DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Ja klopt hoor, hij had gezegd van de week dat hij niet weet of hij het nog kon. Alleen hij was daar op terug gekomen en wilde het toch een kans geven of iig even aankijken. Hij kwam hele tijd bij mij knuffelen en kusjes geven, gisteren hebben we heerlijk gezwommen met ons 2-en. Vandaag zat hij de hele dag aan de studie, en toen hij thuis kwam vertelde hij dat hij niet meer wilde. Ik had het kunnen zien aankomen, maar door zijn gedrag dacht ik dat het wel goed kwam.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Ik stuurde mijn vader een foto van mij en mijn moeder, stuurt hij 'Wauw, ik zie in ieder geval een hele mooie meid en een euh ............... '
Sukkel
Die ouders van jou!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Bah, wat naar wc-eend! Lastig voor hem ook om dan die beslissing te maken. Kan je bij je moeder blijven?
Gast- Gast
Reva schreef:Ik stuurde mijn vader een foto van mij en mijn moeder, stuurt hij 'Wauw, ik zie in ieder geval een hele mooie meid en een euh ............... '
Sukkel
Zeg dat iets over 'lijken net twee zussen'.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Ik stuurde mijn vader een foto van mij en mijn moeder, stuurt hij 'Wauw, ik zie in ieder geval een hele mooie meid en een euh ............... '
Sukkel
Zeg dat iets over 'lijken net twee zussen'.
Haha
Gast- Gast
Lijkt me moeilijk om dat gevoel met een paar kussen en knuffels in een weekje weer goed te krijgen. Dat hij het wel wilde proberen betekent vast dat hij wel heel veel om je geeft. Maar als je om iemand geeft moet je ook eerlijk zijn. Hoe moeilijk soms ook. Sterkte met het verlies. Fijn dat je wel ergens anders terecht kunt.wc-eend schreef:Ja klopt hoor, hij had gezegd van de week dat hij niet weet of hij het nog kon. Alleen hij was daar op terug gekomen en wilde het toch een kans geven of iig even aankijken. Hij kwam hele tijd bij mij knuffelen en kusjes geven, gisteren hebben we heerlijk gezwommen met ons 2-en. Vandaag zat hij de hele dag aan de studie, en toen hij thuis kwam vertelde hij dat hij niet meer wilde. Ik had het kunnen zien aankomen, maar door zijn gedrag dacht ik dat het wel goed kwam.
Gast- Gast
Erin schreef:Reva schreef:Ja, heerlijk gegeten! Alleen ik mis G. echt ontzettend opeens, ik vond mezelf ook heel zielig toen ik alleen thuis kwam. Dus nu zit ik huilend op de bank paaseitjes te eten met heel hard de cd van Ed Sheeran aan. Fijn, ongesteld zijn.
en een dikke voor jou!
Echt, mijn hemel. Eerst nummer 5 en dan dat gelijke begin van 6 Vervolgens 7 als hoogtepunt
Gast- Gast
Ja tijdelijk wel. Ik kan hier ook langer blijven, maar dat gaat nooit goed. Mijn broer heeft een groot huis voor hem alleen die hij met moeite kan betalen. Dus waarschijnlijk ga ik bij hem inwonen, komt het voor hem financieel ook iets beter uit.Reva schreef:Bah, wat naar wc-eend! Lastig voor hem ook om dan die beslissing te maken. Kan je bij je moeder blijven?
@Smikkel: Hij houdt zielsveel van mij, dat zegt hij ook. Daar ligt het probleem ook totaal niet. Ik probeer hem zoveel mogelijk met rust te laten al vind ik het zoo moeilijk! Er komen nu ook zoveel dingen aan die we moeten regelen. Mijn huurhuisje in Zwolle, mijn studie daar...alle spullen. Al komt dat allemaal wel.
Zwerver- Ratel
Hoe kan het toch dat er nog 'zoveel' op mijn rekening staat
Heb deze maand best wat geld uitgegeven en ik heb geen inkomen gehad. Ik geloof dat ik iets mis..
Heb deze maand best wat geld uitgegeven en ik heb geen inkomen gehad. Ik geloof dat ik iets mis..
Gast- Gast
Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Ja, heerlijk gegeten! Alleen ik mis G. echt ontzettend opeens, ik vond mezelf ook heel zielig toen ik alleen thuis kwam. Dus nu zit ik huilend op de bank paaseitjes te eten met heel hard de cd van Ed Sheeran aan. Fijn, ongesteld zijn.
en een dikke voor jou!
Echt, mijn hemel. Eerst nummer 5 en dan dat gelijke begin van 6 Vervolgens 7 als hoogtepunt
Whhahahaha ik zit ook echt keihard, You are my one! AND ONLY te zingen. Mijn vriend denk ook echt dat het een liefdes liedje is. Komt ie er laatst achter dat dat niet het geval is! Oh ik ben verslaafd aan alle nummers zowat. Ik probeer gebaren taal van nummer 10 te leren
Op 11 wil ik trouwen en 12 oh my god, i wanna
Erin- Ratel
Ik kan met niemand trouwen. Al wil ik de Fruit Almond Cake van de Hema overwegen (wat is die lekker, net aan begonnen ). Maar zie dat maar eens 'ja' uit te krijgen
Gast- Gast
Reva, laten we samen ongetrouwd blijven.
Ik zag vandaag veel leuke dingen in de HEMA, maar die cake heeft me genegeerd. Riep hij jou wel?
Ik zag vandaag veel leuke dingen in de HEMA, maar die cake heeft me genegeerd. Riep hij jou wel?
Gast- Gast
Het was dat ik langs hem liepen hem daardoor hoorde, de paaseitjes waren nogal luidruchtig.
Erin, serieus, 11 bij het trouwen? Dan kom ik brullend als Pumba bij het altaar aan *snuit neus in sluier*
Erin, serieus, 11 bij het trouwen? Dan kom ik brullend als Pumba bij het altaar aan *snuit neus in sluier*
Gast- Gast
Reva schreef:Het was dat ik langs hem liepen hem daardoor hoorde, de paaseitjes waren nogal luidruchtig.
Ppfff ik denk dat jij nog eerder trouwt dan dat ik doe dusse!
Mag ik timon zijn dan?
Ik vind de tekst echt En of ik hem dan zo kus whahahahahhaha!
Erin- Ratel
Ook geen paaseitjes gehoord. Het waren bekers die me riepen. Maar ik haat crème kleurig servies. De grote bekers zijn wit, maar de kleine vind ik toch echt minder wit..
Gast- Gast
Ik denk dat ik maar wat te drinken in ga schenken! Proosten dat het lente is!
Edit: jullie ook wat?
Erin- Ratel
Ja, ik heb wel zin in iets. Wat raad je aan?Erin schreef:Ik denk dat ik maar wat te drinken in ga schenken! Proosten dat het lente is!
Gast- Gast
Dat zijn de goede berichten. Even make up eraf halen en dan ploppen op de hooikoorts lente.
Gast- Gast
Met ons in restaurant of op terras is het ook altijd hetzelfde verhaal.. Ik ging naar de wc, kreeg ik een WA met 'Burp', dus ik stuurde dat ze van wijn moest afblijven. Kom ik terug, glas leeg
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ik heb wel zin in iets. Wat raad je aan?Erin schreef:Ik denk dat ik maar wat te drinken in ga schenken! Proosten dat het lente is!
Licor?
Erin- Ratel
Ik zou mijn glas meenemen.. Of hopen dat de ander ook snel naar het toilet moet. Of pas gaan als mijn glas leeg is..Reva schreef:Met ons in restaurant of op terras is het ook altijd hetzelfde verhaal.. Ik ging naar de wc, kreeg ik een WA met 'Burp', dus ik stuurde dat ze van wijn moest afblijven. Kom ik terug, glas leeg
Gast- Gast
Iets Amber proef?Erin schreef:Smikkell schreef:Ja, ik heb wel zin in iets. Wat raad je aan?Erin schreef:Ik denk dat ik maar wat te drinken in ga schenken! Proosten dat het lente is!
Licor?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Iets Amber proef?Erin schreef:Smikkell schreef:Ja, ik heb wel zin in iets. Wat raad je aan?Erin schreef:Ik denk dat ik maar wat te drinken in ga schenken! Proosten dat het lente is!
Licor?
Wortelsap?
Erin- Ratel
Ik heb trek. Ik heb nog niks gegeten maar ik weet ook niet waar ik zin in zou hebben.......
Zwerver- Ratel
Oooh, de wortelsap van de natuurwinkel met fruit erdoor (al smaakt die van Lidl stiekem net zo lekker).
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: