Dagcafé 2011
+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Storm schreef:Ahh getver, die roze fles met dat hartje eraan? Ik was blij dat ik die opgemaakt had!CherrieLola schreef:Ik heb een haarspul-verslaving. Van Got2B heb je een soort gladmaakspul en dat ruikt naar snoepjes, kan wel aan die fles blíjven ruiken
Deze heb ik
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook serieus wel 10 flessen shampoo en douchegel op mijn badkamerplankje staan
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Deze inderdaad, ik was blij dat ik ervanaf wasCherrieLola schreef:Storm schreef:Ahh getver, die roze fles met dat hartje eraan? Ik was blij dat ik die opgemaakt had!CherrieLola schreef:Ik heb een haarspul-verslaving. Van Got2B heb je een soort gladmaakspul en dat ruikt naar snoepjes, kan wel aan die fles blíjven ruiken
Deze heb ik
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Storm schreef:Ahh getver, die roze fles met dat hartje eraan? Ik was blij dat ik die opgemaakt had!CherrieLola schreef:Ik heb een haarspul-verslaving. Van Got2B heb je een soort gladmaakspul en dat ruikt naar snoepjes, kan wel aan die fles blíjven ruiken
Deze heb ik
Oh ja! Die had ik ook! Die ruikt inderdaad heerlijk!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Whahaha waarom vind je het zo stinken dan Storm?
Ik heb daar ook zoveel van, maar ook omdat het van die makkelijke cadeautjes van mn tantes zijn haha! Krijg ik serieus altijd wel van twee tantes voor mn verjaardag!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Roze Roos schreef:Ik heb ook serieus wel 10 flessen shampoo en douchegel op mijn badkamerplankje staan
Haha zo had ik vorige week zo'n rekje in de douche hangen met iets van 8 flessen er op..
Vriend: Dat gaat nooit goed!
Ik: Ohjawel ..
Wij liggen te slapen .. BOEM! Vriend gaat kijken, alle flessen door de badkamer heen, één was opengesprongen dus rook het er een paar dagen naar kokos Haha
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Whahaha, van cocos krijg je wel meteen een vakantiegevoel SoezieQ
SoezieQ schreef:Roze Roos schreef:Ik heb ook serieus wel 10 flessen shampoo en douchegel op mijn badkamerplankje staan
Haha zo had ik vorige week zo'n rekje in de douche hangen met iets van 8 flessen er op..
Vriend: Dat gaat nooit goed!
Ik: Ohjawel ..
Wij liggen te slapen .. BOEM! Vriend gaat kijken, alle flessen door de badkamer heen, één was opengesprongen dus rook het er een paar dagen naar kokos Haha
Haha ja, dat had ik bij mijn ouders thuis nog. Ik 4 flessen erop, mijn zusje ook en dan nog spul van mijn vader en moeder. Dat kon het rekje ook niet houden. En ook alles lag door de badkamer heen..
waterkers- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 96
Registratiedatum : 02-12-10
Roze Roos schreef:Goed bezig zeg! Ik zat mij vanmorgen nog te bedenken dat ik een topic wilde openen voor iedereen die nog zo'n 10 kilo af wilde vallen, maar heb ik uiteindelijk niet gedaan..
Waarom heb je het uiteindelijk niet gedaan? Als je het alsnog doet ben ik er te vinden.
Nee eigenlijk niet. Ik eet op vaste tijden en ik let op wat ik eet, vooral de snoepjes laat ik achterwege. Ik beweeg niet eens extreem meer dan normaal. Ik vind het wel zwaar hoor, vooral om niet te snoepen. Ik word zo vaak in de verleiding gebracht, maar ik kan steeds makkelijker nee zeggen.Sweety schreef:
Goed gedaan! Doe je er iets speciaals voor?
Kabouter schreef:Goed bezig Auxo!! Daar mag je trots op zijn..hoeveel wil je in totaal afvallen?
10 kilo wil ik kwijt, wil graag naar de 64 kilo.
Gast- Gast
Hahahaha SoezieQ! Geniaal! Ik heb een soort van vensterbank in mijn badkamer dus het blijft wel goed staan, is ook wel weer een nadeel
Roze Roos- Ratel
Kom je wel eens bij de Lush Cherrielola? Daar hebben ze ook van die zeepjes die zo ongelooflijk heerlijk ruiken! Echt, hmmm!
Gast- Gast
Ik ga het alsnog ff doen Auxo! Dan haal ik mezelf weer ff uit het ander afvaltopic! Het motiveert misschien wel als iedereen hetzelfde af wil vallen!
Roze Roos- Ratel
Ik doe mee Auxo
bij mij gaat het alleen niet echt hard, hoelang ben je al bezig?
Gast- Gast
Brennuss schreef:Kom je wel eens bij de Lush Cherrielola? Daar hebben ze ook van die zeepjes die zo ongelooflijk heerlijk ruiken! Echt, hmmm!
Ja Vooral Rockstar vind ik heerlijke zeep! Het is de lievelingswinkel van mijn zoontje, als we in Amsterdam zijn móet hij daarheen en hij komt er onder de glitters weer uit. Ik vind het alleen jammer dat het zooo duur is. Ik heb ook die poeder voor je huid, in snoepjesgeur.
Anousch schreef:Ik doe mee Auxo
Ik ben nu bijna 2 weken bezig, dus ook nog niet zo heel lang. En het hoeft bij mij ook niet snel te gaan, want dat werkt toch niet denk ik. Maar het is wel fijn om toch al na 2 weken resultaat te zien, dat motiveert mij wel om door te gaan.
Ik doe mee Roze Roos!
Laatst aangepast door Auxo op do 13 jan 2011 - 23:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Topic is gemaakt! Voor de liefhebbers:).. Ik heb als naam geloof ik: Nog 9 kilo te gaan ofzo! Snel is ook niet de manier denk ik, blijvend is wel fijn! Ik ben in het afgelopen half jaar "al" 7,5 kilo afgevallen en wil wel dat dat blijft!
Laatst aangepast door Roze Roos op do 13 jan 2011 - 23:26; in totaal 1 keer bewerkt
Roze Roos- Ratel
Zo zoetig, zo chemische troep!CherrieLola schreef:Whahaha waarom vind je het zo stinken dan Storm?
Gast- Gast
Hmmm, ik heb een voorliefde voor foute dingen, dus chemische troep past goed in het plaatje
CherrieLola schreef:Whahaha, van cocos krijg je wel meteen een vakantiegevoel SoezieQ
Hahaha ja
Ik kreeg van de geur zin in Bounty's en dat terwijl ik niet van chocolade hou
SoezieQ- Fluisteraar
Roze Roos schreef:Topic is gemaakt! Voor de liefhebbers:).. Ik heb als naam geloof ik: Nog 9 kilo te gaan ofzo! Snel is ook niet de manier denk ik, blijvend is wel fijn! Ik ben in het afgelopen half jaar "al" 7,5 kilo afgevallen en wil wel dat dat blijft!
Mijn vriend is ook aan het afvallen. Niet snel, maar blijvend. Hij heeft zijn levensstijl een beetje aangepast en hij is al 10 kilo kwijt. Hij wil er nog 10 vanaf..dus hij zou goed in je topic passen .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Wauw wauw, ik heb echt een té vet jurkje gevonden voor het feest van mijn ouders
(Die zijn volgende maand 25jaar getrouwd)
SoezieQ- Fluisteraar
SoezieQ schreef:CherrieLola schreef:Whahaha, van cocos krijg je wel meteen een vakantiegevoel SoezieQ
Hahaha ja
Ik kreeg van de geur zin in Bounty's en dat terwijl ik niet van chocolade hou
Wow, hoe kun je nou niet van chocola houden?!
En heb je een foto van dat jurkje?
Laatst aangepast door CherrieLola op do 13 jan 2011 - 23:31; in totaal 1 keer bewerkt
SoezieQ schreef:Wauw wauw, ik heb echt een té vet jurkje gevonden voor het feest van mijn ouders
Laat zien laat zien!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb me ook 'aangemeld' in je topic Roze Roos! Ik ben ook voor niet snel maar blijvend. Niet dat ik nu binnen een maand 10 kilo kwijt ben en het er binnen 3 weken weer aan zit. Daar pas ik voor.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: