DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Zou best kunnen. Het idee stond in het andere topic. De voorloper van het nachtcafé. Weet even niet meer hoe die heet!Reva schreef:De chocomel-party Volgens mij kwam net in het Nachtcafé toen jullie die wilden gaan houden
Shit, nu zet ik de foto van de kast op de laptop en wil ik hem weer wel Ik ga morgen nog wel één keer kijken en even meten. Ik ben bang dat hij te groot is en te veel opvalt. Ik ben bang dat ik er qua opbergruimte niet heel erg op vooruit ga, terwijl de kast wel meer ruimte inneemt dan de kast die er nu staat.
En dan moeten de planken van de muur en die spullen moet ik dan ook weer ergens kwijt.
Laatst aangepast door Smikkell op di 20 maa 2012 - 14:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gelukkig schreef ik open i.p.v. kopen. Zit ik toch nog niet helemáál aan mijn uitspraak vastSmikkell schreef:Ik ga die kast niet open! Zo, dat ik besloten.
Gast- Gast
Maar nu twijfel ik daar over. De kast is twee keer groter, maar dat zegt niet alles blijkbaar. Ben bang dat hij vooral ruimte inneemt en daarvoor niet heel veel meer extra opbergruimte biedt.Reva schreef:Maar, maar, vanmiddag zei je meer opbergruimte
Gast- Gast
Dan vrees ik dat het niet zo handig is
Wat een buikpijn, grmbl, had ik nu maar een hangstoel. Dat had vast geholpen.
Gast- Gast
Ooooow, die hangstoelReva schreef:Dan vrees ik dat het niet zo handig is
Gast- Gast
Ja, ik heb wel een foto van de kast. Tis alleen wel een kast die je af en in zijn geheel moet zien. Ik heb hem hier in december ergens ook al een keer gepost.Zusje schreef:Smikkel heb je wel geslapen? En heb je een foto van de kast? Wapp?
Ja, ik ben nog wakker
Gast- Gast
Hmm ok. Hey, lig je wel in bed dan? Leg je telefoon even weg en denk lekker aan Dublin ofzo. Of zet een heel rustig muziekje op op de achtergrond en probeer wat te slapen...
Gast- Gast
Goodmorning! Worden jullie ook zo vrolijk van dit prachtige weer?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goeiemorgen! Jaaa heerlijk!! Word er erg gelukkig van idd!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ja!Rush schreef:Goodmorning! Worden jullie ook zo vrolijk van dit prachtige weer?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zelda schreef:Ja!Rush schreef:Goodmorning! Worden jullie ook zo vrolijk van dit prachtige weer?
+1 ! Zo fijn wakker worden met een zonnetje
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hey lily.
Hoe issie?
Las iets over je buik laatst.
Oohja! Ik ging vandaag met school bezig..
Maar wil graag buiten in het zonnetje zitten, maar op de een of andere manier kan ik dat niet met laptop!
Hoe issie?
Maar wil graag buiten in het zonnetje zitten, maar op de een of andere manier kan ik dat niet met laptop!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Hey lily.
Hoe issie?
Balen dat je niet met je laptop buiten kan zitten. Anders als je pauze neemt lekker even naar buiten? Succes met school iig.
Oh, ik word zooo blij van de zon
Stond net met een moeder van school te kletsen in het zonnetje. Wel moeten bekopen met pijn, maar het was zo gezellig ^^
Stond net met een moeder van school te kletsen in het zonnetje. Wel moeten bekopen met pijn, maar het was zo gezellig ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
nou het gaat niet zio geweldig, inderdaad veel last van m`n buik. Heb gezegd dat ik vandaag probeer te werken en ik kijk wel hoe het gaat. Urine is getest en daar kwam niks uit omdat de vk bijna zeker wist dat het een blaasontsteking was maar dat is het dus niet. Vanmiddag maar even bellen over hoe en wat.
Gast- Gast
Ik ben vrij, dus kan wel buiten zitten.. Maar op de een of andere manier zie ik dan nooit wat op mijn laptop.
Denk dat het met pen en papier buiten zitten wordt..
Denk dat het met pen en papier buiten zitten wordt..
Burn- Lady Post-a-lot
Ai dat is minder Lily
Oh bah dat is balen! misschien bekkenpijn of bandenpijn?Lily schreef:nou het gaat niet zio geweldig, inderdaad veel last van m`n buik. Heb gezegd dat ik vandaag probeer te werken en ik kijk wel hoe het gaat. Urine is getest en daar kwam niks uit omdat de vk bijna zeker wist dat het een blaasontsteking was maar dat is het dus niet. Vanmiddag maar even bellen over hoe en wat.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: