Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onnozele telefoonvraag

4 plaatsers

Ga naar beneden

Onnozele telefoonvraag Empty Onnozele telefoonvraag

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 9:51

Als ik mijn mobiele telefoon met Nederlands nummer meeneem naar Italie, en niet opneem als iemand belt, krijgt die persoon dan een Nederlandstalige voicemail aan de lijn of een Italiaanse?

En als ik de telefoon uitzet?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Onnozele telefoonvraag Empty Re: Onnozele telefoonvraag

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 9:52

Gewoon de Nederlandse. Ze bellen naar een Nederlands nummer, niet naar een Italiaanse..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 9:53

De reden dat ik het vraag is dat ik laatst over de grens in Duitsland was en iemand een Duitse stem aan de lijn kreeg (iets van niet bereikbaar). En ik wil graag stiekum een paar dagen op vakantie en wel mijn telefoontjes beantwoorden laughcry .

Gast
Gast

Bericht  TukTuk wo 21 maa 2012 - 9:54

Als het goed is gewoon je eigen voicemail, hou er wel rekening mee dat het jou veel geld kost als iemand anders jou voicemail in spreekt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 9:55

Had je er per ongeluk geen +31 voor gezet? Want dan belt hij naar een duits nummer.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 9:56

Yoyo schreef:Had je er per ongeluk geen +31 voor gezet? Want dan belt hij naar een duits nummer.

Nee iemand belde mij en kreeg die stem te horen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 9:57

AngelNyn schreef:Als het goed is gewoon je eigen voicemail, hou er wel rekening mee dat het jou veel geld kost als iemand anders jou voicemail in spreekt.

Ow ja, da's niet handig dus want het is mijn werkfoon en de rekening wordt betaald maar niet als die buiten de perken schiet. geen strak plan dus.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk wo 21 maa 2012 - 9:58

Charlie schreef:
AngelNyn schreef:Als het goed is gewoon je eigen voicemail, hou er wel rekening mee dat het jou veel geld kost als iemand anders jou voicemail in spreekt.

Ow ja, da's niet handig dus want het is mijn werkfoon en de rekening wordt betaald maar niet als die buiten de perken schiet. geen strak plan dus.

Ja je betaald dan gewoon dezelfde kosten als dat je de telefoon wel op zou nemen in het buitenland.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Marin wo 21 maa 2012 - 9:58

Haha precies hetzelfde zat ik toevallig vanochtend te denken, voor als ik er stiekem even tussenuit piep.

Maar volgens mij krijg je gewoon je Nederlandse eigen voicemail.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 9:59

Marin schreef:Haha precies hetzelfde zat ik toevallig vanochtend te denken, voor als ik er stiekem even tussenuit piep.

Maar volgens mij krijg je gewoon je Nederlandse eigen voicemail.

Hhahaha echt?

Ja in principe maakt het niet uit vanwaar ik werk...ik werk gewoon vanuit thuis net zoals jij momenteel, en als ik zin heb of afspraken heb vanuit kantoor. Maar ik heb een week geen afspraken en heb zo'n zin mijn ouders op te zoeken. Maar ik zit in een reintegratietraject nog vanwege die zwangerschap dus da's misschien niet zo'n strak plan.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 21 maa 2012 - 10:06

Het lijkt me een heel goed idee eigenlijk. Los van het feit dat het misschien niet mag enzo, maar qua je eigen gezondheid lijkt het me alleen maar lekker, even naar je ouders en frisse lucht. Ik ben toen ik net thuis kwam te zitten ook naar New York gegaan. Heb toen wel toestemming gevraagd hoor en dat mocht. Maar als je het niet wilt vragen, zou je 't zo kunnen doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 10:49

Hm jouw post geeft de burger moed.

Het stomme is dat ik gisteren een minder leuk gesprek heb gehad, heb een fout(je) gemaakt waar ze niet zo blij mee waren dus misschien moet ik me maar even van mijn beste kant laten zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 10:54

Charlie, heb je wel een voicemail? Volgens mij krijg je een buitenlandse stem als iemand geen voicemail heeft en niet bereikbaar is/niet opneemt.

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 21 maa 2012 - 10:58

Dat gebeurd volgens mij alleen als die persoon je nummer als 06... opgeslagen heeft ipv als +31
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 18:17

Qua gezondheid zou ik dit dus juist niet doen. Straks zit je daar in Italië, gebeurd er wat en word je daar opgenomen. Sta je lekker voor lul dan bij je werkgever... Ik zou gewoon vragen of ik vrij mag. Het lijkt me niet meer dan normaal dat je ook even weg wil en je ouders wilt opzoeken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 21:36

Zusje schreef:Qua gezondheid zou ik dit dus juist niet doen. Straks zit je daar in Italië, gebeurd er wat en word je daar opgenomen. Sta je lekker voor lul dan bij je werkgever... Ik zou gewoon vragen of ik vrij mag. Het lijkt me niet meer dan normaal dat je ook even weg wil en je ouders wilt opzoeken.

Je hebt gelijk. Ik zou ook die hele week in de zenuwen zitten zo.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen wo 21 maa 2012 - 22:00

Charlie schreef:

Nee het kost geen geld als iemand je voicemail inspreekt als jij in het buitenland zit... Wat wel geld kost is als jij het afluistert en dat kan wel vrij duur zijn. Maar je kunt wel je werktelefoon doorschakelen naar een andere telefoon en als je daar dan een voicemail op hebt en die afluistert dan zijn die kosten voor dat andere toestel volgens mij en zou niemand dat moeten merken behalve jij in je portemonee.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Pompoen wo 21 maa 2012 - 22:03

Ik zou het niet stiekem doen trouwens, ik zou me er helemaal niet prettig bij voelen zelf, zou dan het óf niet doen, óf vrij vragen of vragen of ik naar Italië mag gaan in die week en een regeling treffen dat je wel doorwerkt en telefonisch bereikbaar bent, eventueel op eigen kosten.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud