Wie ben jij?
+39
Caroow
Star007
Lejow
Marin
Truttebol
Bolleke
Muis
Bazinga
Merai
Fayebella
NoName88
Summerlovin
Esperanza
Elsje
Middleme
M@niek
Roxi3
Tinus
Char1
applestar
banjer49
Arwyn
Elysia
Lady Starstruck
*Noosa
Parisienne
Isis
patjuhhh
Twellie
Jeanette
Rush
Zininzon
Curious
Zonnetje
Cheesegirl
Atelier Madame
Niekske
Guusje
Bubbelicious
43 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Wie ben jij?
Nadat ik had gereageerd in het andere topic, wil ik gaan proberen om meer te gaan posten/reageren. Daarbij zou ik het zelf heel leuk vinden om jullie beter te leren kennen. Dus wie ben je? Kan je iets over jezelf vertellen. Hobby's, werk, kinderen etc. Uiteraard snap ik dat je niet je hele levensverhaal op het Yesforum wil gooien, maar gewoon de algemene dingen zoals hoe lang kom je al hier, of vertel iets wat misschien zelfs de andere niet weten of achter je gedacht zou hebben.
Dus kom maar op
Dus kom maar op
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wie ben jij?
Ik ben Cimic, 28 jaar. Woon in het zuiden van het land samen met mijn vriend. Ben sportief, beidehand en een lief/zorgzaam iemand. Verder ben ik gek op reizen/vakantie en wil ik erg graag backpacken in Azie.(ooit) Moet zeggen dat ik in het begin van het jaar niet lekker in mijn vel zat maar het gaat steeds beter en ik durf nu te zeggen dat ik serieus happy/geniet momenten heb Ik kijk uit naar Augustus want dan mag ik eindelijk beginnen met mijn nieuwe job/studie na 11 jaar Defensie.
Gast- Gast
En hoe zou jij jezelf omschrijven als forummer?
En, hoe denk je dat andere jou zien?
En, hoe denk je dat andere jou zien?
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Ik ben Maura, 29 jaar en woon in het noorden van het land. Op dit forum kom ik sinds het opgezet is, maar op het oude forum was ik al in 2004 (als ik me niet vergis) te vinden. Ik had toen een heel saaie baan en liefdesproblemen en vervolgens ben ik blijven hangen. Momenteel ben ik werkloos, liefdeloos en kinderloos. Heb ik hobby's? Wat ik dagelijks doe is lezen, internetten en schrijven. Van tijd tot tijd ga ik eens naar de kroeg. Of koffie drinken bij vrienden of bij mijn vader en zijn vrouw. En dat was het wel.
Gast- Gast
Bubbelicious schreef:En hoe zou jij jezelf omschrijven als forummer? Hmmm misschien als een wispelturig stuiterballetje. Wispelturig omdat ik als ik twijfesl heb in zaken het meestal op het forum knal maar ook voor advies vooral de mensen met een nuchtere kijk want dat mis ik soms nog wel
En, hoe denk je dat andere jou zien?Uhhh geen idee, ik hoor niet bij een vaste club maar klets gewoon gezellig her en der mee.
Gast- Gast
Nou ik ben dus Guusje, 24 jaar en woon in Noord-NL. Op dit moment studeer ik nog en ik hoop in een paar maandjes klaar te zijn. Verder heb ik een lieve vriend, familie en vrienden. M'n karaktereigenschappen vind ik wat lastig om te omschrijven, maar anderen vinden me meestal eerlijk, eigenwijs en een doorzetter. Ik hou van theater, winkelen, gezelligheid etc. Ik zal ook een poging doen wat vaker te reageren.
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Gast- Gast
Ik ben Niekske, 28 jaar en ik woon in zuid-NL. Ik woon sinds een paar maanden samen en dat bevalt erg goed! Ik sport graag, al kan ik op dit moment niet alles aangezien ik met een langslepende knie-blessure zit. Beetje balen dat mijn team dit weekend waarschijnlijk kampioen gaat worden ik niet mee mag spelen... sporten is mijn uitlaadklep, want ik heb enorm de balen van mijn werk! Ik ben hard op zoek naar wat ik echt wil doen, maar ik vind het erg moeilijk. Verder zijn mijn vriendinnetjes erg belangrijk voor me, we kennen elkaar als groep al meer dan 10 jaar ofzo, maar met sommige ga ik nog veel verder terug. Iedereen begint al met trouwen en baby's, maar dat is voor mij nog een ver-van-mijn-bed-show daarnaast ga ik graag op stap, ben graag creatief bezig en ik kan heel slecht stilzitten!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Atelier Madame is de naam uit het midden des Lands! , 23 jaar en volgens mij kennen de meeste forummers mij wel. Ik post namelijk in veel topics en laat mijn mening horen. Ik studeer op dit moment nog aan de universiteit, maar begin in september met een nieuwe studie waarbij ik ook ga werken! Daarnaast speel ik een muziekinstrument, zit op de sportschool en heb ik sinds 2,5 jaar een vriend waarmee ik samenwoon. Nog vragen?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Atelier Madame is de naam uit het midden des Lands! , 23 jaar en volgens mij kennen de meeste forummers mij wel. Ik post namelijk in veel topics en laat mijn mening horen. Ik studeer op dit moment nog aan de universiteit, maar begin in september met een nieuwe studie waarbij ik ook ga werken! Daarnaast speel ik een muziekinstrument, zit op de sportschool en heb ik sinds 2,5 jaar een vriend waarmee ik samenwoon. Nog vragen?
Welk muziekinstrument
Guusje- Fluisteraar
Guusje schreef:Atelier Madame schreef:Atelier Madame is de naam uit het midden des Lands! , 23 jaar en volgens mij kennen de meeste forummers mij wel. Ik post namelijk in veel topics en laat mijn mening horen. Ik studeer op dit moment nog aan de universiteit, maar begin in september met een nieuwe studie waarbij ik ook ga werken! Daarnaast speel ik een muziekinstrument, zit op de sportschool en heb ik sinds 2,5 jaar een vriend waarmee ik samenwoon. Nog vragen?
Welk muziekinstrument
deze: = een b.ugel
Atelier Madame- Ratel
Ik ben Carola en woon in Noord Holland. Ben 21 jaar en woon sinds afgelopen december samen met mijn vriend. Ben nu bijna een jaar op zoek naar een baan in de richting waarvan ik ben afgestudeerd, namelijk kinderen met een beperking. Nu werk in parttime in de Jumbo en ik begeleid ook nog een aantal kinderen met autisme. Ik ga regelmatig naar de voetbal, zelf doe ik aan steps en hardlopen. Mijn hobby's zijn: lezen, wandelen, theater, bioscoop, genieten van de zon.
Ik ben niet heel bekent op het forum denk ik, ook al kom ik er al een hele tijd. Ik ben op het oude forum begonnen toen ik een jaar of 15 was. Ik ben vooral actief met lezen en ik reageer erg wisselend.
Ik ben niet heel bekent op het forum denk ik, ook al kom ik er al een hele tijd. Ik ben op het oude forum begonnen toen ik een jaar of 15 was. Ik ben vooral actief met lezen en ik reageer erg wisselend.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Atelier Madame schreef:Guusje schreef:Atelier Madame schreef:Atelier Madame is de naam uit het midden des Lands! , 23 jaar en volgens mij kennen de meeste forummers mij wel. Ik post namelijk in veel topics en laat mijn mening horen. Ik studeer op dit moment nog aan de universiteit, maar begin in september met een nieuwe studie waarbij ik ook ga werken! Daarnaast speel ik een muziekinstrument, zit op de sportschool en heb ik sinds 2,5 jaar een vriend waarmee ik samenwoon. Nog vragen?
Welk muziekinstrument
deze: = een b.ugel
Oh ja die ken ik. Leuk!
Nou i k ga maar eens van de zon in m'n tuin genieten, moet ook gebeuren. Erg vervelend.
Guusje- Fluisteraar
Ik ben 26 jaar, woon in een dorp vlakbij Eindhoven en heb pas een nieuw huis gekocht samen met mijn vriend, maar we nu volop van genieten, vooral van de ruimte, maar deze dagen ook zeker van de tuin. Ik kom hier sinds 2005 schat ik. Toen postte ik erg weinig, sinds het nieuwe forum is dat iets meer geworden.
Ik heb een leuke, afwisselende en uitdagende baan als adviseur in het onderwijs. Ik hou van sporten: steps, hardlopen en spinning en van shoppen, lezen en koken/bakken. Ik heb hier een leuke groep meiden leren kennen (van de Eindhoven-meeting), daar spreek ik regelmatig mee af. Verder heb ik ook een aantal goede vriendinnen van de basisschool/middelbare school/uni waar ik graag leuke dingen mee doen. Ik hou erg van op vakantie gaan en ben me nu al aan het verheugen op onze zomervakantie naar Andalusië.
Ik heb een leuke, afwisselende en uitdagende baan als adviseur in het onderwijs. Ik hou van sporten: steps, hardlopen en spinning en van shoppen, lezen en koken/bakken. Ik heb hier een leuke groep meiden leren kennen (van de Eindhoven-meeting), daar spreek ik regelmatig mee af. Verder heb ik ook een aantal goede vriendinnen van de basisschool/middelbare school/uni waar ik graag leuke dingen mee doen. Ik hou erg van op vakantie gaan en ben me nu al aan het verheugen op onze zomervakantie naar Andalusië.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Goed idee dit topic!
Ik ben Curious, op het forum niet super actief maar lees wel veel mee. Heb nu een aantal keer bij een meeting aangesloten (eindhoven) en dat maakt dat ik het ook leuker begin te vinden!
Ik kwam ook al op het oude forum, ik denk vanaf een jaar of 16, en nu ben ik 25 jaar.
Ik woon samen met mijn vriend en hond, en werk in de maatschappelijke opvang. Ofja, ik zit momenteel in de ziektewet ivm psychische problemen, en daarom werk ik maar een paar uurtjes per week.
Ik hou van sporten, winkelen en leuke dingen doen met vriendinnen. Ook ben ik gek op reizen, alleen is dat helaas alweer een tijdje geleden aangezien we zelf een huis gebouwd hebben en verhuisd zijn vorig jaar zomer.
Dit jaar houden we het nog even rustig, moeten de tuin nog aanleggen, en ik hoop vanaf volgend jaar weer een mooie reis te maken.
Als je dingen wilt weten, vraag gerust!
@ Niekske,welke sport doe jij eigenlijk? En je gaat toch zeker wel mee feesten als je team kampioen wordt!!
@ Guusje, speel je ook bij een band, fanfare of dergelijke??
@ atelier madame, welke studie doe je nu, en welke ga je doen?
Ik ben Curious, op het forum niet super actief maar lees wel veel mee. Heb nu een aantal keer bij een meeting aangesloten (eindhoven) en dat maakt dat ik het ook leuker begin te vinden!
Ik kwam ook al op het oude forum, ik denk vanaf een jaar of 16, en nu ben ik 25 jaar.
Ik woon samen met mijn vriend en hond, en werk in de maatschappelijke opvang. Ofja, ik zit momenteel in de ziektewet ivm psychische problemen, en daarom werk ik maar een paar uurtjes per week.
Ik hou van sporten, winkelen en leuke dingen doen met vriendinnen. Ook ben ik gek op reizen, alleen is dat helaas alweer een tijdje geleden aangezien we zelf een huis gebouwd hebben en verhuisd zijn vorig jaar zomer.
Dit jaar houden we het nog even rustig, moeten de tuin nog aanleggen, en ik hoop vanaf volgend jaar weer een mooie reis te maken.
Als je dingen wilt weten, vraag gerust!
@ Niekske,welke sport doe jij eigenlijk? En je gaat toch zeker wel mee feesten als je team kampioen wordt!!
@ Guusje, speel je ook bij een band, fanfare of dergelijke??
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Curious schreef:
Ik doe aan h.andbal. En natuurlijk ga ik mee feesten! Maar dan moeten ze eerst winnen... het is ook echt de wedstrijd tussen de nummer 1 en 2, maar wij staan eerste op doelsaldo. Dus degen die wint, wordt kampioen... spannend!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik ben Zininzon (van: ik heb zin in zon ) en ben 25 jaar. Sinds een jaar woon in mijn eigen koophuis, dat mijn vader grondig heeft verbouwd, in een klein dorp in Twente. Sinds bijna 3 maanden heb ik een vriend, na járen alleen te zijn geweest.
Ik ben nogal een bezige bij. Ik werk 32 uur als maatschappelijk werker en daarnaast doe ik nog vrijwilligerswerk bij de Scouting en bij de bank. Verder heb ik nog een heleboel hobbies, variërend van uit eten, op vakantie en sauna (zeg maar het goede leven ) tot creatief bezig zijn in huis en tuin. Ik speel sinds een half jaar badminton. Ik houd van koken (ik eet vleesloos) het liefst niet voor mij alleen, want dat vind ik maar saai.
Ik ben nogal een bezige bij. Ik werk 32 uur als maatschappelijk werker en daarnaast doe ik nog vrijwilligerswerk bij de Scouting en bij de bank. Verder heb ik nog een heleboel hobbies, variërend van uit eten, op vakantie en sauna (zeg maar het goede leven ) tot creatief bezig zijn in huis en tuin. Ik speel sinds een half jaar badminton. Ik houd van koken (ik eet vleesloos) het liefst niet voor mij alleen, want dat vind ik maar saai.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik ben Joan, 22 jaar, woon in het noorden van het land, samen met mijn vriend en uberlieve kat! Ik ben pas geleden afgestudeerd, ik heb nu m'n MBO4 opleiding onderwijsassistent. Tot september wil ik gaan werken om daarna te beginnen aan een HBO opleiding Communicatie. Ik heb daar echt ontzettend veel zin in! Naast school/werk vind ik het leuk om te koken, ik houd namelijk van lekker eten!
Hoe mensen mij op het forum zien/over vinden komen, weet ik echt niet!
Hoe mensen mij op het forum zien/over vinden komen, weet ik echt niet!
Gast- Gast
Zininzon schreef:Ik ben Zininzon (van: ik heb zin in zon ) en ben 25 jaar. Sinds een jaar woon in mijn eigen koophuis, dat mijn vader grondig heeft verbouwd, in een klein dorp in Twente. Sinds bijna 3 maanden heb ik een vriend, na járen alleen te zijn geweest.
Heb jij zin in mij?
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik ben Rush (Detective Rush, Cold Case), 22 en woon samen met mijn vriend en kat in Friesland. Ik ben administratief medewerkster voor 40 uren in de week en heb sinds kort een vast contract. Ik ben verslaafd aan TV-series, nagellak en het forum (haha). Ik ga ook graag uit eten, shoppen en lees veel online over beauty, make up en celebrities. Deze week wil ik beginnen met start-to-run en hopelijk daarbij ook een paar kilo afvallen. Ik vind het ook leuk om taarten te bakken, maar dat komt niet echt overeen met de zin hiervoor . Ik zou in september beginnen met een MBO opleiding, maar dat heb ik uitgesteld tot februari 2013.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben Jeanette (overigens ook mijn echte naam) en woon in Brabant. Ik ben 23 jaar en werk als woonbegeleider voor verstandelijke gehandicapten. Erg leuk werk! Daarnaast houd ik van shoppen, uitgaan, met vrienden wat leuks doen, lezen, sauna enz. Ik heb geen idee hoe anderen mij zien op dit forum. Ik ben niet reuze actief, maar zo op zijn tijd wel haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Rush, waarom heb je je studie eigenlijk uitgesteld?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Het houdt helaas niet op met financiële tegenslagen, waardoor ik het geld er nu niet voor heb. Ik was van plan om een groot deel bij elkaar te sparen, los van m`n standaard spaar bedrag, maar dat gaat niet lukken voor augustus en dat vind ik het in 1x een te grote hap uit m`n spaargeld.Jeanette schreef:Rush, waarom heb je je studie eigenlijk uitgesteld?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik doe nu een universitaire studie in de richting van aardrijk.kunde en ik ga hierna verpleeg.kunde doen op het hbo en dus werken daarbij als leerling verpleegkundi.ge in een ziekenhuisCurious schreef:Goed idee dit topic!
Atelier Madame- Ratel
zonnetje schreef:Zininzon schreef:Ik ben Zininzon (van: ik heb zin in zon ) en ben 25 jaar. Sinds een jaar woon in mijn eigen koophuis, dat mijn vader grondig heeft verbouwd, in een klein dorp in Twente. Sinds bijna 3 maanden heb ik een vriend, na járen alleen te zijn geweest.
Heb jij zin in mij?
Ja, ik zit nu zelfs in je
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: