Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zielig een hond in een kennel in de tuin!

+20
Lejow
redd
bolus26
patjuhhh
Urban Naked
Caramba
Plien84
Snoopy
Ibbeltje
Herfstblaadjes
Vanilla Queen
frolic
loura
Joli86
TukTuk
Bolleke
Linnie1985
Bazinga
Jerry
Caribbeanlover
24 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Zielig een hond in een kennel in de tuin! - Pagina 4 Empty Re: Zielig een hond in een kennel in de tuin!

Bericht  Caribbeanlover di 20 maa 2012 - 4:02

Spetterdespat schreef:
Caribbeanlover schreef:Waarom hebben ze de hond laten inslapen?

Wat denk je nu eigenlijk zelf? Waarom zou een mens een dier in laten slapen?

Doe niet zo neerbuigend! Het kan tig redenen hebben hoor en je zat te zeiken dat ik eerst moet vragen en dan oordelen! Doe ik dat is het nog niet goed......jezus!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zielig een hond in een kennel in de tuin! - Pagina 4 Empty Re: Zielig een hond in een kennel in de tuin!

Bericht  Caribbeanlover di 20 maa 2012 - 4:03

Verona schreef:Bijna alle honden die getraind worden die zitten buiten in een ren. Waarom? Omdat ze anders teveel gefocust worden op andere mensen. Politiehonden en honden die bij de douane werken die moeten alleen gericht zijn op hun baas bijvoorbeeld. Die honden mogen niet te sociaal worden als hun baas er niet bij is, want dan hebben ze er niks meer aan. Die honden mogen alleen op commando sociaal zijn. Sommige van deze honden komen af en toe wel in huis en andere blijven echt strikt in een kennel, zij zijn anders niet te vertrouwen.

Maar wie zegt dat dit ook zo hond is, wat niet zo hoeft te zijn. Dan nog al is het zo, dan hoort die binnen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Rush di 20 maa 2012 - 4:05

Onze hond is ook buiten, Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lejow di 20 maa 2012 - 4:06

Rush schreef:Onze hond is ook buiten, Very Happy

Beultje!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush di 20 maa 2012 - 4:08

Lejow schreef:

Beultje!!
Boeven van het erf houden gaat zo moeilijk alsie binnen zit Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caramba di 20 maa 2012 - 4:08

Caribbeanlover schreef:
Spetterdespat schreef:
Caribbeanlover schreef:Waarom hebben ze de hond laten inslapen?

Wat denk je nu eigenlijk zelf? Waarom zou een mens een dier in laten slapen?

Doe niet zo neerbuigend! Het kan tig redenen hebben hoor en je zat te zeiken dat ik eerst moet vragen en dan oordelen! Doe ik dat is het nog niet goed......jezus!

Beest was ziek, veel pijn etc. Daarom in laten slapen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Lejow di 20 maa 2012 - 4:22

Rush schreef:
Lejow schreef:

Beultje!!

Oeh, boeven!
nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 6:20

Zo grappig, CBL reageert niet op oplossingen. Loopt te bleren op andere mensen dat ze niet lezen, ik denk dat ze zelf Oost-Indisch blind is smile

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 20 maa 2012 - 6:44

Yoyo schreef:Zo grappig, CBL reageert niet op oplossingen. Loopt te bleren op andere mensen dat ze niet lezen, ik denk dat ze zelf Oost-Indisch blind is smile

A-MEN!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Plien84 di 20 maa 2012 - 6:45

Lejow schreef:
Yoyo schreef:Zo grappig, CBL reageert niet op oplossingen. Loopt te bleren op andere mensen dat ze niet lezen, ik denk dat ze zelf Oost-Indisch blind is Zielig een hond in een kennel in de tuin! - Pagina 4 561177

A-MEN!

Very Happy

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  redd di 20 maa 2012 - 11:11

Lejow schreef:
Rush schreef:
Lejow schreef:

Beultje!!

Oeh, boeven!
Zielig een hond in een kennel in de tuin! - Pagina 4 827601
Laat cbl t maar niet horen.....Maar cbl ben je inmiddels al bij die man zelf langs geweest om te klagen???

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  redd wo 21 maa 2012 - 22:52

Geen spat veranderd dus,cbl???

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caribbeanlover do 22 maa 2012 - 21:22

Nou voor diegene die het perse willen weten, ik weet inmiddels meer van die man en het aan hem vragen is in dit geval niet slim.

Ik sprak een vrouw die ik wel vaker spreek als zijn ook haar hond(en) uitlaat. Zij wist wel wie die man is. Hij is alleen en heeft altijd honden in de tuin gehad. Het is geen vriendelijke man, zij kent hem al jaren. Doordat zij folders loopt en zo ook bij hem zei ze dat ze kon zien dat het een enorme troep is in zijn gang.

Hij traint geen honden en zij begreep ook niet waarom hij een hond heeft als die er toch niks mee doet en om geeft. Omdat hij alleen is zou je denken dat de hond naar binnen mag zodat hij nog wat gezelschap heeft, maar nee dus niet!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  VeryCherry do 22 maa 2012 - 21:23

Wat heeft het voor meerwaarde om te vertellen dat het in de gang van die man zijn huis een enorme troep is? En dan nog, je hebt nu alleen dingen 'van horen zeggen' dus je weet nog niks zeker.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jerry do 22 maa 2012 - 21:29

VeryCherry schreef:Wat heeft het voor meerwaarde om te vertellen dat het in de gang van die man zijn huis een enorme troep is? En dan nog, je hebt nu alleen dingen 'van horen zeggen' dus je weet nog niks zeker.

Dat is één van dr talenten, totáál irrelevante zaken betrekken bij 't onderwerp smile

Zoals ik eerder ook al zei (en een aantal met mij), als je echt wilt weten waarom die man zijn hond in de tuin heeft, moet je 't hem gaan vragen. Bel desnoods 144 en laat hun eens kijken... Grote kans dat er niks aan de hand is..
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  VeryCherry do 22 maa 2012 - 21:29

Whahaha, das waar laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 21:33

De broer van de zus van die beste vriend van die buurman vertelde dat de tante van zijn beste vriend zijn schoonzus.....

Vraag gewoon zelf mens, damn.

Gast
Gast

Bericht  redd do 22 maa 2012 - 21:35

Jerry schreef:
VeryCherry schreef:Wat heeft het voor meerwaarde om te vertellen dat het in de gang van die man zijn huis een enorme troep is? En dan nog, je hebt nu alleen dingen 'van horen zeggen' dus je weet nog niks zeker.

Dat is één van dr talenten, totáál irrelevante zaken betrekken bij 't onderwerp Zielig een hond in een kennel in de tuin! - Pagina 4 561177

Zoals ik eerder ook al zei (en een aantal met mij), als je echt wilt weten waarom die man zijn hond in de tuin heeft, moet je 't hem gaan vragen. Bel desnoods 144 en laat hun eens kijken... Grote kans dat er niks aan de hand is..
Amen!Zielig een hond in een kennel in de tuin! - Pagina 4 166342 Dan weet je t iig zekers,of moeten wij bellen???Wink

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caribbeanlover do 22 maa 2012 - 21:36

Zeik niet! Die vrouw verzint het heus niet aangezien ze hem al jaren kent en dus ook weet dat hij alleen is. Dat van die troep zei zij, dus het is wel duidelijk dat die man apart is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje do 22 maa 2012 - 21:36

En geen vriendelijke man...dat viind die vrouw. Wie weet is hij alleen tegen haar niet vriendelijk door het een of ander. Dus gewoon niet oordelen als je het niet van 1e hand hebt, dus van hem zelf.
En idd die troep, wat doet dat er nou weer toe.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 21:39

Caribbeanlover schreef:Zeik niet! Die vrouw verzint het heus niet aangezien ze hem al jaren kent en dus ook weet dat hij alleen is. Dat van die troep zei zij, dus het is wel duidelijk dat die man apart is.

Is dat dikgedrukte niet op toepassing op jou? Jij loopt hier te zeiken. Of je doet er wat aan, of je houdt er op over te zeuren.

Gast
Gast

Bericht  frolic do 22 maa 2012 - 21:39

Mijn gang is ook een troep - echt altijd k ruim het op doe de deur dicht weer open en weer een troep :shock: maar dat wil niets zeggen over die hond natuurlijk !

En ik ben ook niet altijd vriendelijk ..

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 21:40

frolic schreef:Mijn gang is ook een troep - echt altijd k ruim het op doe de deur dicht weer open en weer een troep :shock: maar dat wil niets zeggen over die hond natuurlijk !

Dus jij zorgt VET slecht voor je hond!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 22 maa 2012 - 21:41

Yoyo schreef:
frolic schreef:Mijn gang is ook een troep - echt altijd k ruim het op doe de deur dicht weer open en weer een troep :shock: maar dat wil niets zeggen over die hond natuurlijk !

Dus jij zorgt VET slecht voor je hond!

Nou idd je zou geen hond mogen hebben! Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  redd do 22 maa 2012 - 21:41

Caribbeanlover schreef:Zeik niet! Die vrouw verzint het heus niet aangezien ze hem al jaren kent en dus ook weet dat hij alleen is. Dat van die troep zei zij, dus het is wel duidelijk dat die man apart is.
Zeik niet???Jij bent hier degene die loopt te zeuren over iemand in je buurt(die wij niet kennen)&vervolgens ga je af op t oordeel van iemand anders,terwijl jezelf niet t lef hebt om er zelf naar toe tegaan of n belletje naar 144 te doen......

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: