DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Is dat een beetje te eten?Reva schreef:Ik eet Hema chips. Ik help de Hema door de crisis.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Oooh, de wortelsap van de natuurwinkel met fruit erdoor (al smaakt die van Lidl stiekem net zo lekker).
Doe mij die van de Lidl maar heeuur!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik ga die morgen eens maken. Ik eet morgen wortelsoep, dus sowieso wortels in huisReva schreef:Oooh, de wortelsap van de natuurwinkel met fruit erdoor (al smaakt die van Lidl stiekem net zo lekker).
Gast- Gast
Reva schreef:Hoe vinden jullie Najib Amhali?
Hilarisch, hoezo?
Erin- Ratel
Erin schreef:Reva schreef:Hoe vinden jullie Najib Amhali?
Hilarisch, hoezo?
Dan ga je me haten half april
Gast- Gast
Reva schreef:J.une
Haaai
Ik zoek weer inspiratie . Vandaag wel acht ideeën gehad en nu zijn ze allemaal weg. Smik had nog een leuk idee, maar daar weet ik even niks leuks bij te bedenken.
Gast- Gast
Ik weet wel ietsJune schreef:Reva schreef:J.une
Haaai
Ik zoek weer inspiratie . Vandaag wel acht ideeën gehad en nu zijn ze allemaal weg. Smik had nog een leuk idee, maar daar weet ik even niks leuks bij te bedenken.
Gast- Gast
HEMA CRISIS????wc-eend schreef:Is dat een beetje te eten?Reva schreef:Ik eet Hema chips. Ik help de Hema door de crisis.
Gast- Gast
Ik sta mannen te lonken bij mijn raam. Tot nu toe alleen succesvol bij een vlieg
Gast- Gast
Misschien toch maar over de prijzen van Albert Heijn. Ik voel me net een huismoeder met die onderwerpen
Gast- Gast
Reva schreef:Ik sta mannen te lonken bij mijn raam. Tot nu toe alleen succesvol bij een vlieg
Ook leuk.
Gast- Gast
En vannacht post je weer dat je bang bent voor de man(nen) die niet weg wil(len) bij je raam..Reva schreef:Ik sta mannen te lonken bij mijn raam. Tot nu toe alleen succesvol bij een vlieg
Was je vannacht serieus wakker toen ik jou die WA stuurde, of was het een half in slaap reactie?
Laatst aangepast door Smikkell op di 20 maa 2012 - 12:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Hoe vinden jullie Najib Amhali?
Hilarisch, hoezo?
Dan ga je me haten half april
Ok vertel!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Hmm... wij denken het zelfde dus.Reva schreef:Het gebruik van
Haha.
Maar ook de emoticons in het algemeen. Je zou toch gek worden als iemand in het echte leven een goede grap maakt en elke keer zijn zonnebril daarna opzet?
Gast- Gast
Nou, dat je student bent was al duidelijk hoor.June schreef:Misschien toch maar over de prijzen van Albert Heijn. Ik voel me net een huismoeder met die onderwerpen
Gast- Gast
even kijken.Smikkell schreef:En vannacht post je weer dat je bang bent voor de man(nen) die niet weg wil(len) bij je raam..Reva schreef:Ik sta mannen te lonken bij mijn raam. Tot nu toe alleen succesvol bij een vlieg
Was je vannacht serieus wakker toen ik jou die WA stuurde, of was het een half in slaap reactie?
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: