Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+26
Tinus
Bimbam
Stuiterbal
Elysia
Qiara
Tullow
Merai
Alex
Rovine
Sjaantje
Toet
ExpressoB
Jordana
Macelka
Oasis
Happy
Jade
Ibbeltje
Rush
Zwerver
Erin
VeryCherry
Tiana
Elsje
Burn
Pompoen
30 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 12:53

Reva schreef:
Smikkell schreef:
Reva schreef:Het gebruik van Wink
Hmm... wij denken het zelfde dus.

Haha.

Maar ook de emoticons in het algemeen. Je zou toch gek worden als iemand in het echte leven een goede grap maakt en elke keer zijn zonnebril daarna opzet? Cool
Ah, dan dachten we maar half het zelfde.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 12:53

Reva schreef:
Smikkell schreef:

Haha.

Maar ook de emoticons in het algemeen. Je zou toch gek worden als iemand in het echte leven een goede grap maakt en elke keer zijn zonnebril daarna opzet? Cool

Goed onderwerp inderdaad. Ik ben nu begonnen aan m'n gezeur op de Appie.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 12:54

Ik zag op de Facebook van 365 het betrekken van andere projecten in je columns, maar ik kan over het algemeen alleen maar dingen afzeiken, dus misschien niet echt gepast --> Wink DagCafé - Pagina 5 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 12:55

June schreef:Ik zag op de Facebook van 365 het betrekken van andere projecten in je columns, maar ik kan over het algemeen alleen maar dingen afzeiken, dus misschien niet echt gepast --> Wink DagCafé - Pagina 5 394967
DagCafé - Pagina 5 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 12:56

Of over dure komkommers.

Smikk, denk dat ik half sliep. Nu ik het las dacht ik wil ohja, maar echt doorgekomen is het niet :P ik denk dat ik na jou 'Ga slapen' dacht 'oké' en weg was Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 12:57

Smikkell schreef:
Reva schreef:
Smikkell schreef:

Haha.

Ah, dan dachten we maar half het zelfde.

Niet, want ik poep op de schijnheiligheid van Wink

Gast
Gast

Bericht  Zwerver di 20 maa 2012 - 12:58

Iemand ervaring met Oxazepam? Ik heb een halve van mam gekregen, maar snap er niks van wat het nou met mij doet. Ben ik daarom zo rustig? haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:00

wc-eend schreef:Iemand ervaring met Oxazepam? Ik heb een halve van mam gekregen, maar snap er niks van wat het nou met mij doet. Ben ik daarom zo rustig? haha
Is het niet verstandig om je gevoelens van dit moment gewoon te ervaren zoals ze zijn?

Gast
Gast

Bericht  Zwerver di 20 maa 2012 - 13:06

Ik heb geen flauw idee. Weet momenteel niet echt veel. Ik ga maar slapen. Slaaplekker dames, fijne avond nog cheers
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:07

wc-eend schreef:Ik heb geen flauw idee. Weet momenteel niet echt veel. Ik ga maar slapen. Slaaplekker dames, fijne avond nog cheers
Ik hoop dat je een beetje slaapt. DagCafé - Pagina 5 699888

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:10

Ik wist niet dat er nog meer onderdelen van mijn telefoon konden verbuigen, er vanaf springen of indeuken, maar hij heeft zichzelf zojuist overtroffen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:14

Smikk, het speelbord mocht ook weg toch? Anders moet ik nog even naar mijn berging laughcry Alles gelijk opgeruimd, ook mijn kleding vanavond, liggen geen hoopjes van voordeur tot bank :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:16

Slaap lekker, Wc-eend. Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:18

Reva schreef:Smikk, het speelbord mocht ook weg toch? Anders moet ik nog even naar mijn berging DagCafé - Pagina 5 394967 Alles gelijk opgeruimd, ook mijn kleding vanavond, liggen geen hoopjes van voordeur tot bank :P
Jep.. Very Happy

Edit: heel goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:22

Ik twijfel of ik de kledingkast nog even zal doen. Het blijft steeds liggen en overdag heb ik er nooit zin in. Bed heb ik net verschoond en verder is het best netjes momenteel (in de woonkamer en keuken).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:23

Klaar cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:23

Is het veel werk?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:24

Smikkell schreef:Ik twijfel of ik de kledingkast nog even zal doen. Het blijft steeds liggen en overdag heb ik er nooit zin in. Bed heb ik net verschoond en verder is het best netjes momenteel (in de woonkamer en keuken).

Ben je moe? Als je sowieso niet kunt/gaat slapen, zou ik het wel doen.

Het moeilijkste aan mijn columns is echt het maximaal aantal woorden. Eergisteren heb ik er nog 300 moeten verwijderen, vandaag 120. Ik lul echt te veel DagCafé - Pagina 5 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:30

June schreef:
Smikkell schreef:Ik twijfel of ik de kledingkast nog even zal doen. Het blijft steeds liggen en overdag heb ik er nooit zin in. Bed heb ik net verschoond en verder is het best netjes momenteel (in de woonkamer en keuken).

Ben je moe? Als je sowieso niet kunt/gaat slapen, zou ik het wel doen.

Het moeilijkste aan mijn columns is echt het maximaal aantal woorden. Eergisteren heb ik er nog 300 moeten verwijderen, vandaag 120. Ik lul echt te veel DagCafé - Pagina 5 394967
Maar ze zijn wel leuk om te lezen. Soms staat er iets dubbel, want dan wel weg of met andere bewoording zou kunnen, maar ze lezen lekker weg en de onderwerpen zijn leuk (en herkenbaar).

Ik ben alles behalve moe, helaas. Ik den dat ik zo gewoon lekker op mijn (net opgemaakte Very Happy) bed ga uitzoeken en opruimen. Kan ik morgen meteen de rest naar de kringloop brengen. Heb al wat manden met schoenen en sjaals gedaan en oude spullen weggegooid.. cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:31

June, zaterdag is trouwens goed. Kom ik naar jou of jij naar mij?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:33

Woehoe, Smikk Very Happy

Mijn kledingkast negeer ik het bestaan van Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:35

Ik moet er ook iets langer mee bezig zijn eigenlijk. Ik heb meer dan de helft in tien minuten geschreven, niet helemaal de insteek. Fijn dat je zegt dat er soms wat dubbel staat, ik zal er extra op letten. Ik heb het zelf ook een paar keer gezien en later nog wat aangepast, maar ik ben toch altijd minder kritisch met dat soort zaken als het om mijn eigen werk gaat Evil or Very Mad. Hoewel het misschien meer 'blindheid' is.

Ik vind het erg gezellig als jij naar mij komt zaterdag, ik weet niet of dat haalbaar is? Ik heb wel weekend-ov, dus kan in principe gratis reizen smile. Ik vind het wel leuk als je een keer ziet waar ik woon natuurlijk, maar dat kan ook een andere keer!

Je plannen voor het opruimen klinken goed. Ik slaap ook altijd lekkerder als ik weet dat ik net goed opgeruimd heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:35

Die Albert..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:37

June schreef:Ik moet er ook iets langer mee bezig zijn eigenlijk. Ik heb meer dan de helft in tien minuten geschreven, niet helemaal de insteek. Fijn dat je zegt dat er soms wat dubbel staat, ik zal er extra op letten. Ik heb het zelf ook een paar keer gezien en later nog wat aangepast, maar ik ben toch altijd minder kritisch met dat soort zaken als het om mijn eigen werk gaat Evil or Very Mad. Hoewel het misschien meer 'blindheid' is.

Ik vind het erg gezellig als jij naar mij komt zaterdag, ik weet niet of dat haalbaar is? Ik heb wel weekend-ov, dus kan in principe gratis reizen DagCafé - Pagina 5 561177. Ik vind het wel leuk als je een keer ziet waar ik woon natuurlijk, maar dat kan ook een andere keer!

Je plannen voor het opruimen klinken goed. Ik slaap ook altijd lekkerder als ik weet dat ik net goed opgeruimd heb.
Nee, ik kom wel naar jou! Jij bent al 100 keer hier geweest en ik maar een keer bij jou en dat telde eigenlijk ook nog maar half. cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 13:37

Ik had er eerst ook nog een stuk in dat het ook wel een beetje ongepast is om zo te praten, aangezien hij vorig jaar januari overleden is DagCafé - Pagina 5 166342

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: