Dagcafé 2011
+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik ga even doen alsof ik kind ben en ga heerlijk Spangas terug kijken.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
1000 posts voor RR!!!!!!!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Mijn voornemen was ook om meer mijzelf te worden. Hier op het forum en daarbuiten. Ik ben toch ook wel iemand die andere graag vertellen wat ze graag willen horen. Doe ik soms nog maar probeer het wel steeds minder te doen. Ben er zelf natuurlijk ook nog en dat probeer ik wel steeds meer tegen mezelf te zeggen.Roze Roos schreef:
Dan kom je in ieder geval hier wel over zoals je echt bent! Hmmm kromme zin maar goed!
Lijkt mij een goed voornemen! Want jij bent wel heel belangrijk voor jezelf!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Kabouter schreef:Ik ga even doen alsof ik kind ben en ga heerlijk Spangas terug kijken.
Oow lekker is dat! Ik kijk meestal op zondagochtend de weekherhaling
Roze Roos- Ratel
[quote="Roze Roos"]
Ik ook! Ook de meiden van het date-topic. Dan komen we bij jou thuis wijn drinken en het spel spelen RR. En stiekem kijken naar de buurmanSweety schreef:
Doen we! Ik ben wel benieuwd naar hoe jij ( en meerderen trouwens) in het echt bent! Jaaa bijna mijn doel van de dag behaald!
Sweety- Ratel
Sweety schreef:1000 posts voor RR!!!!!!!
Hmmm ik hoor net bij koffietijd dat de eerste kus meer indruk maakt op vrouwen dan de ontmaagding!
Roze Roos- Ratel
Sweety schreef:Mijn voornemen was ook om meer mijzelf te worden. Hier op het forum en daarbuiten. Ik ben toch ook wel iemand die andere graag vertellen wat ze graag willen horen. Doe ik soms nog maar probeer het wel steeds minder te doen. Ben er zelf natuurlijk ook nog en dat probeer ik wel steeds meer tegen mezelf te zeggen.Roze Roos schreef:
Dan kom je in ieder geval hier wel over zoals je echt bent! Hmmm kromme zin maar goed!
Dit herken ik wel ja, ik heb best een eigen mening, maar durf die vaak alleen te verkondigen aan bepaalde mensen (zoals mijn vriend en familie), heb me nu ook voorgenomen om mezelf te gaan zijn en te zeggen wat ik van dingen vind.
Dat begon dus gister/vandaag al met dat ik het er niet mee eens was dat ik moest werken morgen terwijl ik vrij zou zijn. Nu is het opgelost en ben ik trots op mezelf dat ik niet heb toegegeven. Hoop dat dit er mede voor zorgt dat ik het vaker ga doen.
Kabouter- Kletskop
[quote="Sweety"]
Doen we! Hahaha ik kan iig mijn buurman op Hyves laten zien dan
Roze Roos schreef:Ik ook! Ook de meiden van het date-topic. Dan komen we bij jou thuis wijn drinken en het spel spelen RR. En stiekem kijken naar de buurmanSweety schreef:
Doen we! Ik ben wel benieuwd naar hoe jij ( en meerderen trouwens) in het echt bent! Jaaa bijna mijn doel van de dag behaald!
Doen we! Hahaha ik kan iig mijn buurman op Hyves laten zien dan
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Sweety schreef:1000 posts voor RR!!!!!!!
Hmmm ik hoor net bij koffietijd dat de eerste kus meer indruk maakt op vrouwen dan de ontmaagding!
Dat hoorde ik van de week ook op het nieuws ja..of op 3fm ofzo.
Kabouter- Kletskop
Maar ik lijk niet op mijn avatar. Die is meer gekozen op mijn naam * hint*Sweety schreef:@ Smikkell ; Wow... Over de lengte heb ik het wel goed en je heb donker haar ( ik dacht alleen donkerder ) Maar geen pony.
Maar je bent een hele leuke meid om te zien. En je komt lief en gezellig over op de foto's.
Gast- Gast
Ik heb dat ook dat ik het alleen bij bepaalde mensen durf. Goed van je dat je er wat van heb gezegd! Je kan zeker trots zijn op jezelf. Ben ik wel iigKabouter schreef:Sweety schreef:Mijn voornemen was ook om meer mijzelf te worden. Hier op het forum en daarbuiten. Ik ben toch ook wel iemand die andere graag vertellen wat ze graag willen horen. Doe ik soms nog maar probeer het wel steeds minder te doen. Ben er zelf natuurlijk ook nog en dat probeer ik wel steeds meer tegen mezelf te zeggen.Roze Roos schreef:
Dit herken ik wel ja, ik heb best een eigen mening, maar durf die vaak alleen te verkondigen aan bepaalde mensen (zoals mijn vriend en familie), heb me nu ook voorgenomen om mezelf te gaan zijn en te zeggen wat ik van dingen vind.
Dat begon dus gister/vandaag al met dat ik het er niet mee eens was dat ik moest werken morgen terwijl ik vrij zou zijn. Nu is het opgelost en ben ik trots op mezelf dat ik niet heb toegegeven. Hoop dat dit er mede voor zorgt dat ik het vaker ga doen.
Sweety- Ratel
Kabouter schreef:Roze Roos schreef:Sweety schreef:1000 posts voor RR!!!!!!!
Dat hoorde ik van de week ook op het nieuws ja..of op 3fm ofzo.
Ja ik was er nogal verbaads over eigenlijk, hoewel ik beide goed kan herinneren..
Roze Roos- Ratel
Dat klopt idd. Hmm... je echte naam... Daar ga ik even over nadenkenSmikkell schreef:Maar ik lijk niet op mijn avatar. Die is meer gekozen op mijn naam * hint*Sweety schreef:@ Smikkell ; Wow... Over de lengte heb ik het wel goed en je heb donker haar ( ik dacht alleen donkerder ) Maar geen pony.
Maar je bent een hele leuke meid om te zien. En je komt lief en gezellig over op de foto's.
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Ik heb dat ook dat ik het alleen bij bepaalde mensen durf. Goed van je dat je er wat van heb gezegd! Je kan zeker trots zijn op jezelf. Ben ik wel iigKabouter schreef:Sweety schreef:Mijn voornemen was ook om meer mijzelf te worden. Hier op het forum en daarbuiten. Ik ben toch ook wel iemand die andere graag vertellen wat ze graag willen horen. Doe ik soms nog maar probeer het wel steeds minder te doen. Ben er zelf natuurlijk ook nog en dat probeer ik wel steeds meer tegen mezelf te zeggen.Roze Roos schreef:
Goed zo kabouter! Ik ben het met Sweety eens, wees trots op jezelf!
Roze Roos- Ratel
Ik ook.. Ik dacht dat je ontmaagding meer indruk zou maken. Maar moet wel zeggen dat ik beide dingen nog goed kan herinneren.Roze Roos schreef:Ja ik was er nogal verbaads over eigenlijk, hoewel ik beide goed kan herinneren..Kabouter schreef:Dat hoorde ik van de week ook op het nieuws ja..of op 3fm ofzo.Roze Roos schreef:
Sweety- Ratel
Ja misschien dat het tegenwoordig anders is dan vroeger en dat er tussen een kus en ontmaagding niet meer zoveel tijd zit. Hmmm ik klink nu wel heel ouderwets!
Roze Roos- Ratel
Whaha.... Tussen mijn eerste zoen en ontmaagding zat iets van 1.5 jaar a 2 jaar. Maar klopt wel dat de tijd daartussen steeds korter word. Het gaat zo snel allemaal tegenwoordig. Of ligt dat aan mij dat ik dat denk?Roze Roos schreef:Ja misschien dat het tegenwoordig anders is dan vroeger en dat er tussen een kus en ontmaagding niet meer zoveel tijd zit. Hmmm ik klink nu wel heel ouderwets!
Sweety- Ratel
Zo, ik kom ook even om de hoek kijken in het dagcafé, het is al gezellig hier zie ik En leuk, Roze Roos, ik heb eindelijk je foto's gezien Echt stoer, dat abseilen, waar was dat?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, bij mij zat er wel 5 jaar tussen!Sweety schreef:Whaha.... Tussen mijn eerste zoen en ontmaagding zat iets van 1.5 jaar a 2 jaar. Maar klopt wel dat de tijd daartussen steeds korter word. Het gaat zo snel allemaal tegenwoordig. Of ligt dat aan mij dat ik dat denk?Roze Roos schreef:Ja misschien dat het tegenwoordig anders is dan vroeger en dat er tussen een kus en ontmaagding niet meer zoveel tijd zit. Hmmm ik klink nu wel heel ouderwets!
Suus- Lady Post-a-lot
+1Sweety schreef:Whaha.... Tussen mijn eerste zoen en ontmaagding zat iets van 1.5 jaar a 2 jaar. Maar klopt wel dat de tijd daartussen steeds korter word. Het gaat zo snel allemaal tegenwoordig. Of ligt dat aan mij dat ik dat denk?Roze Roos schreef:Ja misschien dat het tegenwoordig anders is dan vroeger en dat er tussen een kus en ontmaagding niet meer zoveel tijd zit. Hmmm ik klink nu wel heel ouderwets!
Gast- Gast
Bij mij zat er ook iets van 10 maanden tussen ofzo! Maar als ik zie hoe het bij mijn nichtje van 12 gaat, zoenen terwijl je 12 bent, ja dan gaat de rest misschien ook wel sneller? Ik was ook net 16 toen ik zoende, dat was toen al oud
Dank je Suus! Abseilen was van de Euromast!
Roze Roos- Ratel
Ik ben super trots op mezelf, ben in 1 week al een kilo afgevallen. Is op zich niet veel, maar voor mij wel. Aangezien ik het al vaker geprobeerd heb om af te vallen, maar ik het nooit vol kon houden.
Gast- Gast
Wat gaaf, zeg!Roze Roos schreef:
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: