Zielig een hond in een kennel in de tuin!
+20
Lejow
redd
bolus26
patjuhhh
Urban Naked
Caramba
Plien84
Snoopy
Ibbeltje
Herfstblaadjes
Vanilla Queen
frolic
loura
Joli86
TukTuk
Bolleke
Linnie1985
Bazinga
Jerry
Caribbeanlover
24 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Zielig een hond in een kennel in de tuin!
Als die vrouw die man daadwerkelijk zou kennen hè, en dan bedoel ik écht kennen. Dan zou ze ook wel weten wat er aan de hand is...
Weten wie iemand is en iemand kennen zijn twee totáál verschillende dingen namelijk.
Weten wie iemand is en iemand kennen zijn twee totáál verschillende dingen namelijk.
Laatst aangepast door VeryCherry op do 22 maa 2012 - 21:42; in totaal 2 keer bewerkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Yoyo schreef:frolic schreef:Mijn gang is ook een troep - echt altijd k ruim het op doe de deur dicht weer open en weer een troep maar dat wil niets zeggen over die hond natuurlijk !
En ik ben ook niet altijd vriendelijk ..
Dus jij zorgt VET slecht voor je hond!
Blijkbaar
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
frolic schreef:Yoyo schreef:frolic schreef:Mijn gang is ook een troep - echt altijd k ruim het op doe de deur dicht weer open en weer een troep maar dat wil niets zeggen over die hond natuurlijk !
Blijkbaar
Boefje!
Gast- Gast
Pas maar op,zo word je hier bekend als dierenbeul;)Ibbeltje schreef:Yoyo schreef:frolic schreef:Mijn gang is ook een troep - echt altijd k ruim het op doe de deur dicht weer open en weer een troep maar dat wil niets zeggen over die hond natuurlijk !
Nou idd je zou geen hond mogen hebben!
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Dus als je een troep in je gang hebt staan/liggen ben je meteen maar apart:shock:
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Oeps, dan ben ik reuze apart, de gang is momenteel een zooi, doordat de kapstok het begeven heeft en alle jassen op de grond liggen.
:affraid: DierenbeulVeryCherry schreef:Oeps, dan ben ik reuze apart, de gang is momenteel een zooi, doordat de kapstok het begeven heeft en alle jassen op de grond liggen.
redd- Fluisteraar
redd schreef::affraid: DierenbeulVeryCherry schreef:Oeps, dan ben ik reuze apart, de gang is momenteel een zooi, doordat de kapstok het begeven heeft en alle jassen op de grond liggen.
Doen ze bij 144 ook mensen traceren via 't forum? Dan ben is very cherry de sjaak (en ik ook trouwens, onze bijkeuken is één dikke teringbende... Of is dat niet erg, aangezien dat niet wordt gezien door de folder-mevrouw?)
...
Serieus, mensen beoordelen op of ze raar/vreemd/gevaarlijk/slecht voor hun dier zorgen op basis van of ze een troep in huis hebben, kán toch niet?!
*ben ik de enige die soms denk dat CBL een soort grappenmaker is die af en toe de boel flink wil opstoken en in haar vuistje zit te lachen om alle reacties die wij geven..?*
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:redd schreef::affraid: DierenbeulVeryCherry schreef:Oeps, dan ben ik reuze apart, de gang is momenteel een zooi, doordat de kapstok het begeven heeft en alle jassen op de grond liggen.
Doen ze bij 144 ook mensen traceren via 't forum? Dan ben is very cherry de sjaak (en ik ook trouwens, onze bijkeuken is één dikke teringbende... Of is dat niet erg, aangezien dat niet wordt gezien door de folder-mevrouw?)
...
Serieus, mensen beoordelen op of ze raar/vreemd/gevaarlijk/slecht voor hun dier zorgen op basis van of ze een troep in huis hebben, kán toch niet?!
*ben ik de enige die soms denk dat CBL een soort grappenmaker is die af en toe de boel flink wil opstoken en in haar vuistje zit te lachen om alle reacties die wij geven..?*
Nee je bent niet de enige.. Maar misschien weet ze ook wel niet beter
Gast- Gast
Als de hond van mijn ouders hier komt logeren moet ik hem nu met mijn krukken over de jassen lanceren
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo raar dat CBL zich druk maakt om de hond van de buurman. Word ik nou ook belachelijk gemaakt?
Gast- Gast
Jolicious schreef:Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo raar dat CBL zich druk maakt om de hond van de buurman. Word ik nou ook belachelijk gemaakt?
Nee zeker niet. Maar het feit waarop ze dingen benaderd of baseert zijn gewoon in mijn ogen onnozel. Als je iets er aan veranderd wil worden, moet je er iets aan doen en niet lopen klagen bij de buurvrouw of bij de oom van de schoonzus van die man. Of je doet er iets aan of je houdt je gewoon stil.
Gast- Gast
Het gaat er toch om dat ze er niks mee doet? Ze stapt toch niet op de beste man af, maar weer is via via. Als ze zich echt zo'n zorgen zou maken was ze wel naar die man toegegaan of had ze 144 gebeld.
Wel veel klagen erover,maar verder geen actie ondernemen....schiet toch niet op???
redd- Fluisteraar
Dus jullie zouden meteen 144 bellen of naar de buurman stappen?
Gast- Gast
Jolicious schreef:Dus jullie zouden meteen 144 bellen of naar de buurman stappen?
Ja, ook al gedaan ook.
Gast- Gast
wel als ik me er zo druk om zou maken als de mate waarin zij de indruk lijkt te wekken er zich druk om te maken
(zo, weet niet of die zin grammaticaal klopt )
(zo, weet niet of die zin grammaticaal klopt )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
In dit geval wel!Jolicious schreef:Dus jullie zouden meteen 144 bellen of naar de buurman stappen?
redd- Fluisteraar
Het gaat er ook niet om dat CBL zich drukt maakt over de gezondheid van die hond. Dat is vrij normaal.Jolicious schreef:Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo raar dat CBL zich druk maakt om de hond van de buurman. Word ik nou ook belachelijk gemaakt?
Maar de veroordelende toon, de manier waarop ze dingen aanpakt verdient geen schoonheidsprijs.
Gast- Gast
Ik was allang zelf naar die buurman gegaan, daar heb ik geen vrouw uit de buurt voor nodig hoor.
Yoyo schreef:frolic schreef:Yoyo schreef:frolic schreef:Mijn gang is ook een troep - echt altijd k ruim het op doe de deur dicht weer open en weer een troep maar dat wil niets zeggen over die hond natuurlijk !
Blijkbaar
Boefje!
Pas maar op, straks komt de hond van Rush op je af, die pakt boefjes!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nee joh,cbl die hier over je zal gaan klagen;)Lejow schreef:Yoyo schreef:frolic schreef:Yoyo schreef:frolic schreef:Mijn gang is ook een troep - echt altijd k ruim het op doe de deur dicht weer open en weer een troep maar dat wil niets zeggen over die hond natuurlijk !
Blijkbaar
Boefje!
Pas maar op, straks komt de hond van Rush op je af, die pakt boefjes!
redd- Fluisteraar
redd schreef:Wel veel klagen erover,maar verder geen actie ondernemen....schiet toch niet op???
Zeik niet zo! 114 doet er toch niks aan. Die vrouw werd eerst altijd begroet door die man en sinds een aantal jaren niet meer, dat is gewoon raar!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:redd schreef:Wel veel klagen erover,maar verder geen actie ondernemen....schiet toch niet op???
Zeik niet zo! 114 doet er toch niks aan. Die vrouw werd eerst altijd begroet door die man en sinds een aantal jaren niet meer, dat is gewoon raar!
oftewel je zegt nu zelf eigenlijk al dat de dierenpolitie er ook geen serieus probleem in ziet:-)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Kijk ik snap de lol van het houden van een hond in een kennel in de tuin ook niet echt, maar hoe die beste man zijn gang eruit ziet of dat hij wel of niet tegen de krantenvrouw spreekt is niet echt een bewijs van een slecht mens te zijn.( of zie ik dat nu weer alleen zo omdat ook mijn gang een troep is)
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Kat naar de dierenarts, zo zielig!
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» Wat zielig :(
» zo zielig :(
» Zielig moment..
» Onze hond aangevallen door een andere hond.
» Wat zielig :(
» zo zielig :(
» Zielig moment..
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: