DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Oh vast wel, ooit... Maar voor nu zie ik het somber in Beetje een baaldag vandaag.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Oh vast wel, ooit... Maar voor nu zie ik het somber in Beetje een baaldag vandaag.
Hmm hopen dat het herstel een beetje snel gaat!
Maura: Jaa, ik had eind van de middag nog gekeken, maar net 10 min later kon ik dus met Dilla mee rijden. Baalde er wel van. Kom je een andere keer ook weer als je kan?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Elsje schreef:
Maura: Jaa, ik had eind van de middag nog gekeken, maar net 10 min later kon ik dus met Dilla mee rijden. Baalde er wel van. Kom je een andere keer ook weer als je kan?
Als het mag en ik kan, dan wil zeker nog eens meeten. Met hen en de meiden die er onverhoopt niet bij hebben kunnen zijn.
VC - Heb niet meegekregen dat je van een trap bent gelazerd. Beterschap en hopen dat het snel weer beter gaat!
Gast- Gast
Maura schreef:Elsje schreef:
Als het mag en ik kan, dan wil zeker nog eens meeten. Met hen en de meiden die er onverhoopt niet bij hebben kunnen zijn.
VC - Heb niet meegekregen dat je van een trap bent gelazerd. Beterschap en hopen dat het snel weer beter gaat!
Oke gezellig!
Vc- Succes!
Stylegirl- Ik duim voor je en hoop dat je goed nieuws hebt gehad.
Ik ga slapen, en weltrusten voor de rest straks
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Ben ik weer!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ja, heerlijk gegeten! Alleen ik mis G. echt ontzettend opeens, ik vond mezelf ook heel zielig toen ik alleen thuis kwam. Dus nu zit ik huilend op de bank paaseitjes te eten met heel hard de cd van Ed Sheeran aan. Fijn, ongesteld zijn.
Gast- Gast
Ik ben het niet geworden helaas! Ze zeiden wel dat het een moeilijke keuze was, dus waarschijnlijk stond ik wel hoog op het lijstje. Heb gezegd dat ik me aanbevolen houd, mocht het niet doorgaan oid.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, met zus en moeder. Maar we hebben daar wel veel gezeten, ook gewoon 's avonds even wijntje bij de heatersen vachtdekentjes
Gast- Gast
HmmmReva schreef:Nee, met zus en moeder. Maar we hebben daar wel veel gezeten, ook gewoon 's avonds even wijntje bij de heatersen vachtdekentjes
Valt er echt niet iets te veranderen aan de situatie? Naast dat ik je keus en de reden heel goed begrijp.
Gast- Gast
Hallo !
Mijn relatie is over Voel me zoooo klote en moet het even kwijt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Je schreef daar laatst toch al iets over?wc-eend schreef:Hallo !
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waar was je?Erin schreef:Ben ik weer!
Ik heb zin in frietjes.
Mijn onmogelijke haren aan het doen!
Erin- Ratel
Meneer was er zat van, hij was niet zichzelf..al die tijd niet. Hij heeft zich altijd bezig gehouden met mij, wat ik graag wou. Hij wou voor mij de perfecte man zijn. Hij is zichzelf verloren zegt hij. Dat kan ook wel kloppen, hij was ook altijd druk met mij, hij heeft alleen nooooit iets aangegeven waardoor het nu als een gigantische klap komt.
Ik lig nu weer in mijn oude kamer in Groningen bij mams
@Smikkel: Ja over mijn verlatingsangst. Waardoor ik hem erg close bij mij hield. Angst is nu werkelijkheid!
@Smikkel: Ja over mijn verlatingsangst. Waardoor ik hem erg close bij mij hield. Angst is nu werkelijkheid!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Daar zou je verandering in kunnen brengen. Waar je over na moet denken is of je de andere dingen opzij kunt zetten of dat je dit gemis voor lief neemt.Reva schreef:We zijn niet on speaking terms
Wat goed dat je geslaagd bent, Erin! Jaloers!
Gast- Gast
Reva schreef:Ja, heerlijk gegeten! Alleen ik mis G. echt ontzettend opeens, ik vond mezelf ook heel zielig toen ik alleen thuis kwam. Dus nu zit ik huilend op de bank paaseitjes te eten met heel hard de cd van Ed Sheeran aan. Fijn, ongesteld zijn.
en een dikke voor jou!
Erin- Ratel
Hmm.. ik dacht iets gelezen te hebben over een kans dat het binnenkort over zou zijn. Lijkt me ook een moeilijke stap voor hem.wc-eend schreef:Meneer was er zat van, hij was niet zichzelf..al die tijd niet. Hij heeft zich altijd bezig gehouden met mij, wat ik graag wou. Hij wou voor mij de perfecte man zijn. Hij is zichzelf verloren zegt hij. Dat kan ook wel kloppen, hij was ook altijd druk met mij, hij heeft alleen nooooit iets aangegeven waardoor het nu als een gigantische klap komt.
Gast- Gast
Ik stuurde mijn vader een foto van mij en mijn moeder, stuurt hij 'Wauw, ik zie in ieder geval een hele mooie meid en een euh ............... '
Sukkel
Sukkel
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: