Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie nu de verwarming nog aan?

+27
Minx
Flippin' Bitch
Caroow
Shisha
Ella
Mees
SleepingBeauty
Puggle
Juul
Liz
Urban Naked
piene1983
litllejoy
Happydobby
Makamba
Caramba
Paper Crown
Zwerver
Rush
Esperanza
Benthe
Rovine
patjuhhh
VeryCherry
Lejow
Atelier Madame
Caribbeanlover
31 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hebben jullie nu de verwarming nog aan? Empty Hebben jullie nu de verwarming nog aan?

Bericht  Caribbeanlover di 20 maa 2012 - 1:17

Vandaag niet, maar merk dat ik het best fris vind. s'Avonds gaat die nog wel aan. Loop nog niet zonder jas en heb vaak nog een sjaal om dit ivm m'n recente ziek zijn.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie nu de verwarming nog aan? Empty Re: Hebben jullie nu de verwarming nog aan?

Bericht  Atelier Madame di 20 maa 2012 - 1:18

Wij hebben soms 's avonds de verwarming nog wel aan, eventjes opwarmen tot 19 of 20 graden als het nog maar 17 is ofzo. Vind het net nog te frisjes soms. Geloof dat we vorig jaar vanaf april hem niet meer hebben aangehad tot oktober.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Hebben jullie nu de verwarming nog aan? Empty Re: Hebben jullie nu de verwarming nog aan?

Bericht  Lejow di 20 maa 2012 - 1:18

Nu wel wat sneller, omdat B. natuurlijk thuis is en ze het niet koud mag hebben.
Ik zelf pak net zo lief mijn badjas en/of sloffen. Of een extra trui.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry di 20 maa 2012 - 1:18

Yup, ik heb hem nog aan. We hebben een flat op het noorden en het is gewoon koud hier overdag.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 1:20

Overdag heb ik de verwarming niet aan, dan is een dikke trui of vest voldoende. Maar 's avonds gaat hij nog standaard wel aan. Vanaf 1 april zal hij weer uitgaan, tenzij het hier onder de 18 graden is, dan gaat hij 's avonds alsnog aan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 1:20

Bij ons staat ie zeker nog aan. Verwarming slaat 's nachts ook nog aan om het in de woonkamer op 17 graden te houden, dus het lijkt me nog niet echt een optie om 'm uit te zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 1:22

Overdag niet. En de afgelopen week hebben we 'm s'avonds ook niet iedere avond aangehad. Gisterenavond wel. Toen was het toch best frisjes in huis

Gast
Gast

Nope. Ik heb hem deze winter precies zes dagen aangehad.

Gast
Gast

Ja hoor, dat duurt ook nog wel even. Als ik het niet doe, is het hier 15/16 graden in de kamer. Iets te koud Wink

Gast
Gast

Bericht  patjuhhh di 20 maa 2012 - 1:23

Overdag gaat de verwarming nu nauwelijks aan, omdat het zonnetje lekker naar binnen schijnt. S'avonds gaat hij vaak nog wel aan.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover di 20 maa 2012 - 1:24

Maura schreef:Overdag heb ik de verwarming niet aan, dan is een dikke trui of vest voldoende. Maar 's avonds gaat hij nog standaard wel aan. Vanaf 1 april zal hij weer uitgaan, tenzij het hier onder de 18 graden is, dan gaat hij 's avonds alsnog aan.

Is dat een grap?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine di 20 maa 2012 - 1:25

Overdag staat hij op 17, als ik thuis ben op 19, dat laatste is maar een paar uur per dag, zet hem ruim voordat ik naar bed ga al uit. Hij blijft ook op 17 staan als ik wat fysieke werkzaamheden doe zoals opruimen of sporten. De zon staat wel op de ramen, dus vaak is het warmer dan 17.

Als ik het koud heb pak ik wel een dekentje.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Caribbeanlover di 20 maa 2012 - 1:25

Bruce schreef:Bij ons staat ie zeker nog aan. Verwarming slaat 's nachts ook nog aan om het in de woonkamer op 17 graden te houden, dus het lijkt me nog niet echt een optie om 'm uit te zetten.

s'Nachts? Dat zal een hoge rekening zijn.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 1:26

Caribbeanlover schreef:
Maura schreef:Overdag heb ik de verwarming niet aan, dan is een dikke trui of vest voldoende. Maar 's avonds gaat hij nog standaard wel aan. Vanaf 1 april zal hij weer uitgaan, tenzij het hier onder de 18 graden is, dan gaat hij 's avonds alsnog aan.

Is dat een grap?

Nee hoor, ook al valt het precies op 1 april. Mijn verwarming staat meestal uit tussen 1 april en 1 oktober. Tenzij het onder de 18 graden is, dan gaat hij aan. Maar dat komt eigenlijk nooit voor.

Gast
Gast

Caribbeanlover schreef:
Bruce schreef:Bij ons staat ie zeker nog aan. Verwarming slaat 's nachts ook nog aan om het in de woonkamer op 17 graden te houden, dus het lijkt me nog niet echt een optie om 'm uit te zetten.

s'Nachts? Dat zal een hoge rekening zijn.

Nee hoor, het is goedkoper om je verwarming een beetje aan te laten 's nachts dan dat je 'm helemaal uit zet en dat hij 's ochtends vroeg de gang er flink in moet zetten.

Gast
Gast

Hebben jullie het echt allemaal zo koud dan? Ik heb overdag het raam en de balkondeur al open.. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 1:27

Hier zet ik m s morgens op 20, maar gister was het zelfs warmer met het zonnetje in de kamer. Voor mezelf maakt het niet zoveel uit, maar heb 2 baby's waar ik rekening mee moet houden en die was/ doe ik in bad in de woonkamer, dat is met 17 graden wel zielig.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover di 20 maa 2012 - 1:27

Smikkell schreef:Nope. Ik heb hem deze winter precies zes dagen aangehad.

Zo weinig! Waarom en dan heb je het toch koud?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 1:29

Caribbeanlover schreef:
Smikkell schreef:Nope. Ik heb hem deze winter precies zes dagen aangehad.

Zo weinig! Waarom en dan heb je het toch koud?
Ik heb het niet snel koud en hier in huis vind ik het ook niet snel koud. Toen het deze winter even heel koud werd heb ik hem aangezet en na die week werd het al weer warmer.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 1:29

Smikkell schreef:Hebben jullie het echt allemaal zo koud dan? Ik heb overdag het raam en de balkondeur al open.. :shock:

Of jij hebt het gewoon warm smile

Gast
Gast

Bericht  Benthe di 20 maa 2012 - 1:31

Wij hebben een thermostaat die ervoor zorgt dat het altijd 20 graden is in huis. 's Nachts gaat ie niet lager dan een graad of 16.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Esperanza di 20 maa 2012 - 1:32

Ik zet de kachel 's avonds meestal nog wel even aan. Ik heb een gaskachel, en die slaat even flink aan en daarna zet ik 'em weer op de waakvlam, maar dan is het wel warm genoeg.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Rush di 20 maa 2012 - 1:37

`s Avonds wel, maar wel steeds later op de avond. Overdag is de kachel soms alleen op zondag aan, anders zijn we toch niet thuis.
Hoger dan 19,5 hebben we de kachel niet gehad afgelopen winter. Meestal zet ik 'm nu even op 18 graden als ik het warm wil hebben.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 1:37

Jolicious schreef:
Smikkell schreef:Hebben jullie het echt allemaal zo koud dan? Ik heb overdag het raam en de balkondeur al open.. :shock:

Of jij hebt het gewoon warm Hebben jullie nu de verwarming nog aan? 561177
Dat sowieso..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 1:38

Hoeveel zijn jullie kwijt aan stookkosten in een jaar?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: