DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:4 euro. En uhh... ik weet het zelf ook even niet meerJune schreef:Heb jij er wel minder voor betaald dan? Waar moet je al dat servies toch laten?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik laatst niet eens baalde toen mijn lelijke kopjes kapot vielen in de kast, want het paste er ook echt niet meer in en nu is de kans dat mijn mooie kopjes sneuvelen meteen weer kleiner.
Gast- Gast
Reva schreef:Gadver, vieze wc's vind ik echt een nachtmerrie.
Ik ook. Ik maak 'm ook bijna altijd zelf schoon, maar laatst was ik er even klaar mee dat ik ook alles sta te schrobben als het niet mijn beurt is.
Gast- Gast
Mooie logica. Ik zou hier even niet weten welke kopjes er zouden mogen sneuvelen. Geen een denk ik.June schreef:Smikkell schreef:4 euro. En uhh... ik weet het zelf ook even niet meerJune schreef:Heb jij er wel minder voor betaald dan? Waar moet je al dat servies toch laten?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik laatst niet eens baalde toen mijn lelijke kopjes kapot vielen in de kast, want het paste er ook echt niet meer in en nu is de kans dat mijn mooie kopjes sneuvelen meteen weer kleiner.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bel je moeder even. Praat ze raar?Reva schreef:Huh, m'n koelkast floot
Dat blijft me echt achtervolgen vanaf nu zeker?
Gast- Gast
Ik vond het een vrij zielig en heftig verhaal.. Ik let gewoon een beetje op je!Reva schreef:Smikkell schreef:Bel je moeder even. Praat ze raar?Reva schreef:Huh, m'n koelkast floot
Dat blijft me echt achtervolgen vanaf nu zeker?
Gast- Gast
Smikkell schreef:EchtReva schreef:Stik
Met het lag toch aan mijn dvd en niet aan de koorts, jonguh.
Breng ze naar de kringloop, June.
Gast- Gast
Reva schreef:Huh, m'n koelkast floot
Ik denk dat ie gekust wilt worden!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Heb ik niet!June schreef:Mijn Ikea-mokken mogen best kapot.
Ik had niet anders verwacht!
Ik ga deze verdomde computer uitzetten en mezelf in bed gooien. Vandaag helaas geen kusjes voor het slapengaan .
Gast- Gast
Erin schreef:Reva schreef:Huh, m'n koelkast floot
Hij is niet mijn type.
Gast- Gast
Tuurlijk, de romantische invulling komt weer van Latin Erin.Erin schreef:Reva schreef:Huh, m'n koelkast floot
Gast- Gast
Smikkell schreef:Tuurlijk, de romantische invulling komt weer van Latin Erin.Erin schreef:Reva schreef:Huh, m'n koelkast floot
Ja he hallo! Mevrouw heeft net lopen loeren naar mannen terwijl ze muziek keihard aanzet! Wordt er gefloten, is het haar type niet!
Erin- Ratel
Digitaal kusje van mij dan maarJune schreef:Smikkell schreef:Heb ik niet!June schreef:Mijn Ikea-mokken mogen best kapot.
Ik had niet anders verwacht!
Ik ga deze verdomde computer uitzetten en mezelf in bed gooien. Vandaag helaas geen kusjes voor het slapengaan .
Ik heb wel glazen van de Ikea. Nog uit mijn studentenkamer. Mooi voor feestjes. Ik moet weer eens een feestje geven...
Gast- Gast
Feestje AAN, moet ik het ook nog via wapp of sms sturen?
Bedankt voor je digitale kusje
Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker allemaal!
Gast- Gast
Reva is nou ook niet echt het type dat blij moet zijn en alles moet pakken wat haar aangeboden wordt. Laat haar kieskeurig zijn. Dat is het voorrecht van lekkere wijven.Erin schreef:Smikkell schreef:Tuurlijk, de romantische invulling komt weer van Latin Erin.Erin schreef:Reva schreef:Huh, m'n koelkast floot
Ja he hallo! Mevrouw heeft net lopen loeren naar mannen terwijl ze muziek keihard aanzet! Wordt er gefloten, is het haar type niet!
Gast- Gast
Chocomel-party is ongeveer wel een jaar geleden, dus die moet sowieso nog eens over!June schreef:Feestje AAN, moet ik het ook nog via wapp of sms sturen?
Slaap lekker allemaal!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva is nou ook niet echt het type dat blij moet zijn en alles moet pakken wat haar aangeboden wordt. Laat haar kieskeurig zijn. Dat is het voorrecht van lekkere wijven.Erin schreef:Smikkell schreef:Tuurlijk, de romantische invulling komt weer van Latin Erin.Erin schreef:Reva schreef:Huh, m'n koelkast floot
Mijn idee.
Truste, June!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva is nou ook niet echt het type dat blij moet zijn en alles moet pakken wat haar aangeboden wordt. Laat haar kieskeurig zijn. Dat is het voorrecht van lekkere wijven.Erin schreef:Smikkell schreef:Tuurlijk, de romantische invulling komt weer van Latin Erin.Erin schreef:Reva schreef:Huh, m'n koelkast floot
Ja een lekker wijf is ze wel! Morgen weer proberen Reev, op een beter tijdstip. Mannen zijn nu wel geslachtsrijp zei je dus pas op! Het moet wel een lekker ding zijn!
Erin- Ratel
Ik denk dat een van die tandloze gasten van de kringloop aan de andere kant van de brug wel met me wil trouwen. De ene dag had hij nog een lange, grijze 'soort van' baard en de dag erna vertelde hij trost dat hij alles af had geschoren. Lekker fris zei hij
Gast- Gast
De chocomel-party Volgens mij kwam net in het Nachtcafé toen jullie die wilden gaan houden
Gast- Gast
Oh nasty!!!
Erin- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: