Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie ben jij?

+39
Caroow
Star007
Lejow
Marin
Truttebol
Bolleke
Muis
Bazinga
Merai
Fayebella
NoName88
Summerlovin
Esperanza
Elsje
Middleme
M@niek
Roxi3
Tinus
Char1
applestar
banjer49
Arwyn
Elysia
Lady Starstruck
*Noosa
Parisienne
Isis
patjuhhh
Twellie
Jeanette
Rush
Zininzon
Curious
Zonnetje
Cheesegirl
Atelier Madame
Niekske
Guusje
Bubbelicious
43 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wie ben jij?  - Pagina 2 Empty Re: Wie ben jij?

Bericht  Bubbelicious do 22 maa 2012 - 4:48

Kijk, dit gaat de goede kant op. Zo leer ik jullie een beetje kennen Very Happy
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Twellie do 22 maa 2012 - 4:55

Jeanette schreef:Ik ben Jeanette (overigens ook mijn echte naam) en woon in Brabant. Ik ben 23 jaar en werk als woonbegeleider voor verstandelijke gehandicapten. Erg leuk werk! Daarnaast houd ik van shoppen, uitgaan, met vrienden wat leuks doen, lezen, sauna enz. Ik heb geen idee hoe anderen mij zien op dit forum. Ik ben niet reuze actief, maar zo op zijn tijd wel haha.

Niet actief??? Je bent de tiende meest-postende forummer Very Happy .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  patjuhhh do 22 maa 2012 - 4:58

Zininzon schreef:
zonnetje schreef:
Zininzon schreef:Ik ben Zininzon (van: ik heb zin in zon Wink) en ben 25 jaar. Sinds een jaar woon in mijn eigen koophuis, dat mijn vader grondig heeft verbouwd, in een klein dorp in Twente. Sinds bijna 3 maanden heb ik een vriend, na járen alleen te zijn geweest.
Ik ben nogal een bezige bij. Ik werk 32 uur als maatschappelijk werker en daarnaast doe ik nog vrijwilligerswerk bij de Scouting en bij de bank. Verder heb ik nog een heleboel hobbies, variërend van uit eten, op vakantie en sauna (zeg maar het goede leven Wink) tot creatief bezig zijn in huis en tuin. Ik speel sinds een half jaar badminton. Ik houd van koken (ik eet vleesloos) het liefst niet voor mij alleen, want dat vind ik maar saai.

Heb jij zin in mij? Wink

Ja, ik zit nu zelfs in je

Suspect
:shock:

hahaha leuk geformuleerd. Laughing
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Isis do 22 maa 2012 - 4:59

Isis, bijna 30 jaar, voorheen was ik Yvette. Ik werk in de maatschappelijke opvang en zit nu in de ziektewet owv psychische klachten. Verder wil ik binnenkort terug gaan paardrijden (als ik me wat beter voel) en lees ik veel en vaak. Verder post ik hier niet veel maar lees wel regelmatig mee, met periodes. Nu dus wat meer, omdat ik niet werk.

@Curious; ik ben best benieuwd naar de reden waarom je thuis kwam te zitten en hoe het nu gaat, een paar uurtjes werken?
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Isis do 22 maa 2012 - 5:00

Maura; heb je ondertussen al zicht op ander werk?
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  patjuhhh do 22 maa 2012 - 5:00

Ik ben Patty 25 jaar, werk als verzorgende in een verzorgingshuis met dementerende ouderen. Werk hele onregelmatige diensten wat ik soms vervelend vind maar vaak juist wel heel erg lekker. Ik hou heel erg van lezen, met mijn hondje wandelen, natuurlijk winkelen en kom zo nu en dan op het forum. Ik post alleen niet zo heel vaak.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Parisienne do 22 maa 2012 - 5:21

Ik ben Parisienne, ben 24 jaar en woon in een grote stad in Zuid Holland. Ik ben trotse moeder van een anderhalf jaar oude dreumes. Momenteel studeer ik nog (HBO Commerciële Economie). Ik MOET voor de zomervakantie afgestudeerd zijn dus daar doe ik ook hard mijn best voor! Daarna ga ik op zoek naar (parttime) werk. Ik vind het leuk om gezellige dingen te doen met mijn kleine meid en houd van winkelen, lezen, creatief bezig zijn/naaien en een beetje rondneuzen op internet en het forum. Ik kom op dit forum vanaf het begin, op 't oude forum was ik zo'n 2 jaar actief voordat die gesloten werd. Ik lees meer dan dat ik post, maar mijn naam zal hier over het algemeen wel bekend zijn inmiddels smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  *Noosa do 22 maa 2012 - 6:08

Voor mij misschien ook wel een goede start om wat actiever te gaan posten, dus bij deze:

Ik ben Michelle, eind april wordt ik 25 jaar. Opgegroeid in het westen van het land en woon nu sinds 5 jaar in E.d.e waarvan 2 jaar op mijzelf. Qua sporten vind ik paardrijden en zumba leuk en nu het weer beter wordt wil ik vaker gaan skeeleren. Andere dingen die ik leuk vind om te doen zijn reizen (nu 3 langere reizen gemaakt) en creatief bezig zijn. Dat laatste varieert nogal ik heb zo mijn buien en periodes dat ik ergens spullen voor koop en het een paar keer doe en vervolgens niet meer haha. Het gaat van taarten bakken tot meubels opknappen, haken met zpagetti en nostalgische labels/kaartjes maken die ik dan weer probeer te verkopen.
Ik ben altijd meer een mee lezer dan een poster maar ga proberen om wat vaker mee te doen Wie ben jij?  - Pagina 2 561177
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:15

Ik ben Zusje, 33 jaar, Fulltime werkzaam, Single (maar geen tekort aan mannen in mijn leven), popcornvreter, ben gek op mijn familie en op reizen. Ik ben extrovert, hou van borrelen en heb dit forum opgezet toen het Yesforum er mee stopte. En ik ben blij smile.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck do 22 maa 2012 - 6:26

Ik ben Lady Starstruck, 28 jaar oud woonachtig in het midden van het land. Geen kinderen, wel een vaste relatie al bijna 10 jaar (tijd gaat snel besef ik me nu) ik woon ook samen met mijn vriend. Mijn passie is muziek, hardrock en metal en rock en alles wat ermee te maken heeft. Ik houd van wijn drinken, festivals, eten, mijn dieren (ik wil er nog meer, maar mag niet van mijn vriend), gezelligheid. En eeuh meer weet ik even niet te vertellen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:26

Hoeveel dieren heb je dan LS? En wat zou je nog meer willen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:28

Ik ben Kenya, 26, vorig jaar getrouwd, woon in 't (wilde) westen. Ik kom hier al vrij lang, maar met tussenpozen. Ik post ook wisselend veel/weinig, net hoe het uitkomt. Ik ben nu nog leerkracht, maar ga vanaf volgend schooljaar wat anders doen en ben nu aan het uitzoeken wat dan precies. Ik doe ook nog een studie Vertaler Spaans en ben verliefd op Madrid. Ehm, wat verder. Ohja, we hebben twee konijnen, haha.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck do 22 maa 2012 - 6:29

Zusje schreef:Hoeveel dieren heb je dan LS? En wat zou je nog meer willen?

2 cavia's en 2 katten. ik zou nog wel een hond willen, maar dat gaat niet op een flat helaas. Als ik ooit een mooi vrijstaand huis heb is dat het eerste wat er komt. En ook kippen en konijnen (als mijn vriend het toe laat Laughing ) wat dat betreft mis ik een hond het meest. Wij hadden vroeger altijd honden thuis. Ik kijk tot die tijd wel naar Cesar Milan dan zijn de honden toch nog een beetje bij me.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Elysia do 22 maa 2012 - 6:33

Leuk om te lezen en elkaar wat beter te leren kennen zo!

Ik ben 27, woon in een kleinere stad 10 minuten van Rotterdam af.
Ik woon hier sinds een jaar, kom oorspronkelijk uit Rotterdam en heb ook 4 jaar vlakbij Amersfoort gewoond vanwege mijn relatie toen.
Sinds zondag heb ik weer een relatie, met mijn ex. We waren 1 jaar en 1 maand samen, en begin januari heeft hij het uitgemaakt vanwege de ruzies en de problemen die we hadden.
Dit heeft mij heel veel pijn gedaan, en het duurde ook even voordat we weer besloten om samen verder te gaan.
We gingen nu zo'n 5 á 6 weken weer met elkaar om en sinds zondag is het dus weer officieel!
Ik woon samen met mijn twee kittens van 15 weken, echte schatjes al kunnen ze ook erg druk en vervelend zijn Wink.
Momenteel zit ik zonder werk, ik werk wel een paar uurtjes per week voor erbij, maar het verdient bijna niks.
Maar het werk zoeken lukt niet zo, en ik ben toch altijd nog liever bezig dan dat ik alleen maar thuis zit.
Als ik ergens niet tegen kan Wink.
Hiervoor heb ik in de zorg gewerkt maar ik heb daarvoor een hele lijst met rare baantjes gehad.
Leukste waren toch wel de dierentuin en Cirque du Soleil Wie ben jij?  - Pagina 2 561177.

Verder ben ik een echte gamechick, ik speel games van World of Warcraft tot Saints Row tot Call of Duty.
Maar ook spelletjes op Facebook en mijn iPhone en mijn DS vind ik leuk.
Ik hou van lezen, muziek, films en series (maar dat is bij de meeste mensen Wink), ik ben de laatste tijd vooral heel erg van series kijken.
Van vrouwenseries tot actieseries tot 'fantasy' series (ik zeg wel erg vaak tot in dit stukje tekst haha).
Ik spring graag achterop bij mijn vriend op zijn Harley Davidson en we hebben al heel wat kilometers gemaakt.
Ik kan ook niet wachten tot ik ook mijn rijbewijs en motor heb.
Verder ben ik erg reislustig en staan er nog heel wat landen op mijn lijstje, helaas heb ik er nu het geld niet voor maar zodra ik weer een beetje kan wil ik nog heel veel van de wereld zien!
En ik fotografeer graag. Heb zelf een oude Canon EOS die niet zo geweldig meer is, dus ik doe er niet zo heel veel meer mee. Maar ik mis het wel enorm!

Zo, vast nog veel meer te vertellen maar dan word het helemaal zo'n lap tekst!
Elysia
Elysia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Curious do 22 maa 2012 - 6:50

Isis schreef:Isis, bijna 30 jaar, voorheen was ik Yvette. Ik werk in de maatschappelijke opvang en zit nu in de ziektewet owv psychische klachten. Verder wil ik binnenkort terug gaan paardrijden (als ik me wat beter voel) en lees ik veel en vaak. Verder post ik hier niet veel maar lees wel regelmatig mee, met periodes. Nu dus wat meer, omdat ik niet werk.

@Curious; ik ben best benieuwd naar de reden waarom je thuis kwam te zitten en hoe het nu gaat, een paar uurtjes werken?

Nou, en ik andersom ook.Zie dat we hetzelfde werk doen?!
Alhoewel mijn werk niet de hoofdzakelijke reden is dat ik thuis zit. Het heeft te maken met depressie en adhd. En bij jou? Ik werkte op de crisisopvang,maar ben me nu aan het orienteren op een andere werkplek binnen de organisatie. Dit omdat het beter voor mij is om meer zelf te bepalen hoe mijn dag loopt (ipv dat de client dat bepaald) om zo rust te kunnen nemen wanneer nodig en om terugval te voorkomen in de toekomst. Werk jij helemaal niet? En wat is je plan wat betreft reintegratie? (pm mag ook als je dat liever hebt)
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 6:54

Isis schreef:Maura; heb je ondertussen al zicht op ander werk?

Nee. Dat ligt vooralsnog aan mezelf. Ik ben een beetje de weg kwijt, zoals ze dat zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn do 22 maa 2012 - 6:58

Cimic schreef:Ik ben Cimic, 28 jaar. Woon in het zuiden van het land samen met mijn vriend. Ben sportief, beidehand en een lief/zorgzaam iemand. Verder ben ik gek op reizen/vakantie en wil ik erg graag backpacken in Azie.(ooit) Moet zeggen dat ik in het begin van het jaar niet lekker in mijn vel zat maar het gaat steeds beter en ik durf nu te zeggen dat ik serieus happy/geniet momenten heb Very Happy Ik kijk uit naar Augustus want dan mag ik eindelijk beginnen met mijn nieuwe job/studie na 11 jaar Defensie.

Ik had dit even gemist, maar wat ontzettend fijn dat het weer beter met je gaat! Very Happy
Wat ga je voor werk/studie doen?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  banjer49 do 22 maa 2012 - 7:21

hallo ik ben banjer 49 mijn echte naam is monique, ik ben 39 getrouwd met een lieve man, we hebben twee katten. Ik werk fulltime in een groente/fruit verwerkingsbedrijf echt leuk. Ik woon in een klein plaatsje in Noord Holland. Mijn hobby;s zijn knutselen, lezen tv kijken, spelletjes doen en uitslapen. Ik kom best vaak op het forum af en toe post ik wat maar lees vooral mee.
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 7:29

Ik ben Youandi, 26 jaar jong, afgelopen oktober getrouwd met E. en in het bezit van een allerschattigst paard.
Ik werk op een basisschool als leerkracht. Lesgeven zie ik ook wel als een hobby.
Verder ben ik graag buiten, rijd ik veel paard (bijna dagelijks), verslind ik boeken en kijk ik veel films.
Erg leuk vind ik het, om met vrienden een terras te pakken of in de kroeg te zitten.
Ik ben opgegroeid op de boerderij en heb veel ervaring met honden, katten, koeien, schapen en paarden. Gek is het dus ook niet, dat ik dol ben op dieren. Zelf heb ik een konijn en een vis en natuurlijk het paard, dat staat in een pensionstal.
Ik ben fan van actrice Scarlett Johansson, vandaar de avatar. Ook ben ik mega-fan van de band Muse!

Ruim 8 jaar zit ik al op het forum, waarvan de tweede helft actief. Ik weet niet hoe men mij op het forum vindt. Ik kom, denk ik, niet te serieus over en dat is gelukkig in de meeste gevallen ook niet de bedoeling :P

Gast
Gast

Bericht  Isis do 22 maa 2012 - 7:44

Curious schreef:
Isis schreef:Isis, bijna 30 jaar, voorheen was ik Yvette. Ik werk in de maatschappelijke opvang en zit nu in de ziektewet owv psychische klachten. Verder wil ik binnenkort terug gaan paardrijden (als ik me wat beter voel) en lees ik veel en vaak. Verder post ik hier niet veel maar lees wel regelmatig mee, met periodes. Nu dus wat meer, omdat ik niet werk.

Nou, en ik andersom ook.Zie dat we hetzelfde werk doen?!
Alhoewel mijn werk niet de hoofdzakelijke reden is dat ik thuis zit. Het heeft te maken met depressie en adhd. En bij jou? Ik werkte op de crisisopvang,maar ben me nu aan het orienteren op een andere werkplek binnen de organisatie. Dit omdat het beter voor mij is om meer zelf te bepalen hoe mijn dag loopt (ipv dat de client dat bepaald) om zo rust te kunnen nemen wanneer nodig en om terugval te voorkomen in de toekomst. Werk jij helemaal niet? En wat is je plan wat betreft reintegratie? (pm mag ook als je dat liever hebt)

Ik werk in de langdurige opvang, enkel met mannen waarvan een groot deel ex-gedetineerd is. Bij mij is het ook een combinatie van het stressvolle werk en het gebrek aan ondersteuning en wat privé-dingen. Ik heb vooral last van angsten en ben erg moe.
Ik werk helemaal niet voorlopig en heb nog geen plan voor reintegratie, dat zal nog wel een tijdje duren vooraleer ik terug kan gaan werken.
Crisisopvang lijkt me ook best moeilijk, steeds zo kort op de situatie op dat moment moeten inspelen en amper 'rustige' momenten... Thans, dat is de indruk die ik heb van onze crisisopvang. Heb je al zicht op een andere afdeling? Wat zou je zelf graag doen?
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  applestar do 22 maa 2012 - 7:52

Ik ben Applestar, 21 jaar jong en ik woon nog bij mijn ouders. Ik zou wel op mijzelf willen maar financieel ga ik dat op dit moment echt niet redden. Ook ben ik nog single.
Ik werk op een kinderdagverblijf voor 34uur. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin mar zou later wel door willen groeien naar bijvoorbeeld een leidinggevende functie.

Het is hier een echte beestenboel met katten, konijnen, vissen, vogels en af en toe een verdwaalde geit smile

Mijn hobby's zijn scrapbooking, zelf home deco spullen maken, cupcakes bakken, lezen en vooral leuke dingen doen met andere!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Char1 do 22 maa 2012 - 8:07

Ik ben Char (heeft niks met mijn echte naam te maken), 25 jaar oud en ik woon in Twente. Woon in mijn eigen huisje en heb geen relatie. Ik werk in het hbo en heb daarnaast nog een uit de hand gelopen hobby/baantje.
Ik kom al jaren op het forum, maar ik ben niet erg actief. Ik lees wel heel veel mee.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 8:25

Ik ben jong, gescheiden en inmiddels vanuit Amsterdam weer terug naar het noorden gegaan. Ex-jurist en nu docent in een speciaal gebied waar ik ook voor studeer. Net een huis gekocht. Op hoog niveau paarden gereden. En hier ben ik met vlagen actief.

Gast
Gast

Bericht  Tinus do 22 maa 2012 - 8:50

Leuk initiatief, dit topic!
Ik ga op dit forum door als Tinus(verbastering van mijn naam), ben 28 jaar en woon in het midden van het land. Ik woon nu ruim 3 jaar op mezelf in het midden van het centrum, maar ik wil heel graag iets anders alleen werkt de woningstichting niet erg mee. Ik werk als groepsleidster op een kinderdagverblijf met kinderen tussen de 0 en 4 jaar. Momenteel is het even wat zwaarder op het werk wat ook wel invloed heeft op mijn leventje, maar ik probeer me er door heen te slaan.
Ik hou van reizen en dan het liefst lekker ver. Afgelopen jaar in Peru/Bolivia geweest en eerder o.a. in Costa Rica en heb rondgereisd door zuidelijk Afrika. Mijn droomreis is Amerika te doorkruisen van oost naar west, maar dat is een beetje een te groot doel dus nu richt ik me eerst op de westkust met alle nationale parken en natuurlijk L.A./Hollywood. Ik ben verder gek op films, heb een beetje een rare tik geloof ik voor een meid van mijn leeftijd..Want ik hou namelijk erg van oude (zwart-wit) films uit de jaren 30/40/50. Verder interesseer ik me in bepaalde stukken van de geschiedenis, één voorbeeld is de moord op president John F Kennedy van de Verenigde Staten. Ik streef naar het 'huisje-boompje-beestje' gevoel, maar daar zou toch eerst een vent voor moeten komen en die is er helaas nog niet!
Op het forum ben ik niet zo actief, maar ik heb me wel voorgenomen om wat vaker te posten. Als er nog vragen zijn, roept u maar! Cool
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Roxi3 do 22 maa 2012 - 9:04

Ik ben Roxi3, 22 jaar oud. Drie jaar geleden heb ik samen met mijn vriend een huis gekocht in de buurt van Rotterdam. Wij zijn 6,5 jaar samen en gaan deze zomer trouwen. Ik ben op dit moment bezig met het afronden van mijn studie tot leerkracht basisonderwijs (pabo). Ik loop vier dagen in de week stage op een basisschool in Rotterdam, in groep 5.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: