Zou jij dat doen?
+22
Caramba
mosio
Rovine
Snoopy
Puk
Melis_je
Caresses
Paper Crown
Susan
Flippin' Bitch
Raven
Esperanza
Tania
Arwyn
SoGood
Filoria
rapa nui
Ella
Teddyaapje
Jella
RYW
studiebol
26 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Zou jij dat doen?
Ik had mijn vriend net aan de telefoon.. hij is een dag weg met zijn broer.. en hij vertelde dat zijn broer zijn rijbewijs kwijt is want hij reed te hard. Tja die jongen rijd wel vaker te hard dus ik snap dat het een keer gebeurd.
Maar hij woont ongeveer anderhalf uur bij ons vandaan en ze zijn bij ons in de buurt. En nu vroeg ik dus goh hoe gaat hij dan thuis komen... nou had hij zijn vriendin gevraagd of die met de trein wilde komen om hem op te halen. Zijn vriendin moet dan minstens 2 uur in de trein zitten en het is absoluut geen rechtstreekse verbinding....
Zou jij dat doen?
Mijn opstandige ik zegt, No Way hij rijd te hard en ja dan word je een keer gepakt, dus zoek het dan ook maar lekker zelf uit. Maar goed dat is de opstandige studiebol... ik denk dat ik hem uiteindelijk wel had opgehaald maar ik zou er wel ontzettend van balen.
Maar hij woont ongeveer anderhalf uur bij ons vandaan en ze zijn bij ons in de buurt. En nu vroeg ik dus goh hoe gaat hij dan thuis komen... nou had hij zijn vriendin gevraagd of die met de trein wilde komen om hem op te halen. Zijn vriendin moet dan minstens 2 uur in de trein zitten en het is absoluut geen rechtstreekse verbinding....
Zou jij dat doen?
Mijn opstandige ik zegt, No Way hij rijd te hard en ja dan word je een keer gepakt, dus zoek het dan ook maar lekker zelf uit. Maar goed dat is de opstandige studiebol... ik denk dat ik hem uiteindelijk wel had opgehaald maar ik zou er wel ontzettend van balen.
Laatst aangepast door studiebol op za 17 maa 2012 - 3:03; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zou jij dat doen?
Nee hoor, hij had lekker zelf de trein mogen pakken. Waarom opdraaien voor zijn levensgevaarlijke stommiteit? Zoals je zelf ook al zegt, het is toch zijn eigen schuld dat hij zijn rijbewijs kwijt is? Dan ga je maar niet naar je broer die anderhalf uur verderop woont, als je niet zelf kan thuiskomen. Kom nou, zeg.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
*
Laatst aangepast door Jella op ma 14 mei 2012 - 3:29; in totaal 1 keer bewerkt
Jella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12
Ab-so-luut niet. Al had ie niet te snel gereden trouwens. Zonde van m'n tijd.
Gast- Gast
Ik heb zelf een auto en mijn vriend zorgt dan zelf maar dat ie thuis komt. Ik zou echt super pissig zijn...je moet wel heeel veel te hard rijden wil je je rijbewijs kwijt raken...54 km toch (zonder correctie)
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Ik heb zelf een auto en mijn vriend zorgt dan zelf maar dat ie thuis komt. Ik zou echt super pissig zijn...je moet wel heeel veel te hard rijden wil je je rijbewijs kwijt raken...54 km toch (zonder correctie)
Klopt, en dan nog niet eens gesproken over de rekening
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Teddyaapje schreef:Ik heb zelf een auto en mijn vriend zorgt dan zelf maar dat ie thuis komt. Ik zou echt super pissig zijn...je moet wel heeel veel te hard rijden wil je je rijbewijs kwijt raken...54 km toch (zonder correctie)
klopt helemaal ik heb maar niet gevraagd hoe hard hij reed dan.
Maar nee hoor zij heeft haar eigen auto'tje, dus hij moet echt in zijn handjes knijpen en haar ontzettend dankbaar zijn dat ze hem komt halen,als ze dat doet hoor ik heb er verder niks over gehoord.
Ik zou denk ik gewoon niet zo lang in de trein willen zitten met over stap en alles.. voor zo'n stomme fout van hem. Plus dat als ze zelf gewoon plannen heeft of dingen heeft afgesproken moet ze die allemaal daar voor afzeggen..
Ben heel benieuwd wat zij gaat doen...
studiebol- Ratel
Ik zou het niet gedaan hebben als het alleen om het ophalen ging van de vriend. Maar je zit natuurlijk wel met het probleem van de auto, die kun je natuurlijk moeilijk daar die tijd laten staan dat hij zijn rijbewijs kwijt is. Dus als daar geen andere oplossing voor is dan moet je haast wel lijkt me.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
rapa nui schreef:Ik zou het niet gedaan hebben als het alleen om het ophalen ging van de vriend. Maar je zit natuurlijk wel met het probleem van de auto, die kun je natuurlijk moeilijk daar die tijd laten staan dat hij zijn rijbewijs kwijt is. Dus als daar geen andere oplossing voor is dan moet je haast wel lijkt me.
Klopt.. maar feitelijk gezien zou mijn vriend terug kunnen rijden en dan zou de auto van zijn broer bij ons kunnen staan
Maar ja het is een auto van de zaak, dus daar zal de zaak ook wel niet zo blij mee zijn. DUs ik denk idd dat je wel moet om die auto op te halen. Maar ja dan nog...
studiebol- Ratel
Ik ben compleet autoloos opgegroeid en heb zelf ook geen rijbewijs, dus geen verstand van dit soort dingen, maar:
als de politie je rijbewijs inneemt laten ze je dus gewoon achter met je auto en zonder rijbewijs? Dat is toch raar? Hoe doen andere mensen dat dan?
als de politie je rijbewijs inneemt laten ze je dus gewoon achter met je auto en zonder rijbewijs? Dat is toch raar? Hoe doen andere mensen dat dan?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Iemand die altijd zo veel te hard rijdt klinkt niet echt als mijn type...
Gast- Gast
Filoria schreef:Ik ben compleet autoloos opgegroeid en heb zelf ook geen rijbewijs, dus geen verstand van dit soort dingen, maar:
Eigenlijk heb ik geen idee, maar wat ik bij wegmisbruikers zie, is dat ze dan zeggen dat ze even iemand moeten bellen die je kan komen halen. Dus ja volgens mij laten ze je daar staan zonder rijbewijs.
Zusje, hij rijd niet Altijd te hard maar wel Vaker, ik geloof niet dat dit de eerste keer is dat hij te hard rijd. Maar het is niet zo dat hij dagelijks geflitst wordt.
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Ik had mijn vriend net aan de telefoon.. hij is een dag weg met zijn broer.. en hij vertelde dat zijn broer zijn rijbewijs kwijt is want hij reed te hard. Tja die jongen rijd wel vaker te hard dus ik snap dat het een keer gebeurd.
Zou jij dat doen?
Ja daaaaag. Ik zou echt niet 2 uur in de trein gaan zitten voor zijn fout. Dan regelt hij zelf maar wat.
Gast- Gast
Zusje schreef:Iemand die altijd zo veel te hard rijdt klinkt niet echt als mijn type...
+1
Gast- Gast
Klopt, volgens mij mag je inderdaad niet verder rijden en als je alleen bent moet je dus iemand zien te bereiken die jouw en je auto kan ophalen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Als hij wel mijn type zou zijn (wonderen zijn de wereld niet uit) dan zou ik hem wel gaan halen trouwens.
Gast- Gast
Wat suf zeg! Dat lijkt me best lastig als je ergens bij de snelweg staat. Maarja: eigen schuld natuurlijk.rapa nui schreef:Klopt, volgens mij mag je inderdaad niet verder rijden en als je alleen bent moet je dus iemand zien te bereiken die jouw en je auto kan ophalen.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Wat suf zeg! Dat lijkt me best lastig als je ergens bij de snelweg staat. Maarja: eigen schuld natuurlijk.rapa nui schreef:Klopt, volgens mij mag je inderdaad niet verder rijden en als je alleen bent moet je dus iemand zien te bereiken die jouw en je auto kan ophalen.
Is niet suf. Je rijdt blijkbaar zo achterlijk dat je een gevaar op de weg bent en daarom je rijbewijs wordt afgenomen. Het zou pas suf zijn als je daarna nog verder mag rijden.
Gast- Gast
Ja ik zou het wel doen. Mijn vriend is normaal gesproken niet zo'n gevaar op de weg en hij zou zich waarschijnlijk al stom genoeg vinden en zich rot genoeg voelen over z'n rijbewijs. Daarbij vind ik het onhandig om die auto daar achter te laten (als hij bij die vrienden staat vind ik dat zelfs a-sociaal want dan zitten zij ermee) dus tja.. Ik zou het voor hem doen zoals hij dat ook voor mij zou doen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Nee ik zou hem niet gaan halen, maar niet omdat ik daarvoor 2 uur in de trein zou moeten zitten. Ik vind te hard rijden een levensgevaarlijke overtreding, dus hij zoekt het dan maar lekker zelf uit.
Gast- Gast
Hangt denk ik van mijn bui af, maar wat mij betreft mag hij lekker zelf 2uur in de trein naar huis gaan zitten.
Maar ja, het zou me niks verbazen als puntje bij paaltje komt, ik hem dus wel gewoon op zou halen..
Maar ja, het zou me niks verbazen als puntje bij paaltje komt, ik hem dus wel gewoon op zou halen..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou hem niet gaan halen en als die auto echt naar huis zou moeten zou ik die wel een andere keer ophalen als het mij uit kwam.
Ik hoop voor hem dat hij geen problemen krijgt op z'n werk als hij zijn rijbewijs nodig heeft voor z'n werk. Bij mijn man op z'n werk is daar wel is iemand voor ontslagen.
Ik hoop voor hem dat hij geen problemen krijgt op z'n werk als hij zijn rijbewijs nodig heeft voor z'n werk. Bij mijn man op z'n werk is daar wel is iemand voor ontslagen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zou jij doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat te doen met VVV bon?
» Wie zou dit doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat te doen met VVV bon?
» Wie zou dit doen?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: