DagCafé
+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Vind hem zo prima. Zijn dood heeft er verder weinig mee te maken.June schreef:Ik had er eerst ook nog een stuk in dat het ook wel een beetje ongepast is om zo te praten, aangezien hij vorig jaar januari overleden is
Gast- Gast
Ik zat er over na te denken om eens per twee weken of eens per maand ook een update te plaatsen van hoe het gaat met het schrijven en qua inspiratie en dergelijke. Is dat leuk om dat online te doen of beter om het gewoon voor mezelf te houden? Ik vind het denk ik wel leuk om dat soort dingen ook terug te lezen na een jaar.
Gast- Gast
Ik ook!June schreef:Oh leuk Smik . Ik ben helemaal vrolijk nu
Al was ik dat eigenlijk heel de dag al. Was niet heel duidelijk misschien. Ik heb veel gemopperd op WA en hier
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vind hem zo prima. Zijn dood heeft er verder weinig mee te maken.June schreef:Ik had er eerst ook nog een stuk in dat het ook wel een beetje ongepast is om zo te praten, aangezien hij vorig jaar januari overleden is
Het paste er ook niet in en bovendien ben ik toch boos op 'm, want het heeft nog steeds zijn naam. Eigen schuld.
Gast- Gast
Dan hoop ik dat hij een beetje een ruime kist heeft.Reva schreef:Albert zou zich omdraaien in zijn graf als hij zou horen over Euroshopper
Gast- Gast
Elke laatste dag van de maand zou best een leuk idee zijn.June schreef:Ik zat er over na te denken om eens per twee weken of eens per maand ook een update te plaatsen van hoe het gaat met het schrijven en qua inspiratie en dergelijke. Is dat leuk om dat online te doen of beter om het gewoon voor mezelf te houden? Ik vind het denk ik wel leuk om dat soort dingen ook terug te lezen na een jaar.
Edit: van de projectmaand dan dus.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan hoop ik dat hij een beetje een ruime kist heeft.Reva schreef:Albert zou zich omdraaien in zijn graf als hij zou horen over Euroshopper
Of een urn. Dan is het een kwestie van schudden.
Gast- Gast
Op mijn werk zouden we Lipton-thee krijgen, maar na veel klagen van het personeel is dat niet doorgegaan. Nu staan twee/drie van deze theedozen en zes van de kleinere variant te verstoffen in de kelder. Echt doodzonde. Ik vergeet telkens aan mijn baas te vragen of we die nog terug moeten sturen. Ik denk ook steeds aan jou, Reva, als ik deze zie, omdat jij ook liptonthee had
Gast- Gast
Ow, doet me denken aan dat ik nog zelf sneeuw schud dingen potjes wilde maken. Alleen er moet spul in waarvan ik niet weet waar je het koopt.Reva schreef:Smikkell schreef:Dan hoop ik dat hij een beetje een ruime kist heeft.Reva schreef:Albert zou zich omdraaien in zijn graf als hij zou horen over Euroshopper
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Dan hoop ik dat hij een beetje een ruime kist heeft.Reva schreef:Albert zou zich omdraaien in zijn graf als hij zou horen over Euroshopper
Dan zou ik het gewoon elke keer de 11e doen, toen is mijn project gestart. Ik denk dat ik dat wel ga doen.
Gast- Gast
Iedereen heeft ondertussen wel iets waarbij die gene aan Reva moet denken..
Ik heb het als ik ongesteld word.. Dan denk ik, bah.. maar ik ben niet alleen -> Reva ook
En bij nog 6000 dingen denk ik ondertussen aan Reva. Maar er zijn ook genoeg dingen waarbij ik aan een ander denk, dus dat koppelen is vast gewoon menselijk.
Ik heb het als ik ongesteld word.. Dan denk ik, bah.. maar ik ben niet alleen -> Reva ook
Gast- Gast
Uiteindelijk gaan jullie samenwonen denk ik. Kletsen gaat sneller dan Whatsappen, bovendien hebben jullie dan allebei iemand die net zo gek is op thee
Gast- Gast
Lijkt me hilarisch om over 60 jaar met Reva aan de thee te zitten. We hebben inmiddels de zelfde kopjes van de kringloop. En dan samen een beetje kletsen. Reva in de stijl van haar oma (ik weet nu van wie ze het heeft) en ik als het engeltje dat ik nu ook ben. Precies om 11.30 voeren we JP zijn brood, lopen terug via de HEMA om daarna te lunchen met een bagel. De rest van de middag zitten we voor het raam (met onze tablet op schoot ). Gelukkig hebben we dan beiden iemand voor het huishouden en brengt tafeltje dekje iedere avond vers Amber voer.June schreef:Uiteindelijk gaan jullie samenwonen denk ik. Kletsen gaat sneller dan Whatsappen, bovendien hebben jullie dan allebei iemand die net zo gek is op thee
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lijkt me hilarisch om over 60 jaar met Reva aan de thee te zitten. We hebben inmiddels de zelfde kopjes van de kringloop. En dan samen een beetje kletsen. Reva in de stijl van haar oma (ik weet nu van wie ze het heeft) en ik als het engeltje dat ik nu ook ben. Precies om 11.30 voeren we JP zijn brood. Lopen terug via de HEMA om daarna te lunchen met een bagel. De rest van de middag zitten we voor het raam (met onze tablet op schoot ). Gelukkig hebben we dan beiden iemand voor het huishouden, brengt tafeltje dekje iedere avond vers Amber voer en komt June gezellig vaak op bezoek.June schreef:Uiteindelijk gaan jullie samenwonen denk ik. Kletsen gaat sneller dan Whatsappen, bovendien hebben jullie dan allebei iemand die net zo gek is op thee
Klinkt geweldig!
Gast- Gast
Reva schreef:Wat zal dat een teringzooi worden
Ik wil wel foto's!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ja, en dat ik er ook gewoon twee tegen kom..Reva schreef:Ik moest hardop lachen
Echt te leuk, de kopjes. Wat zijn ze leuk hé?
Gast- Gast
Jammer dat we oud en hulpbehoevend moeten zijn om bezoek van jou te verdienen.June schreef:Smikkell schreef:Lijkt me hilarisch om over 60 jaar met Reva aan de thee te zitten. We hebben inmiddels de zelfde kopjes van de kringloop. En dan samen een beetje kletsen. Reva in de stijl van haar oma (ik weet nu van wie ze het heeft) en ik als het engeltje dat ik nu ook ben. Precies om 11.30 voeren we JP zijn brood. Lopen terug via de HEMA om daarna te lunchen met een bagel. De rest van de middag zitten we voor het raam (met onze tablet op schoot ). Gelukkig hebben we dan beiden iemand voor het huishouden, brengt tafeltje dekje iedere avond vers Amber voer en komt June gezellig vaak op bezoek.June schreef:Uiteindelijk gaan jullie samenwonen denk ik. Kletsen gaat sneller dan Whatsappen, bovendien hebben jullie dan allebei iemand die net zo gek is op thee
Klinkt geweldig!
Gast- Gast
Ik ga sowieso die theedoos claimen als mijn baas ze niet voor de zomer terug heeft gestuurd. Anders worden ze uiteindelijk weggedaan en dat is echt zonde.
Gast- Gast
Die van de wasmachinehints wil het zo. De moderne versie van potje en deksel, zoekdegene met de andere helft van je theeservies.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: