#Qtop500
+6
VeryCherry
Blond
_Femme
Niekske
patjuhhh
Jeanette
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: #Qtop500
Ik ook! Heerlijk!!
Beter dan die troep die tegenwoordig veel uit komt..
Beter dan die troep die tegenwoordig veel uit komt..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik luister ook al de hele week. Vind het heerlijk om te luisteren!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa geweldig!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ligt het aan mij of draait Q echt veel 'foute' jaren 90 muziek (foute uur, top 90's, etc.)? Misschien krijg ik bijna alleen dat maar mee, haha. Vind het een beetje eentonig worden.
Gast- Gast
Jolee schreef:Ligt het aan mij of draait Q echt veel 'foute' jaren 90 muziek (foute uur, top 90's, etc.)? Misschien krijg ik bijna alleen dat maar mee, haha. Vind het een beetje eentonig worden.
Haha het is ook de Top 500 van de jaren 90
patjuhhh- Prater
Haha Jolee ....
Ik heb net meegedaan aan de prijsvraag, vind die dvdbox van Baywatch stiekem wel erg leuk en natuurlijk de kaarten voor de BSB!
Ik heb net meegedaan aan de prijsvraag, vind die dvdbox van Baywatch stiekem wel erg leuk en natuurlijk de kaarten voor de BSB!
Gast- Gast
patjuhhh schreef:Jolee schreef:Ligt het aan mij of draait Q echt veel 'foute' jaren 90 muziek (foute uur, top 90's, etc.)? Misschien krijg ik bijna alleen dat maar mee, haha. Vind het een beetje eentonig worden.
Haha het is ook de Top 500 van de jaren 90
Ja, snap ik. Maar ik vind dat ze dat soort tops wel vaak draaien.
Gast- Gast
Jolee schreef:Ligt het aan mij of draait Q echt veel 'foute' jaren 90 muziek (foute uur, top 90's, etc.)? Misschien krijg ik bijna alleen dat maar mee, haha. Vind het een beetje eentonig worden.
Ik bedoel dus niet dat ik de top500 eentoning vind, maar Q vind ik eentonig worden met al die 90's steeds.
Gast- Gast
Ik vind je jaren 90 juist de slechtste jaren in de muziek
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Birgit schreef:Deze top 500 komt 1x per jaar
Voor mij veel te weinig
Hm, misschien gaat het jaar dan snel voor me dat ik het gevoel heb het alweer te horen.
Gast- Gast
Jolee schreef:Birgit schreef:Deze top 500 komt 1x per jaar
Voor mij veel te weinig
Hm, misschien gaat het jaar dan snel voor me dat ik het gevoel heb het alweer te horen.
Oww bedoelde je dat zo haha, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het weer heel leuk vind, maar voor mijn gevoel is het jaar dan ook snel gegaan haha
patjuhhh- Prater
patjuhhh schreef:Jolee schreef:Birgit schreef:Deze top 500 komt 1x per jaar
Voor mij veel te weinig
Oww bedoelde je dat zo haha, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het weer heel leuk vind, maar voor mijn gevoel is het jaar dan ook snel gegaan haha
Haha, ligt niet alleen aan mij. Nouja horen, ik luister niet eens. Maar horen als; dat ik het hier lees.
Gast- Gast
Oh, backstreet boys! Nostalgie...
Niekske- Kletskop
Ik heb hem ook de hele dag aanstaan op mijn werk. Heerlijk, die muziek. Wat was ik gek op BSB en de Spice Girls destijds
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
De Q Music player doet het al de hele dag niet bij mij
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Leuk dat het er weer is Ik heb hem vorig jaar ook beluisterd. Echt jeugdsentiment ten top. Ik was vroeger zo'n fan van de Spice Girls, en die stonden er ook in. Ik heb laatst die film weer eens bekeken
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Wat denken jullie dat er in de top 10 staat? Ik denk in elk geval wannabe van de spice girls en wonderfull days van charly lownoise & mental theo... en misschien drill instructor van captain jack. Verder komt mijn inspiratie even niet
Niekske- Kletskop
Nieuwe ingeving... smells like teen spirit van nirvana en nobody's wife van anouk moeten er ook bij horen!
Niekske- Kletskop
In de top 10? No limit van 2 unlimited, rainbow in the sky van paul elstak, angels van robbie williams. Heb zo de lijst niet bij de han dus ik weet niet of die daarvoor komen. Heb wel gezien dat captain jack daarvoor al komt met captain jack, denk dat dat wel hun grootste hit was.
Nu mijn nummer 1, have you ever been mellow :-)
Nu mijn nummer 1, have you ever been mellow :-)
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: