Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie nu de verwarming nog aan?

+27
Minx
Flippin' Bitch
Caroow
Shisha
Ella
Mees
SleepingBeauty
Puggle
Juul
Liz
Urban Naked
piene1983
litllejoy
Happydobby
Makamba
Caramba
Paper Crown
Zwerver
Rush
Esperanza
Benthe
Rovine
patjuhhh
VeryCherry
Lejow
Atelier Madame
Caribbeanlover
31 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hebben jullie nu de verwarming nog aan? - Pagina 3 Empty Re: Hebben jullie nu de verwarming nog aan?

Bericht  SleepingBeauty di 20 maa 2012 - 4:53

Ja hoor.
Het is hier nog gewoon fris als we de hele dag gewerkt hebben is het net aan 17 graden, dat vind ik niet echt comfortabel.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nu de verwarming nog aan? - Pagina 3 Empty Re: Hebben jullie nu de verwarming nog aan?

Bericht  Mees di 20 maa 2012 - 4:56

Chipp schreef:Wij hebben geen zon op de woonkamer. De verwarming gaat dus nog elke dag aan.

+1
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Ella di 20 maa 2012 - 5:23

Nee, hier niet meer is gewoon 20 graden hier
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha di 20 maa 2012 - 5:30

Als het binnen onder de 20 graden komt gaat ie aan. Vind het toch nog net te fris dan.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Caroow di 20 maa 2012 - 5:39

De zon schijnt hier lekker naar binnen, eerst via een enorm raam aan de ene kant en daarna via de schuifpui aan de andere kant. Het is hier 23 graden en ik heb de schuifpui een stukje open. Sochtends is het ongeveer 20,5 graden. De verwarming staat dus al een tijdje niet meer aan.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flippin' Bitch di 20 maa 2012 - 6:04

Nee, hij staat hier het grootste deel van het jaar uit. De buizen van de andere appartementen lopen onder mijn vloer, dus daar heb ik ook warmte van. Als het echt fris is, zet ik vaak alleen even 1 plaat voor een uurtje aan.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 6:05

Hij staat op 18 graden. Als het erg koud wordt, doen we even de openhaard aan. Dan is de kou zo weg.

Gast
Gast

Bericht  Minx di 20 maa 2012 - 6:21

Ik heb hem gister nog even aangezet omdat ik het koud had. Ook vrij snel weer uit omdat het toen warm genoeg was. Heb vandaag voor het eerst op mijn stage de verwarming niet aangehad en dat was warm genoeg in de behandelkamer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  tweeling di 20 maa 2012 - 6:29

Als het zonnetje naar binnen schijnt heb ik hem niet aan overdag, maar anders wel. En s avonds zoiezo, heb een hekel aan het koud hebben. Denk dat het nog wel even duurt voordat ik hem helemaal uit laat.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 6:44

Dag en nacht staat onze CV op 16,5 momenteel. Tenzij het rotding weer gereset moet worden.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 20 maa 2012 - 6:52

Hij staat hier gewoon nog aan, anders is het hier maar een graad of 16.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 7:35

Shisha schreef:Als het binnen onder de 20 graden komt gaat ie aan. Vind het toch nog net te fris dan.

Hier ook, ik ga geen kou zitten lijden na een dag werken.

Gast
Gast

Bericht  Jezzie di 20 maa 2012 - 7:37

Ik heb de verwarming net op 19 gezet, omdat ik het koud had. Overdag hebben we hem niet aan staan, wat de zon schijnt de hele dag naar binnen, dus dan is het lekker warm.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 7:56

Nee, ik heb twee balkondeuren openstaan. Overdag is het hier helemaal warm als de zon op het raam schijnt maar nu is het wel lekker met de deuren open al vond ik het buiten dan weer wel fris. Gek he Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 9:21

Overdag staat de verwarming op nachtstand en rond een uur of 18.00 gaat hij aan en klimt 'ie tot een graad of 20. Rond 22.00u gaat hij weer op nachtstand. Automatisch uiteraard.

Gast
Gast

Bericht  redd di 20 maa 2012 - 11:06

Hier staat ie al weken uit en hoeft ie vaak alleen aan als t vriest buiten!

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: