DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Doen! Gaan we zaterdag iets bakken? Ow, nee.. ik zou heel de week Amber voer eten.June schreef:Ik ga sowieso die theedoos claimen als mijn baas ze niet voor de zomer terug heeft gestuurd. Anders worden ze uiteindelijk weggedaan en dat is echt zonde.
Gast- Gast
Ik hoop dat tegen die tijd mijn vriendenkring op natuurlijke wijze geslonken is, dus dan heb ik extra tijd . Oh en dan ben ik waarschijnlijk ook net met pensioen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Doen! Gaan we zaterdag iets bakken? Ow, nee.. ik zou heel de week Amber voer eten.June schreef:Ik ga sowieso die theedoos claimen als mijn baas ze niet voor de zomer terug heeft gestuurd. Anders worden ze uiteindelijk weggedaan en dat is echt zonde.
Ik weet niet of jij iets aan durft te raken in mijn keuken . Anders wel leuk, we kunnen de koekjes van Amber bakken?
Gast- Gast
Reva schreef:Die van de wasmachinehints wil het zo. De moderne versie van potje en deksel, zoekdegene met de andere helft van je theeservies.
Gast- Gast
Dat zei je ook al zes keer eerder. Gelukkig kende je mij nog niet in mijn studentenhuizen tijdJune schreef:Smikkell schreef:Doen! Gaan we zaterdag iets bakken? Ow, nee.. ik zou heel de week Amber voer eten.June schreef:Ik ga sowieso die theedoos claimen als mijn baas ze niet voor de zomer terug heeft gestuurd. Anders worden ze uiteindelijk weggedaan en dat is echt zonde.
Ik weet niet of jij iets aan durft te raken in mijn keuken . Anders wel leuk, we kunnen de koekjes van Amber bakken?
Gast- Gast
Ik ben al aan het bladeren..Reva schreef:Amber heeft ook baksels in het kookboek.
Gast- Gast
Krijg ik nog foto's van jullie kopjes? Moet ik nou elke keer vragen om die foto's, jullie begrijpen toch wel dat ik belangrijke dingen áltijd wil zien?
Gast- Gast
Serieus, als je over de zijkant van onze vriezer likt, heb je gegarandeerd superaids.
Gast- Gast
Die kalkoenburger ziet er ook lekker uit
Zelfgemaakte chocolade met nootjes, rustieke blauwe-bessencake, gezonde chocoladecake of meesterlijke muffins?
Zelfgemaakte chocolade met nootjes, rustieke blauwe-bessencake, gezonde chocoladecake of meesterlijke muffins?
Gast- Gast
Hele mooie kopjes, gevonden tijdens mijn eerste bezoek aan die kringloop. Twee stuks, met schoteltjes. Op internet belachelijk duur en ik ben verliefd op ze. En nu Smikkie ze ook gevonden
Gast- Gast
I heb al premium aids, dus prima! Whaha de hele super aids praat was dagelijkse kost bij mijn zusje in het studentenhuisJune schreef:Serieus, als je over de zijkant van onze vriezer likt, heb je gegarandeerd superaids.
Gast- Gast
Maar bij mij stonder er niet drie waarbij ik er eentje laat staan.Reva schreef:Hele mooie kopjes, gevonden tijdens mijn eerste bezoek aan die kringloop. Twee stuks, met schoteltjes. Op internet belachelijk duur en ik ben verliefd op ze. En nu Smikkie ze ook gevonden
June, foto op WA.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar bij mij stonder er niet drie waarbij ik er eentje laat staan.Reva schreef:Hele mooie kopjes, gevonden tijdens mijn eerste bezoek aan die kringloop. Twee stuks, met schoteltjes. Op internet belachelijk duur en ik ben verliefd op ze. En nu Smikkie ze ook gevonden
June, foto op WA.
Ik was onwetend
Gast- Gast
Smikkell schreef:I heb al premium aids, dus prima! Whaha de hele super aids praat was dagelijkse kost bij mijn zusje in het studentenhuisJune schreef:Serieus, als je over de zijkant van onze vriezer likt, heb je gegarandeerd superaids.
Hier ook, voornamelijk als ik er weer over begin dat de wc echt gepoetst moet worden, omdat ik in mijn eigen huis geen superaids wil krijgen van een bezoekje aan de wc . Waarop mijn huisgenoot dan zegt: "Ja, mij maakt het niet uit, ik heb echt al wel drie keer superaids."
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Maar bij mij stonder er niet drie waarbij ik er eentje laat staan.Reva schreef:Hele mooie kopjes, gevonden tijdens mijn eerste bezoek aan die kringloop. Twee stuks, met schoteltjes. Op internet belachelijk duur en ik ben verliefd op ze. En nu Smikkie ze ook gevonden
June, foto op WA.
Ik was onwetend
Schandalig Reva. Ik vind ze ook leuk . Hilarisch als ik ze nu ook vind
Gast- Gast
Het bord dat ik vanmiddag kocht zie ik voor 25 dollar (vreemd voor een NL product) en verder alleen bieden, dus zonder prijs. Verkopen doe ik hem toch niet. Door dat zoeken helaas wel gezien dat de rest van de serie net zo leuk en nog leuker is.
Gast- Gast
Wie heeft jouw voorlichting op zich genomen? De vriezers zijn het minste probleem. Je krijgt het tegenwoordig bij nog veel meer dan alleen het aantikken van vriezers.Reva schreef:Likt Smikk dan altijd overal aan vriezers?
Gast- Gast
4 euro. En uhh... ik weet het zelf ook even niet meerJune schreef:Heb jij er wel minder voor betaald dan? Waar moet je al dat servies toch laten?
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: