Dagcafé 2011
+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Gast- Gast
Re: Dagcafé 2011
Oké, mijn goede voornemen voor 2011: gewoon meer posten en me mengen in gesprekken. :-)
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Mijn hondje was mee aan het laptop-en..
Heel schattig 2 pootjes op t toetsenbord en naar het scherm aan het kijken.
Wil ik foto maken, gaat ze verliggen! Pff!
Heel schattig 2 pootjes op t toetsenbord en naar het scherm aan het kijken.
Wil ik foto maken, gaat ze verliggen! Pff!
Gast- Gast
Leuke foto's Smikkell!
Lijkt me inderdaad niet zo'n goed plan om het met je ouders te spelen RR. Of ze moeten wel al heeeeel veel van je weten.
Lijkt me inderdaad niet zo'n goed plan om het met je ouders te spelen RR. Of ze moeten wel al heeeeel veel van je weten.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkel, ik vind jou een hele mooie meid!
Tullow- Kletskop
Tullow schreef:Oké, mijn goede voornemen voor 2011: gewoon meer posten en me mengen in gesprekken. :-)
+1!
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Registratiedatum : 17-11-10
Hahahaa, geweldig..Roze Roos schreef:En een spel wat nog veel leuker is! Wilde het met mijn ouders spelen maar na het lezen van de vragen denk ik dat het maar met vriendinnen en een fles wijn gaat worden. "Life game, truth or dare voor gevoelsmensen."
Vraag uit de categorie sex: Heb je ooit sexuele omgang op je werk gehad?Nee, dat ga ik dus niet spelen met mijn ouders, wellicht zonder de categorie sex...
Nee, ik niet!
Gast- Gast
Ja.. In de kantine van het restaurant. Mijn ex had even pauze en ik ook. Konden we het maar gelijk gezellig maken. En ik heb weleens met een jongen gezoend in de koelcel van een restaurant... Kon ik me gelijk opwarmen aan hemRoze Roos schreef:
Vraag uit de categorie sex: Heb je ooit sexuele omgang op je werk gehad?
[/color]
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Met banen als kraamzorg, verzorgingshuizen, basisonderwijs en gastouderwerk... Dan zie ik vaders voor me!! Vaders van pasgeboren kindjes of vaders van kindes uit de klas of de gezinnen waar ik werk. Of bejaarde mannetjes... uhh... mijn antwoord is NEE! Maar ik heb wel eens seks gehad met een collega.Roze Roos schreef:En een spel wat nog veel leuker is! Wilde het met mijn ouders spelen maar na het lezen van de vragen denk ik dat het maar met vriendinnen en een fles wijn gaat worden. "Life game, truth or dare voor gevoelsmensen."
Vraag uit de categorie sex: Heb je ooit sexuele omgang op je werk gehad?Nee, dat ga ik dus niet spelen met mijn ouders, wellicht zonder de categorie sex...
Gast- Gast
Roze Roos schreef:
[/color]
Op mijn werk niet, wel met iemand van mijn (oude) werk..en dat was geen succes!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
flinder85 schreef:Smikkell schreef:Check mijn onderschrift..Roze Roos schreef:Geniaal... Gisteren heb ik het spel "billen bloot spel" gekocht en het zijn allemaal vraagstukken, zal er hier eentje voorleggen! [i] Is het internet een verrijking voor je leven?
Serieus antwoord: Ik denk dat ik daar wel JA op kan antwoorden.
Leuk spel! Wat zijn het nog meer voor vraagstukken? Internet is wel een verrijking voor mijn leven. Zeker nu ik ben verhuisd en dus niet zo snel mensen irl kan zien is het een handige manier om contact te houden. Ook door het forum heb ik het idee dat als ik een hele dag geen mens zie ik toch sociaal bezig ben geweest
Heel uiteenlopend! Van "Ben je een zelfstandige denk(st)er?" "Kunnen dieren denken" tot "Heeft het zin om mensen te straffen?"
Internet is voor mij wel een verrijking, heb het gevoel dat ik dan enigzins contact heb met de buitenwereld. Woon alleen en zie soms hele dage niemand, dat geeft niks maar dan is bijvoorbeeld hier kletsen wel erg gezellig!
Leuk om ook bij jou een gezicht te hebben Smikkel! Leuke foto's!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
@ Smikkell ; Wow... Over de lengte heb ik het wel goed en je heb donker haar ( ik dacht alleen donkerder ) Maar geen pony.
Maar je bent een hele leuke meid om te zien. En je komt lief en gezellig over op de foto's.
Maar je bent een hele leuke meid om te zien. En je komt lief en gezellig over op de foto's.
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Ja.. In de kantine van het restaurant. Mijn ex had even pauze en ik ook. Konden we het maar gelijk gezellig maken. En ik heb weleens met een jongen gezoend in de koelcel van een restaurant... Kon ik me gelijk opwarmen aan hemRoze Roos schreef:
[/color]
Hahaha door jou naam dacht ik tot voor kort dat je een heel keurig lief meisje was! Een lief meisje ben je volgens mij wel maar ook een beetje wild
Roze Roos- Ratel
Oh dat zijn leuke vragen! Kom maar op met zeRoze Roos schreef:
Heel uiteenlopend! Van "Ben je een zelfstandige denk(st)er?" "Kunnen dieren denken" tot "Heeft het zin om mensen te straffen?"
[/color]
Sweety- Ratel
Oh, ik ben slecht. Ik heb eigenlijk best wel veel werk liggen, maar ik kan me er niet toe aanzetten om te beginnen...
Tullow- Kletskop
Kabouter schreef:Leuke foto's Smikkell!
Haha nou veel weten ze al wel, maar over mijn sexleven dan weer niet! Maar het zijn gelukkig ook andere vragen zoals "bestaat karma?". Kijk dat wil ik best wel bespreken met mijn ouders
Roze Roos- Ratel
Sweety schreef:Oh dat zijn leuke vragen! Kom maar op met zeRoze Roos schreef:
[/color]
Weet wat je zegt he! Volgens mij is het ene spel al wel 60-vraagstukken groot! Tijd voor een meeting met wijn/spelletjes
Roze Roos- Ratel
Haha... Dat kan wel kloppen. Ik hoor vaak: je bent echt lief, beetje te lief. Mijn ex(en) zei(den) dat ook altijd tegen me dat ik een heel lief meisje was.Roze Roos schreef:Sweety schreef:Ja.. In de kantine van het restaurant. Mijn ex had even pauze en ik ook. Konden we het maar gelijk gezellig maken. En ik heb weleens met een jongen gezoend in de koelcel van een restaurant... Kon ik me gelijk opwarmen aan hemRoze Roos schreef:
[/color]
Hahaha door jou naam dacht ik tot voor kort dat je een heel keurig lief meisje was! Een lief meisje ben je volgens mij wel maar ook een beetje wild
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Haha... Dat kan wel kloppen. Ik hoor vaak: je bent echt lief, beetje te lief. Mijn ex(en) zei(den) dat ook altijd tegen me dat ik een heel lief meisje was.Roze Roos schreef:Sweety schreef:Ja.. In de kantine van het restaurant. Mijn ex had even pauze en ik ook. Konden we het maar gelijk gezellig maken. En ik heb weleens met een jongen gezoend in de koelcel van een restaurant... Kon ik me gelijk opwarmen aan hemRoze Roos schreef:
[/color]
Dan kom je in ieder geval hier wel over zoals je echt bent! Hmmm kromme zin maar goed!
Roze Roos- Ratel
Ik zeg doen we! Klinkt wel erg leukRoze Roos schreef:Sweety schreef:Oh dat zijn leuke vragen! Kom maar op met zeRoze Roos schreef:
[/color]
Weet wat je zegt he! Volgens mij is het ene spel al wel 60-vraagstukken groot! Tijd voor een meeting met wijn/spelletjes
en nog maar 3 posts en dan zit je aan de 1000 RR!!
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Ik zeg doen we! Klinkt wel erg leukRoze Roos schreef:Sweety schreef:Oh dat zijn leuke vragen! Kom maar op met zeRoze Roos schreef:
[/color]
Dan doe ik ook mee!
Tullow- Kletskop
Sweety schreef:Ik zeg doen we! Klinkt wel erg leukRoze Roos schreef:Sweety schreef:Oh dat zijn leuke vragen! Kom maar op met zeRoze Roos schreef:
[/color]
Doen we! Ik ben wel benieuwd naar hoe jij ( en meerderen trouwens) in het echt bent! Jaaa bijna mijn doel van de dag behaald!
Roze Roos- Ratel
Tullow schreef:Sweety schreef:Ik zeg doen we! Klinkt wel erg leukRoze Roos schreef:Sweety schreef:Oh dat zijn leuke vragen! Kom maar op met zeRoze Roos schreef:
[/color]
Dan doe ik ook mee!
Leuk! Wooooehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nummer 1000! Op naar de volgende benaming
Laatst aangepast door Roze Roos op do 13 jan 2011 - 22:04; in totaal 1 keer bewerkt
Roze Roos- Ratel
Mijn voornemen was ook om meer mijzelf te worden. Hier op het forum en daarbuiten. Ik ben toch ook wel iemand die andere graag vertellen wat ze graag willen horen. Doe ik soms nog maar probeer het wel steeds minder te doen. Ben er zelf natuurlijk ook nog en dat probeer ik wel steeds meer tegen mezelf te zeggen.Roze Roos schreef:
Dan kom je in ieder geval hier wel over zoals je echt bent! Hmmm kromme zin maar goed!
Sweety- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: