Zielig een hond in een kennel in de tuin!
+20
Lejow
redd
bolus26
patjuhhh
Urban Naked
Caramba
Plien84
Snoopy
Ibbeltje
Herfstblaadjes
Vanilla Queen
frolic
loura
Joli86
TukTuk
Bolleke
Linnie1985
Bazinga
Jerry
Caribbeanlover
24 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Zielig een hond in een kennel in de tuin!
Caribbeanlover schreef:redd schreef:Wel veel klagen erover,maar verder geen actie ondernemen....schiet toch niet op???
Zeik niet zo! 114 doet er toch niks aan. Die vrouw werd eerst altijd begroet door die man en sinds een aantal jaren niet meer, dat is gewoon raar!
Daar zal die man zo ook zijn redenen misschien wel voor hebben?
Dus als iemand constant goedendag of wat dan tegen je zegt en op een gegeven moment niet is dat ook al raar. Dan ben ik ook een raren 1. Wanneer ik met de hond te wandelen ben zeg ik ook niet tegen iedereen goedendag. En soms heb ik er ook totaal geen zin aan om iedereen te groeten. Laat mij dan lekker in mijn wereldje samen met de hond.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Caribbeanlover schreef:redd schreef:Wel veel klagen erover,maar verder geen actie ondernemen....schiet toch niet op???
Zeik niet zo! 114 doet er toch niks aan. Die vrouw werd eerst altijd begroet door die man en sinds een aantal jaren niet meer, dat is gewoon raar!
Oh, maar dát verandert de zaak! Inderdaad heel erg raar dat hij die vrouw niet meer begroet... Ik denk dat hij drugs gebruikt. En misschien maakt ie 't zelf wel, test ie dat spul op z'n hond ofzo. Dat is echt vette dierenmishandeling, ik zou zeker de dierenpolitie bellen, what the heck, bel 112, deze man moet achter de tralies verdwijnen, straks vermoordt ie nog iemand :affraid:
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Zeik niet zo???eehm jij loopt hier te zeuren over die hond ik niet hoor dus wie is hier nou de zeikerd???enne wat heeft iemand begroeten met n hond in n hok te maken dan???tsjonge jonge wat ben jij n ....Als je t sneu vind voor dat beesd DOE R DAN WAT AAN of zeur niet mens ppffffPlien84 schreef:Caribbeanlover schreef:redd schreef:Wel veel klagen erover,maar verder geen actie ondernemen....schiet toch niet op???
oftewel je zegt nu zelf eigenlijk al dat de dierenpolitie er ook geen serieus probleem in ziet:-)
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Jerry schreef:Caribbeanlover schreef:redd schreef:Wel veel klagen erover,maar verder geen actie ondernemen....schiet toch niet op???
Oh, maar dát verandert de zaak! Inderdaad heel erg raar dat hij die vrouw niet meer begroet... Ik denk dat hij drugs gebruikt. En misschien maakt ie 't zelf wel, test ie dat spul op z'n hond ofzo. Dat is echt vette dierenmishandeling, ik zou zeker de dierenpolitie bellen, what the heck, bel 112, deze man moet achter de tralies verdwijnen, straks vermoordt ie nog iemand :affraid:
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hoevaak heb je dat nou eigenlijk al gemekkerd in dit topic Cbl? 'zeik/zeur niet zo'?
Je kent de uitdrukking 'een beter milieu begint.....' Juistem
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
AMEN!Lejow schreef:Hoevaak heb je dat nou eigenlijk al gemekkerd in dit topic Cbl? 'zeik/zeur niet zo'?
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
En nu krijgt 144 de schuld. Haha CBL, neem je dit zelf wel serieus?
Gast- Gast
Maar heb je 114 al gebeld dan?
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
wat is het nu eigenlijk?? 144 of 114? Snap het niet meer:P
Caramba- Ratel
144 denk maar aan de reclame met dit dier :
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:144 denk maar aan de reclame met dit dier :
Ahhhh dát vind ik pas zielig!!!!
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, DAAROM doet 114 er niks aan, wanneer CBL belt.
Misschien eens 144 proberen?
Misschien eens 144 proberen?
Gast- Gast
Bubbelicious schreef:Ibbeltje schreef:144 denk maar aan de reclame met dit dier :
Ahhhh dát vind ik pas zielig!!!!
Volgens mij mankeerd mij altijd iets aan de ogen wanneer deze reclame voorbij komt, zie er dan geen 144 in:oops:
En nu zie ik het dus wel :S
Caramba- Ratel
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Kat naar de dierenarts, zo zielig!
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» Wat zielig :(
» zo zielig :(
» Zielig moment..
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» Wat zielig :(
» zo zielig :(
» Zielig moment..
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: