Dj Afrojack is vader geworden van een dochter,Vegas!
+15
VeryCherry
redd
Marcellah89
Barbabella
Gigi_
Muis
Lejow
girli
Jerry
Beachgirl
ellibre
ijsjemeisje
Coco
Japie
Caribbeanlover
19 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Dj Afrojack is vader geworden van een dochter,Vegas!
Gigi_ schreef:Cimic schreef:Lorna mercedez schreef:Zij kan het ook verbieden.Cimic schreef:Vraag me eerder af of hij de kleine wel wil zien?
Daar sta ik niet raar van te kijken. Hij heeft nooit iets van zich laten horen tijdens de zwangerschap.
Ken je Amanda soms persoonlijk?
Ja ze is mijn buurvrouw!
Gast- Gast
Het gaat niet alleen om hem maar ook om het kind. Je kan je (een) kind haar vader niet ontnemen.Cimic schreef:Smikkell schreef:En dan verbied je je kind haar vader?Cimic schreef:Lorna mercedez schreef:Zij kan het ook verbieden.Cimic schreef:Vraag me eerder af of hij de kleine wel wil zien?
Daar sta ik niet raar van te kijken. Hij heeft nooit iets van zich laten horen tijdens de zwangerschap.
Dat kan, nogmaals ik sta er niet raar van te kijken als ze het zou doen. Hij heeft nooit naar haar om gekeken, zou de kans groot zijn dat hij de kleine nu wel alle aandacht geeft? Dus waarom niet tijdens de zwangerschap maar wel erna? Omdat het uit is?
Gast- Gast
Nee, maar als hij er niet naar omkijkt hoef je er als moeder niet achteraan te blijven rennen. Daar wordt een kind ook niet blij van als het ouder is.Smikkell schreef:Het gaat niet alleen om hem maar ook om het kind. Je kan je (een) kind haar vader niet ontnemen.Cimic schreef:Smikkell schreef:En dan verbied je je kind haar vader?Cimic schreef:Lorna mercedez schreef:Zij kan het ook verbieden.Cimic schreef:Vraag me eerder af of hij de kleine wel wil zien?
Dat kan, nogmaals ik sta er niet raar van te kijken als ze het zou doen. Hij heeft nooit naar haar om gekeken, zou de kans groot zijn dat hij de kleine nu wel alle aandacht geeft? Dus waarom niet tijdens de zwangerschap maar wel erna? Omdat het uit is?
Gast- Gast
Er achter aan rennen is heel wat anders dan contact verbieden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het gaat niet alleen om hem maar ook om het kind. Je kan je (een) kind haar vader niet ontnemen.Cimic schreef:Smikkell schreef:En dan verbied je je kind haar vader?Cimic schreef:Lorna mercedez schreef:Zij kan het ook verbieden.Cimic schreef:Vraag me eerder af of hij de kleine wel wil zien?
Ik zeg toch ook niet dat ze dit gaat doen, alleen dat ik niet raar sta te kijken als ze het zou doen en daarmee bedoel ik ook dat kan. Ze KAN het doen niet dat ze het doet. Ik zou mijn kind nooit een vader ontnemen.
Gast- Gast
Mee eens.Lorna mercedez schreef:Ik vind het een leuke naam. Daarnaast zie ik alleen hier op het forum al de meest lelijke namen voorbij komen. Dat is gewoon smaak en gelukkig maar want anders heten we allemaal Piet en Miep.
Gast- Gast
Ik was al helemaal blij dat ik eindelijk ook eens een verhaal had meegekregen.Zusje schreef:Wie zijn die mensen überhaupt?
Gast- Gast
Je kijkt geen tv en luistert geen radio toch? Dan is t logisch dat je ze niet kent.Zusje schreef:Wie zijn die mensen überhaupt?
Gast- Gast
Cimic schreef:Gigi_ schreef:Cimic schreef:Lorna mercedez schreef:Zij kan het ook verbieden.Cimic schreef:Vraag me eerder af of hij de kleine wel wil zien?
Ja ze is mijn buurvrouw!
Hoe kun je dan weten of hij nooit iets heeft laten horen? Loze uitspraak lijkt me dat dan.
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Meerdere malen gelezen op het internet, dus helemaal loos weet ik niet. Maar idd als ik met keiharde feiten wil komen zal ik haar zelf wel even vragen.
Gast- Gast
En ook nog eens haar beste vriendin dus dat weet ze dan heus wel.Gigi_ schreef:Cimic schreef:Gigi_ schreef:Cimic schreef:Lorna mercedez schreef:Zij kan het ook verbieden.Cimic schreef:Vraag me eerder af of hij de kleine wel wil zien?
Ja ze is mijn buurvrouw!
Hoe kun je dan weten of hij nooit iets heeft laten horen? Loze uitspraak lijkt me dat dan.
Gast- Gast
Internet is inderdaad een goede vriendin
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
+1Zusje schreef:Al noemt hij zijn dochter Barbabella... Ik kan er niet wakker van liggen.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Gigi_ schreef:Internet is inderdaad een goede vriendin
Uiteraard Zucht lama!
Gast- Gast
Het is hier de Telegraaf niet. Voor de azijnpissers wel even navraag doen.Cimic schreef:Gigi_ schreef:Internet is inderdaad een goede vriendin
Uiteraard Zucht lama!
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Het is hier de Telegraaf niet. Voor de azijnpissers wel even navraag doen.Cimic schreef:Gigi_ schreef:Internet is inderdaad een goede vriendin
Uiteraard Zucht lama!
Nou bij deze dan...het spijt me dat ik iets dacht. Ik ga voortaan eerst onderzoek plegen voordat ik mijn mening geef. Want het mij al vaker opgevallen dat je met feiten moet komen.
Gast- Gast
Ahh vandaag bij de Coen en Sander show zei Sander iets van "What happens in Vegas, stays in Vegas". Dat het kind verwekt is in een 'fling'. Zielig!
Gast- Gast
Je mening geven is al anders dan je mening brengen als een feit. Daarnaast is ook de wereld buiten het forum gesteld op feiten.Cimic schreef:Lorna mercedez schreef:Het is hier de Telegraaf niet. Voor de azijnpissers wel even navraag doen.Cimic schreef:Gigi_ schreef:Internet is inderdaad een goede vriendin
Uiteraard Zucht lama!
Nou bij deze dan...het spijt me dat ik iets dacht. Ik ga voortaan eerst onderzoek plegen voordat ik mijn mening geef. Want het mij al vaker opgevallen dat je met feiten moet komen.
Gast- Gast
Over buren gesprokenPunk'd schreef:Ahh vandaag bij de Coen en Sander show zei Sander iets van "What happens in Vegas, stays in Vegas". Dat het kind verwekt is in een 'fling'. Zielig!
Gast- Gast
Het hele topic gaat over wat je gelezen hebt dus ik snap de aanval op cimic niet. Misschien heet het kind wel Kut, iemand die CBL gevraagd heeft of ze het zeker weet?Smikkell schreef:Je mening geven is al anders dan je mening brengen als een feit. Daarnaast is ook de wereld buiten het forum gesteld op feiten.Cimic schreef:Lorna mercedez schreef:Het is hier de Telegraaf niet. Voor de azijnpissers wel even navraag doen.Cimic schreef:Gigi_ schreef:Internet is inderdaad een goede vriendin
Uiteraard Zucht lama!
Gast- Gast
Ik vind de naam niet zo, doet me denken aan een vegaburger.
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Vind m ook niet zo,maar dat moet amanda lekker zelf weten hoe ze dr kind noemt ieder zn ding toch????
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Iedereen moet idd zelf weten hoe ze hun kids noemen, maar ik vind dit geen leuke naam.
Nick, zou beter moeten weten aangezien hij zelf zonder vader is opgegroeid. Amanda is niet blij met de situatie, maar vind wel dat haar dochter haar vader moet leren kennen. Zij verbied hem zeker niet bij hun kind te komen en wil graag dat hij ontmoet.
Nick, zou beter moeten weten aangezien hij zelf zonder vader is opgegroeid. Amanda is niet blij met de situatie, maar vind wel dat haar dochter haar vader moet leren kennen. Zij verbied hem zeker niet bij hun kind te komen en wil graag dat hij ontmoet.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vader vergeet dochter, en laat kindje dag in hete auto
» Wanneer mag een vader, een vader zijn?
» Ik ben tante geworden!
» Ik ben tante geworden!
» Las Vegas thema
» Wanneer mag een vader, een vader zijn?
» Ik ben tante geworden!
» Ik ben tante geworden!
» Las Vegas thema
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: