DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Ik help hoor!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind mezelf behoorlijk oud. Ik weet nog zo goed dat ik meisjes van 17 zó volwassen en groot vond en nu word ik al bijna 23. Raar iets, leeftijd. Ik vind 40 ook helemaal niet meer oud eigenlijk.
Gast- Gast
Wie is kleine Mickey dan?
Ik ben 33 jaar, 8 maanden - 4 dagen.
Ik ben 33 jaar, 8 maanden - 4 dagen.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Ik vind mezelf behoorlijk oud. Ik weet nog zo goed dat ik meisjes van 17 zó volwassen en groot vond en nu word ik al bijna 23. Raar iets, leeftijd. Ik vind 40 ook helemaal niet meer oud eigenlijk.
Ik spreek mezelf tegen, maar ik meen het wel allemaal
Gast- Gast
Ik voel me nog jong, gelukkig
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ah, je ziet het zelf ookJune schreef:June schreef:Ik vind mezelf behoorlijk oud. Ik weet nog zo goed dat ik meisjes van 17 zó volwassen en groot vond en nu word ik al bijna 23. Raar iets, leeftijd. Ik vind 40 ook helemaal niet meer oud eigenlijk.
Ik spreek mezelf tegen, maar ik meen het wel allemaal
Gast- Gast
Hoe oud ben jij dan, Reva?
Ik ben 21 jaar, 3 maanden en 18 dagen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja, misschien mijn gedachten erover maar eens in een column ordenen . Ik moet er toch nog 254
Gast- Gast
Toet schreef:Hoe oud ben jij dan, Reva?
Oh, gaan we het zo doen. Ik ben 22 jaar, 9 maanden en 12 dagen.
Gast- Gast
Ik vind leeftijd zo nietszeggend. Ik ben altijd overal de hoogste geweest min of meer en was met 16 jaar klaar met de middelbare school. Studeren. Op HBO altijd behoorlijk wat jonger dan de rest, ging ik naar de UvA, redelijk rechtgetrokken qua leeftijden, maar nog steeds één van de jongste. Tja
Alleen als je 23 bent en roept dat je zeven jaar hebt gestudeerd schatten ze je wel oud Nog steeds trouwens
Alleen als je 23 bent en roept dat je zeven jaar hebt gestudeerd schatten ze je wel oud Nog steeds trouwens
Gast- Gast
*voelt zich ineens toch wel oud*
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik werd pas op mijn werk heel vreemd aangekeken toen ik zei dat ik nog studeerde. Dus ik vroeg hoe oud hij dacht dat ik was. "Ja, 22/23." Dus ik bevestigde dat en hij vond het heel bizar. Eh sorry hoor. Ik was gewoon met achttien klaar met VWO, toen een jaar gereisd & gewerkt, een jaar verkeerde studie, dan is het toch niet heel raar? Dat heb ik 'm niet helemaal uitgelegd, maar ik vind iemand van 22 nou niet bepaald oud om te studeren. Ik vind eigenlijk niemand echt te oud om te studeren trouwens.
Gast- Gast
Nou, oké, ik wilde de dame die dacht dat ik ouder was dan mijn zus wel een stoot geven
Gast- Gast
Ik ben 22 als ik begin aan mijn studie.
Toet- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Nou, oké, ik wilde de dame die dacht dat ik ouder was dan mijn zus wel een stoot geven
Is je zus zoveel ouder? Mensen denken vaak dat ik ouder ben dan mijn broer, maar dat boeit me nooit zo eigenlijk, misschien ook omdat ik ook wel weet dat hij er gewoon jong uitziet.
Gast- Gast
Ik vind leeftijd tegenwoordig ook vrij nietszeggend trouwens. Eerst dacht ik daar anders over. Nu heb ik bijvoorbeeld een goede vriendin van 17, maar heb ik ook een vriendschappelijke band met een vrouw van 40, die vriendschap gaat best diep zelfs.
Toet- Lady Post-a-lot
Bij ons op de uni kwam precies 1 persoon direct van de middelbare school, rest allemaal van andere studies, hbo, reizen, gezin, wat dan ook. Ook mensen van in de veertig, vijftig. Leuk juist
Gast- Gast
Ik vind het grappig als ik bedenk dat ik vriendinnen heb van achttien die jonger zijn dan mijn kleine neefjes, terwijl zij in mijn ogen vroeger echt HEEL jong waren.
Gast- Gast
Reva schreef:Bij ons op de uni kwam precies 1 persoon direct van de middelbare school, rest allemaal van andere studies, hbo, reizen, gezin, wat dan ook. Ook mensen van in de veertig, vijftig. Leuk juist
Bij mijn studie wel veel hoor, echt irritant, ook allemaal strebers
Gast- Gast
June schreef:Ik vind het grappig als ik bedenk dat ik vriendinnen heb van achttien die jonger zijn dan mijn kleine neefjes, terwijl zij in mijn ogen vroeger echt HEEL jong waren.
Haha ja! Mijn vriendin van 17 heeft bij mij oppaskindje (die inmiddels dus 16 is) in de klas gezeten. Heel apart.
Toet- Lady Post-a-lot
June schreef:Reva schreef:Nou, oké, ik wilde de dame die dacht dat ik ouder was dan mijn zus wel een stoot geven
Is je zus zoveel ouder? Mensen denken vaak dat ik ouder ben dan mijn broer, maar dat boeit me nooit zo eigenlijk, misschien ook omdat ik ook wel weet dat hij er gewoon jong uitziet.
5 jaar. Maar ze heeft een veel zachter gezicht en
Laatst aangepast door Reva op wo 21 maa 2012 - 12:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha, zo had ik er nog niet eens over nagedacht. Ik heb inderdaad ook op die neefjes gepast .
Gast- Gast
Ik vind het ook altijd moeilijk om leeftijden te schatten, dus ik doe het meestal gewoon niet. Ik maak er wel graag grappen over die niemand leuk vind behalve ik
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: