Congrats to Antibes: toegelaten tot S.UMMA
+7
SuperGrover
Minx
Antibes
Lejow
mzcharlotte
Oasis
Atelier Madame
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Congrats to Antibes: toegelaten tot S.UMMA
Ik ben ook benieuwd!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Knip!
Laatst aangepast door Antibes op wo 11 apr 2012 - 9:11; in totaal 3 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Maandag in Maastricht de tweede ronde (ook daar de toets gehaald), kan mijn lol niet op: ZES INTERVIEWS......
Antibes- Ratel
Wat jammer dat je er een dubbel gevoel over hebt. Ik ga heel hard voor je duimen want ik ben er van overtuigd dat je het kan !
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje wat een ontzettende race zeg. Kan me voorstellen dat je gevoel hier dubbel over is. Wat rot dat je huilend thuis kwam . Wanneer hoor je meer? Ik volg even niet meer hoe lang de weg nog is, sorry .
Gast- Gast
Ze hebben half mei als deadline gegeven voor je beoordeling op deze vier punten. Het schijnt dat ze naar Koninginnedag/begin mei streven. Overigens krijg ik dan dus vier cijfers en een gemiddelde en dat vormt de uiteindelijke ranking en bepaalt dus of ik bij de geselecteerde veertig hoor. Eerlijk gezegd, heb ik weinig hoop. Er waren die dag veel goeie mensen (sommigen al gepromoveerd) en de meesten hadden al meer ervaring met dit soort selecties (voor bachelor, of decentrale selectie wel eens gedaan). Was een beetje een nitwit geloof ik..
Antibes- Ratel
Shit nou is je eerste berichtje alweer weg, maar kan wel wat uit de reacties opmaken. Balen dat het lastig was. Kan je het eventueel nog eens opnieuw proberen (volgend jaar?) of is dat niet realistisch? Maar joh, wie weet heb je 't wel gewoon gehaald.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
=)
Laatst aangepast door Antibes op do 12 apr 2012 - 6:38; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
Marin schreef:Shit nou is je eerste berichtje alweer weg, maar kan wel wat uit de reacties opmaken. Balen dat het lastig was. Kan je het eventueel nog eens opnieuw proberen (volgend jaar?) of is dat niet realistisch? Maar joh, wie weet heb je 't wel gewoon gehaald.
Je mag het (zowel in Utrecht als in Maastricht) inderdaad 2x proberen. Dus dat is ook mijn plan, als ik nu nergens binnenkom (wat opeens een veel realistischere optie wordt), dan neem ik een tussenjaar. Ga ik naar het buitenland, wellicht nog wat werken (langer door met stage ofzo) en dan volgend jaar én dit proberen én buitenland apply-en voor een master-PhD traject.
Antibes- Ratel
Oh joh al met al klinkt dat echt zo slecht nog niet! Wel lastig dat ze zo over 1 ding bleven doorhameren bij dat interview, en ook niet helemaal eerlijk. Maar je hebt vast goed gescoord op de kennis en inzichts onderdelen en dat je goed op dat simulatieonderdeel scoorde, vind ik ook positief. Daar zijn vaak mensen heel bang voor en scoren daar slecht op.
Ik herken het wel hoor. Toen ik dat interview had voor m'n studiebeurs, had ik ook heel wat anders verwacht en toen kreeg ik ineens een groep van 7 (of 10 zelfs? Weet 't niet meer) mensen om me heen die vragen op me af vuurden. Aaaah eng! Had ik ook echt niet verwacht, maar ik had ze blijkbaar toch overtuigd
Ik herken het wel hoor. Toen ik dat interview had voor m'n studiebeurs, had ik ook heel wat anders verwacht en toen kreeg ik ineens een groep van 7 (of 10 zelfs? Weet 't niet meer) mensen om me heen die vragen op me af vuurden. Aaaah eng! Had ik ook echt niet verwacht, maar ik had ze blijkbaar toch overtuigd
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ze heeft er zelf al een topic over geopend
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:Ze heeft er zelf al een topic over geopend
Oh echt? Maar dit topic was er eerder
Duurde een beetje lang voordat ik onder mn steen vandaan kon komen, had mn telefoon thuis laten liggen haha.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:тыквашка schreef:Ze heeft er zelf al een topic over geopend
Oh echt? Maar dit topic was er eerder
Duurde een beetje lang voordat ik onder mn steen vandaan kon komen, had mn telefoon thuis laten liggen haha.
Hahaha, thanks schat!
Antibes- Ratel
Dan feliciteer ik je hier toch nog een keer, gefeliciteerd!!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: