Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie ben jij?

+39
Caroow
Star007
Lejow
Marin
Truttebol
Bolleke
Muis
Bazinga
Merai
Fayebella
NoName88
Summerlovin
Esperanza
Elsje
Middleme
M@niek
Roxi3
Tinus
Char1
applestar
banjer49
Arwyn
Elysia
Lady Starstruck
*Noosa
Parisienne
Isis
patjuhhh
Twellie
Jeanette
Rush
Zininzon
Curious
Zonnetje
Cheesegirl
Atelier Madame
Niekske
Guusje
Bubbelicious
43 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wie ben jij?  - Pagina 3 Empty Re: Wie ben jij?

Bericht  M@niek do 22 maa 2012 - 9:17

Ik ben m@niek en woon in noord-brabant (een leuk plaatsje met een outlet center :P ), ik werk als d.okterassistente in het a.lbert s.chweitzer z.iekenhuis, daarnaast studeer ik v.erloskunde in ons burenlandje. Ik woon samen met mijn 13 jaar oudere vriend en ons allerliefste meisje van 18 maanden. Mijn hobby´s zijn niet zo boeiend. Het liefst ben ik gewoon bezig met mijn dagelijkse dingen en af en toe een dagje weg maakt mij een gelukkig mens!

Laatst aangepast door M@niek op do 22 maa 2012 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  M@niek do 22 maa 2012 - 9:18

zonnetje schreef:Ik ben 26 jaar, woon in een dorp vlakbij Eindhoven en heb pas een nieuw huis gekocht samen met mijn vriend, maar we nu volop van genieten, vooral van de ruimte, maar deze dagen ook zeker van de tuin. Ik kom hier sinds 2005 schat ik. Toen postte ik erg weinig, sinds het nieuwe forum is dat iets meer geworden.

Ik heb een leuke, afwisselende en uitdagende baan als adviseur in het onderwijs. Ik hou van sporten: steps, hardlopen en spinning en van shoppen, lezen en koken/bakken. Ik heb hier een leuke groep meiden leren kennen (van de Eindhoven-meeting), daar spreek ik regelmatig mee af. Verder heb ik ook een aantal goede vriendinnen van de basisschool/middelbare school/uni waar ik graag leuke dingen mee doen. Ik hou erg van op vakantie gaan en ben me nu al aan het verheugen op onze zomervakantie naar Andalusië.

Dat lijkt me trouwens een hele leuke baan die jij hebt. Mag ik vragen wat het precies inhoudt?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Middleme do 22 maa 2012 - 9:23

Middleme, 22 jaar en sinds bijna 15 jaar woonachtig in het Noord-Holland Noord. Ook ik ben vierdejaars aan de Pabo, ik studeer aan Hogeschool Inholland. Voor deze studie loop ik 3 dagen per week stage in een naburig dorp in een onwijs leuke groep 3. Sinds bijna vijf maanden heb ik een relatie met een hele lieve jongen die ik al sinds de middelbare school ken en waar ik onwijs gelukkig mee ben.

Naast school en tijd doorbrengen met mijn vriend sport ik twee avonden in de week en werk ik ook nog een dag in een campingwinkel, ook met veel plezier. Als ik ergens nog tijd over heb lees ik graag of ga ik met vrienden leuke dingen doen.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Elsje do 22 maa 2012 - 9:26

Ik ben elsje en 20 jaar, woon samen met mijn vriend in het noorden en werk op een kinderopvang.

Verder vind ik het leuk om te winkelen met vriendinnen, lekker er op uit te gaan en taarten te bakken.

Ik wil wat meer actief zijn op het forum en het lijkt me leuk om iedereen wat beter te leren kennen!
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Esperanza do 22 maa 2012 - 9:32

Ik ben Esperanza, bijna 28 jaar en woon in het midden van het land. Ik ben nu een jaar afgestudeerd. Na m'n studie heb ik 2 maanden gereisd en sindsdien werk ik. Helaas geen baan die aansluit op m'n studie, maar ik heb het wel naar m'n zin al is het werk soms wel een beetje simpel. Ondertussen solliciteer ik rustig verder op die ene leuke baan, maar tot nu toe helaas nog niet gevonden. Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat op dit moment het solliciteren een beetje stil ligt, maar dat komt wel wel weer.
Ik ben gek op reizen, maar het komt er veel te weinig van. Maar als ik ga, dan ga ik ook meteen goed (als in langere tijd). Ik vind het erg leuk om voor een wat langere tijd op dezelfde plaats te zijn om het echt goed te leren kennen. Helaas lukt dat niet altijd.
Verder ben ik gek op dansen (maar ben er niet echt goed in Wink ), ik heb sinds kort een auto en vind het stiekem helemaal niet erg om in de file te staan want dat kan ik meezingen met de radio, ik reis graag, ik lees heel veel en kijk heel graag series. Het liefst series waar al een aantal seizoenen van uit zijn zodat ik ze allemaal achter elkaar kan kijken. Ik ga graag uit, maar vind het lastig om op tijd naar huis te gaan. Ik heb graag mensen om me heen en vind koken en taarten/cupcakes bakken erg leuk.
De laatste tijd heb ik een behoorlijke stap terug gezet in het doen van dingen omdat ik vermoeidheidsklachten heb. Dus op dit moment ziet m'n leven er best wel saai uit, maar ik vind dat voor nu wel even prettig en het is ook echt even nodig.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Summerlovin do 22 maa 2012 - 9:34

ik ben summerlovin en ben 20 jaar. Ik woon nog bij mijn ouders thuis in Noord-Holland.
ik ben eerstejaars student aan de pabo, Inholland.
Voor de pabo heb ik de opleiding onderwijsassisent gedaan. Ik heb sinds ruim 7 maanden een vriend. Hij woont wel op zichzelf en daar ben ik dan ook best vaak.
Een grote hobby van mij is taarten bakken, vullen en bekleden met marsepein. Verder ben ik elke dag heeel wat uren op het forum te vinden. (ben een echte meelezer!) maar ook ik wil naar aanleiding van het andere topic meer gaan posten.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Summerlovin do 22 maa 2012 - 9:35

Middleme schreef:Middleme, 22 jaar en sinds bijna 15 jaar woonachtig in het Noord-Holland Noord. Ook ik ben vierdejaars aan de Pabo, ik studeer aan Hogeschool Inholland. Voor deze studie loop ik 3 dagen per week stage in een naburig dorp in een onwijs leuke groep 3. Sinds bijna vijf maanden heb ik een relatie met een hele lieve jongen die ik al sinds de middelbare school ken en waar ik onwijs gelukkig mee ben.

Naast school en tijd doorbrengen met mijn vriend sport ik twee avonden in de week en werk ik ook nog een dag in een campingwinkel, ook met veel plezier. Als ik ergens nog tijd over heb lees ik graag of ga ik met vrienden leuke dingen doen.

In alkmaar toevallig? Ik woon ook in Noord-Holland noord en volg ook de pabo aan Hogeschool Inholland. Alleen zit ik in mijn eerste jaar.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Middleme do 22 maa 2012 - 9:49

Summerlovin schreef:
Middleme schreef:Middleme, 22 jaar en sinds bijna 15 jaar woonachtig in het Noord-Holland Noord. Ook ik ben vierdejaars aan de Pabo, ik studeer aan Hogeschool Inholland. Voor deze studie loop ik 3 dagen per week stage in een naburig dorp in een onwijs leuke groep 3. Sinds bijna vijf maanden heb ik een relatie met een hele lieve jongen die ik al sinds de middelbare school ken en waar ik onwijs gelukkig mee ben.

In alkmaar toevallig? Ik woon ook in Noord-Holland noord en volg ook de pabo aan Hogeschool Inholland. Alleen zit ik in mijn eerste jaar.

Jep! =) Eigenlijk een februari-voltijder maar heb mijn derde jaar in een half jaar gedaan waardoor ik nu aan het afstuderen ben. Mocht je nog wat hulp/tips nodig hebben vwb de opleiding enzo moet je me maar ff pm sturen!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  NoName88 do 22 maa 2012 - 10:14

Leuk topic dit! Misschien dat het mij eindelijk eens gaat lukken om iedereen een beetje uit elkaar te houden/te herkennen smile

Ik ben NoName 23 jaar, vorig jaar getrouwd en daarna samen gaan wonen met mijn man van 24 in een dorp in het midden van het land. Ik werk 40 uur per week als administratief/secretarieel medewerkster.

Echt bijzondere hobbys heb ik niet. Bij vlagen ben ik creatief (zpagetti haken, cupcakes enz.)

Ik kwam al op het oude form (heel sporadisch). Ik had wel een account en af en toe als ik een 'anonieme vraag' had opende ik een topic smile En das las ik soms ook weer een tijdje mee. Hier heb ik me ook vrij snel weer aangemeld, maar echt actief werd ik niet. Denk dat ik sinds een jaar/anderhalf jaar echt regelmatig (elke dag) aanwezig ben. En sinds een halfjaar ongeveer ben ik wat meer gaan posten. Maar ik ben toch echt nog steeds meer van het meelezen.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Zonnetje do 22 maa 2012 - 10:23

M@niek schreef:
zonnetje schreef:Ik ben 26 jaar, woon in een dorp vlakbij Eindhoven en heb pas een nieuw huis gekocht samen met mijn vriend, maar we nu volop van genieten, vooral van de ruimte, maar deze dagen ook zeker van de tuin. Ik kom hier sinds 2005 schat ik. Toen postte ik erg weinig, sinds het nieuwe forum is dat iets meer geworden.

Ik heb een leuke, afwisselende en uitdagende baan als adviseur in het onderwijs. Ik hou van sporten: steps, hardlopen en spinning en van shoppen, lezen en koken/bakken. Ik heb hier een leuke groep meiden leren kennen (van de Eindhoven-meeting), daar spreek ik regelmatig mee af. Verder heb ik ook een aantal goede vriendinnen van de basisschool/middelbare school/uni waar ik graag leuke dingen mee doen. Ik hou erg van op vakantie gaan en ben me nu al aan het verheugen op onze zomervakantie naar Andalusië.

Dat lijkt me trouwens een hele leuke baan die jij hebt. Mag ik vragen wat het precies inhoudt?

Leuk dat je het vraagt! Mijn werk is heel gevarieerd. Waar ik vooral mee bezig houd, is het begeleiden van leerkrachten bij dingen waar zij tegenaan lopen. Ik verzorg bijv. bijeenkomsten over nieuwe methodes, maar ook over de manier van werken in de klas/school. Ik doe ook wel eens klassenobservaties om leerkrachten later tips te geven of de directeur van de school inzicht te geven in de manier van werken op zijn school. Verder geef ik dyslexiebehandelingen aan kinderen met dyslexie. Ook schrijf ik rapportages en maak analyses van scholen. Ik ben veel onderweg, maar ik vind het heel afwisselend en leuk om te doen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 10:30

Mijn naam is Zero - of nee wacht zo heet ik niet natuurlijk maar dat is even niet van belang - en ik vind mezelf een beetje... hm vreemd.
Ik heb een opleiding interactieve vormgeving gedaan, wat best ruk was, en daarna ben ik fotografie gaan studeren.
Ik zit nu inmiddels zo'n 5 jaar in het vak en ben eigen baas.
Thuis heb ik een kat, en die is awesome. Ik woon alleen want ik heb geen vriend - verwijzing naar het feit dat ik vreemd ben - en ik hou van kleur in mijn huis. Minimalistische, pastelkleurige huizen vind ik niks.
Ik heb perongeluk de sleutel van mijn achterdeur aan de sleutelbos van mijn werk gehangen, waar ik na 2,5 week pas achter kwam.
Hij hangt er nog.
Ik kom toch nooit door de tuindeur.
Ik heb dus een tuin, maar die onderhou ik niet. Ik onderhou sowieso niet veel - ben een chaoot - maar ik hou niet van bloeiende bloemen enzo, daar krijg ik hooikoorts van en dat is niet funny.
Op het strand heb ik geen last van hooikoorts, daarom vind ik het strand leuk, maar ik hou niet van liggen zonnen, dat vind ik onzinnig.
Ik vind nog wel meer dingen onzinnig maar ik probeer niet te negatief over te komen.

Hm. Neutral

yeah thats me. Ongeveer.

Gast
Gast

Bericht  Fayebella do 22 maa 2012 - 10:36

zonnetje schreef:
M@niek schreef:

Leuk dat je het vraagt! Mijn werk is heel gevarieerd. Waar ik vooral mee bezig houd, is het begeleiden van leerkrachten bij dingen waar zij tegenaan lopen. Ik verzorg bijv. bijeenkomsten over nieuwe methodes, maar ook over de manier van werken in de klas/school. Ik doe ook wel eens klassenobservaties om leerkrachten later tips te geven of de directeur van de school inzicht te geven in de manier van werken op zijn school. Verder geef ik dyslexiebehandelingen aan kinderen met dyslexie. Ook schrijf ik rapportages en maak analyses van scholen. Ik ben veel onderweg, maar ik vind het heel afwisselend en leuk om te doen.

Dat klinkt echt super! Wat voor opleiding/cursussen heb je daarvoor gedaan?
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Fayebella do 22 maa 2012 - 10:39

Leuk topic dit!
Ik ben Fayebella, ik ben 27 jaar oud en ik woon in het zuiden. Ik woon op mezelf en ben nog vrijgezel. Ik heb momenteel 2 banen, ik werk als begeleider in de gehandicaptenzorg en ik ben pedagogisch medewerker op een kdv. Ik heb wel een hbo studie gedaan, maar daar is momenteel heel erg weinig werk in te vinden. Verder h.andbal ik en ga ik graag in het weekend op stap.
Ik kom wel regelmatig, maar ik ben meer een meelezer, dan dat ik post. Ik was ook al op het oude forum en zo ben ik ook hier terecht gekomen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Merai do 22 maa 2012 - 10:41

Haha Zero smile Leuk stukje! Sowieso leuk om dit weer even door te lezen!

Ik ben M.arleen, 26 en woon in Amsterdam met mijn lieve vriend en onze kat. Ik heb de pabo gedaan en daarna in het buitenland lesgegeven. Ondertussen ben ik bijna afgestuurd als Orthopedagoog. Ik loop hiervoor twee dagen stage en werk daarnaast ook twee dagen op (dezelfde) p.raktijkschool. Dit is heel erg leuk en sluit precies aan op beide opleidingen! Daarnaast werk ik een weekend in de maand als begeleider voor lo.geerweekenden voor kinderen met een stoornis. Ook helemaal leuk! Verder ben ik lid van een the.aterkoor, daarmee repeteer ik 2 avonden in de week en binnenkort ga ik waarschijnlijk ook in het bestuur. Dan hecht ik ook nog veel waarde aan mijn sociale contacten, lunchen, dineren, terrasje pakken. Eigenlijk ben ik dus zelden thuis smile het forum lees ik dan ook vooral als ik onderweg ben, in de trein, tram, metro, you name it. Zo af en toe ben ik een avondje hier te vinden en gaat het weer wat harder met mijn posts. Ik kom overigens al zo'n tien jaar op het yesforum maar pas sinds het nieuwe forum ben ik actiever geworden!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Bazinga do 22 maa 2012 - 11:31

Rush, is jouw naam vernoemd naar ColdCase?? Ik moet daar wel steeds aan denken maar wist 't niet Very Happy

Ik ben Trisha, 23 jaar, woon in Heemskerk. Da's een dorp in Noord Holland, maar met een beetje attitude, dus lijkt een stadje smile Ik heb een kater Frits, die wordt in nov 6 jaar oud en hij is m'n kindje! Ik heb een lieve vriend, maar nog lang geen samenwoonplannen of rammelende eierstokken of iets in die richting...

Ehmm ik ben gek op Twilight, vooral de boeken, want ik vond Breaking Dawn part 1 eigenlijk best een shitty film. Ik lees sowieso graag, maar eigenlijk voornameijk over WO2, da's mijn obsessie. Verder kijk ik graag films en tv, maar werk veel (als assistent cateringmanager) en qualitytime met vriendje, vriendinnen en familie gaat voor op tv natuurlijk. Ondanks dat die lui veel voor me betekenen, ben ik ook graag op mezelf. (Okee met Frits)

Oh ik kook (en eet..) graag en ga nog grager uit eten. Ik ben verslaafd aan m'n telefoon, DrawSomething op 't moment... Ehmm what else. Oh ja, hoe ik hier op 't forum ben. Nou, veel vinden me hier vervelend volgens mij laughcry Denk dat ik hier heel puberaal overkom. Ik schijn over te komen als iemand die niet empathisch is, zorgzaamheid fake't etc, maar in real life word ik overwegend als lief gezien en soms kinderlijk, zo ben ik hier volgens mij ook, maar meningen verschillen Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Muis do 22 maa 2012 - 20:04

Ik ben Muis, 24 jaar en woon samen met mijn vriend van 29 in Brabant. Via mijn werkgever heb ik gestudeerd in Leeuwarden en heb nu een magement functie gekregen in de Telecom.

In het weekend geniet ik vooral van mijn hond, een bullterrier dame van bijna 3. Verder heb ik een grote vriendenkring waarmee we vaak lekker uit eten gaan of op visite.

Ik lees graag, vind cupcakes en taarten maken leuk, en ben gek van Twilight, en Prison Break. Verder hopen we snel zwanger te zijn van ons eerste kindje.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Bolleke do 22 maa 2012 - 20:39

Ik ben Kruimelje (van Kruimeltje, maar mijn toetsenbord heeft wel eens kuren, dus de t staat er niet tussen, heb al een paar keer aan Zusje willen vragen of ze het misschien kon veranderen maar denk denk ik steeds, ach laat maar.)

Ik ben 27 jaar en woon in het zuiden van het land. Heb een zoon van 5,5 en voed hem alleen op. Ik studeer aan het conservatorium in Maastricht en heb 2 honden.
Ik maak graag muziek, en wandel veel, sinds kort hebben we een abbonement op de dierentuin dus daar gaan we ook vaker heen.
Op het forum probeer ik vaak dingen van een andere kant te laten zien, soms word dat niet gewaardeerd en denkt men " Heb je haar weer" smile In het echt ben ik zo ook wel, ik vind het leuk om mensen een ander inzicht te geven en soms vind ik het ook wel leuk om opsandig te doen.. Verder weet ik niet zoveel te vertellen!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 20:39

Ik ben dus Yoyo, wat niks met mijn echte naam te maken heeft overigens. Ik ben 20 jaar oud (bijna 21 Wink) en woon in het hoge noorden. Ik heb sinds 3 jaar een vriend, wel samenwoonplannen maar geen geld dus voorlopig geen optie. Ik ben gek op de zon, winkelen, slapen, sporten en relaxen en oh ja, autorijden in mijn mooie autootje.
Ik zou nu moeten afstuderen, maar heb dit uitgesteld tot september. Voorlopig werk ik tot eind juli bij de politie en volg ik daarnaast nog 6 uur college in de week.

Zo, in een notendop ben ik dit smile

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje vr 23 maa 2012 - 6:51

Fayebella schreef:
zonnetje schreef:
M@niek schreef:

Dat klinkt echt super! Wat voor opleiding/cursussen heb je daarvoor gedaan?

Ik heb Pabo gedaan en daarna de pre-master en master onderwijskunde. Vervolgens heb ik even als leerkracht gewerkt en ben toen bij mijn huidige werk begonnen. Ik heb ook nog een interne opleiding gekregen om dyslexiebehandelingen te mogen geven.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Truttebol vr 23 maa 2012 - 8:37

Leuk om iedereen zo te leren kennen! Wie ben jij?  - Pagina 3 561177

Ik ben Truttebol, 24 jaar. Ik kom uit het noorden, maar ben 2 jaar geleden naar het zuiden verhuisd om te gaan samenwonen met mijn vriend. De naam Truttebol is een bijnaam die ik heb gekregen mijn vriend, als ik iets stoms doe of zeg. Ik zit nu in het derde jaar van de opleiding tot mbo verpleegkundige en zit in dubio of ik hierna hbo-v of toegepaste gerontologie wil doen. Ik hou van dieren, festivals, concerten, lezen en tv-series. Helaas heb ik sinds de verhuizing geen vriendinnen meer, dus deel ik de hobby's vooral alleen met mijn vriend. Ik heb 2 hamsters en vissen, meer mogen we helaas niet in dit huurhuis hebben. Maar zodra we een eigen huis hebben wil ik zeker nog twee honden. Ik lees hier al mee sinds het oude forum, maar ben pas sinds een paar maanden actief. Ik lees nog steeds vooral mee, dus heb geen idee hoe hier over mij wordt gedacht.
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 8:40

Hallo, ik ben Pippa Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 23 maa 2012 - 8:42

Pippa schreef:Hallo, ik ben Pippa Very Happy

Hallo Pippa.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lejow vr 23 maa 2012 - 8:47

hallllooooo Pippa

Lejow hier, aangenaam!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Truttebol vr 23 maa 2012 - 8:51

Pippa schreef:Hallo, ik ben Pippa Very Happy

Hallo Pippa Wie ben jij?  - Pagina 3 561177
'Ik ben alcoholist'
cheers cheers
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 8:56

Ik ben Razz en ik ben mama van een zoon van bijna 20 maanden oud. Zelf ben ik deze week 28 geworden, werk ik 2 dagen in de week bij een drogist en woon ik samen met mijn man in een nieuwbouw appartement in een dorp omg. Eindhoven. Ons appartement staat sinds vorig jaar Augustus te koop en we hopen het snel te verkopen zodat we naar een leuk huisje + tuin kunnen verhuizen. Verder ben ik een echt familiemens en mijn hobby's zijn schilderen en lekker eten smile Ik zit al sinds 2005 op het Yes forum

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: