DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Ik vond sigarettenpeuken in de gang. Ik werd gek en kon maar niet bedenken hoe ze daar kwamen. Onder al mijn schoenen gekeken. Het was van shag, zelf gedraaid. Ow, ik vind dat zo smerig. Uiteindelijk kwam ik er achter dat ze in de IKEA tas hadden gezeten die ik bij de kringloop mee had genomen.Reva schreef:Dat heb je hier bij de natuurwinkel dus ook. Iegh. Ik wil niet mijn fruit in het plastic tasje van een ander. Straks is hij van een Henk met zweetvoeten geweest, die zijn schoenen na het sporten in die tas mee naar huis heeft genomen
Gast- Gast
Ik zal even hier verder gaan, anders vervuilen we het topic van doedell..
Pff ik zou wel willen, maar ik moet eigenlijk echt sparen. Hoeveel zijn jullie ongeveer kwijt voor ticket + hostel?
June schreef: Dat meen je niet?
Boek een ticket!
Pff ik zou wel willen, maar ik moet eigenlijk echt sparen. Hoeveel zijn jullie ongeveer kwijt voor ticket + hostel?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hostel nog geen 60 euro, maar ik zie nu dat dezelfde vluchten nu retour 248 euro zijn, ik weet niet of je dat te veel vindt? Ik wil stiekem echt heel heel heel graag dat je meegaat. Ik voel me zo jong .
Gast- Gast
Zijn er geen andere vluchten te vinden?June schreef:Hostel nog geen 60 euro, maar ik zie nu dat dezelfde vluchten nu retour 248 euro zijn, ik weet niet of je dat te veel vindt? Ik wil stiekem echt heel heel heel graag dat je meegaat. Ik voel me zo jong .
Gast- Gast
Haha ja dat snap ik tussen al die dertigers.. Nee dat gaat hem niet worden helaas. Ik moet écht gaan sparen, het verhuizen/studeren komt steeds dichterbij he..
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Ticket iets van 100 en hostel 50.
Daarvoor zou ik het overwegen, ik zal eens rondkijken.
Toet- Lady Post-a-lot
De goedkoopste is Ryanair, 147 euro. Vanaf eindhoven vrijdagochtend om 10.30 heen en maandag om 07.30 terug.
Alleen daar komen dan nog allerlei kosten bij natuurlijk.
Toet- Lady Post-a-lot
We gaan donderdag-zondag
Ik heb Ryanair gevonden voor 97 euro. Donderdag rond 16.30uur heen en dan wel zondag om 7.30uur al terug.
Ik heb Ryanair gevonden voor 97 euro. Donderdag rond 16.30uur heen en dan wel zondag om 7.30uur al terug.
Gast- Gast
Zoals?Toet schreef:De goedkoopste is Ryanair, 147 euro. Vanaf eindhoven vrijdagochtend om 10.30 heen en maandag om 07.30 terug.
Gast- Gast
Donderdag-maandag zou dan 139 zijn, maar dan wordt het meteen ook duurder, omdat je dan een nacht extra moet blijven.
Gast- Gast
June schreef:We gaan donderdag-zondag
Oh oke. Heb je een link?
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Zoals?Toet schreef:De goedkoopste is Ryanair, 147 euro. Vanaf eindhoven vrijdagochtend om 10.30 heen en maandag om 07.30 terug.
Prijs per persoon excl. Customer Service Pakket (per ticket, min € 0,- tot max € 25,- excl vliegticketgarantie of max € 31,- incl vliegticketgarantie) en ca € 20,- dossierkosten per boeking.
Toet- Lady Post-a-lot
Hij accepteert geen link .
www.cheaptickets.nl eindhoven-dublin 5 april - 8 april invullen
Gast- Gast
June schreef:Hij accepteert geen link .
Oja ik zie hem!
Toet- Lady Post-a-lot
Want de rest is niet leuk genoeg? Of omdat jij dan je alibi rond hebt?June schreef:Je moet nu echt mee, ik stuiter door mijn kamer
Gast- Gast
Smikkell schreef:Want de rest is niet leuk genoeg? Of omdat jij dan je alibi rond hebt?June schreef:Je moet nu echt mee, ik stuiter door mijn kamer
Gast- Gast
Smikkell schreef:Want de rest is niet leuk genoeg? Of omdat jij dan je alibi rond hebt?June schreef:Je moet nu echt mee, ik stuiter door mijn kamer
Omdat ik het gezellig vind als zoveel mogelijk mensen meegaan en dat ik hoop dat een beetje emotionele pressure helpt. Dus het zou leuk zijn als je even wilde helpen.
Gast- Gast
Haha ja ik wil ook echt graag. Ik ga er nog even serieus over na denken en dit weekend een beslissing nemen. Eigenlijk moet ik het niet doen, ik MOET ECHT sparen. En mijn auto moet gekeurd en gemaakt worden binnen een maand, en ik moet mijn moeder nog geld terug geven, en ik heb echt nieuwe kleren en schoenen nodig, en ik moet nog veel festivalkaartjes kopen, en ...
Toet- Lady Post-a-lot
Check eerst even of er sowieso nog plek is in het hostel, want tijdens het boeken konden we sommige kamers als niet meer nemen i.v.m. beschikbaarheid.Toet schreef:Haha ja ik wil ook echt graag. Ik ga er nog even serieus over na denken en dit weekend een beslissing nemen. Eigenlijk moet ik het niet doen, ik MOET ECHT sparen. En mijn auto moet gekeurd en gemaakt worden binnen een maand, en ik moet mijn moeder nog geld terug geven, en ik heb echt nieuwe kleren en schoenen nodig, en ik moet nog veel festivalkaartjes kopen, en ...
Gast- Gast
Qua plek in het hostel inderdaad wel aan te raden om snel te boeken en de tickets worden ook niet goedkoper..
Gast- Gast
Ja jullie hebben gelijk, ik ga het niet doen.
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Ja jullie hebben gelijk, ik ga het niet doen.
Waar ging dit mis? Ik hoop dat je het nu hebt over nadenken. Je moet inderdaad niet nadenken, maar boeken.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: