DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Goeiesavonds!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
O my, soms ben je best vervelendJune schreef:Toet schreef:Ja jullie hebben gelijk, ik ga het niet doen.
Waar ging dit mis? Ik hoop dat je het nu hebt over nadenken. Je moet inderdaad niet nadenken, maar boeken.
Gast- Gast
Ik heb niks verhandeld!June schreef:Hé kinderhandelaar.
Smikkell schreef:O my, soms ben je best vervelendJune schreef:Toet schreef:Ja jullie hebben gelijk, ik ga het niet doen.
Waar ging dit mis? Ik hoop dat je het nu hebt over nadenken. Je moet inderdaad niet nadenken, maar boeken.
Volhardend noemen ze dat.
Gast- Gast
Leeftijd..June schreef:Smikkell schreef:O my, soms ben je best vervelendJune schreef:Toet schreef:Ja jullie hebben gelijk, ik ga het niet doen.
Volhardend noemen ze dat.
Gast- Gast
Die is overgegaan in een lente-slaap Heb je me gemist?Reva schreef:Sjaan, hoe was je winterslaap?
Sjaantje schreef:Ik heb niks verhandeld!June schreef:Hé kinderhandelaar.
Neuh, maar als het ook maar ruikt naar handel ben jij er weer als de kippen bij.
Gast- Gast
Reva schreef:Sjaan, hoe was je winterslaap?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell, hou maar even op. Dadelijk word ik serieus bang dat niemand het leuk gaat vinden met zo'n broekie.
Gast- Gast
Ja maar geef toe, zo'n leukerd als M. zouden we allemaal wel willen hebben hahaJune schreef:Sjaantje schreef:Ik heb niks verhandeld!June schreef:Hé kinderhandelaar.
Neuh, maar als het ook maar ruikt naar handel ben jij er weer als de kippen bij.
June schreef:Smikkell, hou maar even op. Dadelijk word ik serieus bang dat niemand het leuk gaat vinden met zo'n broekie.
Jonguh, je bent toch geen twaalf
Gast- Gast
Ik ging al even twijfelen.Reva schreef:June schreef:Smikkell, hou maar even op. Dadelijk word ik serieus bang dat niemand het leuk gaat vinden met zo'n broekie.
Jonguh, je bent toch geen twaalf
Gast- Gast
Over kinderhandel gesproken...June schreef:12,5
Jij bent de enige die leeftijd er steeds bijhaalt en anderen oud noemt. Verder zie ik niemand die ook maar enige vorm van moeite heeft met welke leeftijd dan ook.
Gast- Gast
Nee, want zelfs IK word hier geaccepteerd Al ga ik dan niet mee de grens over.Smikkell schreef:Jij bent de enige die leeftijd er steeds bijhaalt en anderen oud noemt. Verder zie ik niemand die ook maar enige vorm van moeite heeft met welke leeftijd dan ook.
28 jaar en 3 maanden. Kleine Mickey vandaag precies twee jaarReva schreef:Ik weet van de meeste alleen ongeveer hun leeftijd
Gast- Gast
Ik kom me ook weer melden!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: