Dagcafé 2011
+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Het is echt rustig op mijn werk. Bluh...
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Registratiedatum : 17-11-10
PrinsesBo schreef:Kijk er iemand van jullie naar As the world turns?
Heb t al heel lang niet gekeken, nu met een half oog, maar snap er niks meer van...
Ik heb het ook heel lang niet meer gezien! Ik snap de helft ook niet. Ik denk dat ik binnenkort maar even wat uitzendingen moet 'inhalen' op rtlgemist, en in het vervolg 's avonds gewoon weer op tv kijken!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Dankje! Ik ben er zelf ook wel blij mee. Begin er nu ook een beetje aan te wennen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Je bent iig geen zwijger meer...Tullow schreef:Nee, maakt idd ook niet uit hoeveel post je hebt. Maar ik wil geen fluisteraar meer zijn, haha! Ach, komt vanzelf
Gast- Gast
Lotus schreef:Tullow schreef:Nee, maakt idd ook niet uit hoeveel post je hebt. Maar ik wil geen fluisteraar meer zijn, haha! Ach, komt vanzelf
Geduld is een schone zaak!
Dat is waar
Tullow- Kletskop
Geniaal... Gisteren heb ik het spel "billen bloot spel" gekocht en het zijn allemaal vraagstukken, zal er hier eentje voorleggen! [i] Is het internet een verrijking voor je leven?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Roze Roos schreef:Geniaal... Gisteren heb ik het spel "billen bloot spel" gekocht en het zijn allemaal vraagstukken, zal er hier eentje voorleggen! [i] Is het internet een verrijking voor je leven?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Lotus, je avatar is wel lekker herkenbaar. En daarnaast, wat ik al eerder zei, is het een frisse avatar door de kleur en vind ik echt dat je avatar en je naam een positieve verbetering is. Ik lees je posts echt een stuk positiever iig! Hoop dat het jezelf ook een beetje helpt.
Gast- Gast
Ik vind het soms gewoon lastig om me 'in een gesprek te mengen'. Omdat ik op het oude forum vooral mee las en iedereen elkaar eigenlijk al 'kent'.
Tullow- Kletskop
@ Smikkell: Zie je er ook uit als je avatar? Ik stel me jou namelijk voor als een niet lang persoon ( ook niet klein ) met je haar in een pony en op je schouder vallend. En donker haar.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
RR: Voor mij wel. Zonder internet zou ik veel minder contacten hebben en me nog eenzamer voelen.
Lotus- Ratel
Check mijn onderschrift..Roze Roos schreef:Geniaal... Gisteren heb ik het spel "billen bloot spel" gekocht en het zijn allemaal vraagstukken, zal er hier eentje voorleggen! [i] Is het internet een verrijking voor je leven?
Serieus antwoord: Ik denk dat ik daar wel JA op kan antwoorden.
Gast- Gast
Met je eens. Donderwolke klinkt best negatief. Lotus een stuk positieverSmikkell schreef:Lotus, je avatar is wel lekker herkenbaar. En daarnaast, wat ik al eerder zei, is het een frisse avatar door de kleur en vind ik echt dat je avatar en je naam een positieve verbetering is. Ik lees je posts echt een stuk positiever iig! Hoop dat het jezelf ook een beetje helpt.
Gast- Gast
Dat heb ik soms ook wel hoor. Gewoon meedoen en dan komt het vanzelfTullow schreef:Ik vind het soms gewoon lastig om me 'in een gesprek te mengen'. Omdat ik op het oude forum vooral mee las en iedereen elkaar eigenlijk al 'kent'.
Sweety- Ratel
Smikkell schreef:Lotus, je avatar is wel lekker herkenbaar. En daarnaast, wat ik al eerder zei, is het een frisse avatar door de kleur en vind ik echt dat je avatar en je naam een positieve verbetering is. Ik lees je posts echt een stuk positiever iig! Hoop dat het jezelf ook een beetje helpt.
Ja, het geeft wel een ander gevoel. Ik denk dat het wel een goede beslissing is geweest om alles te veranderen.
Lotus- Ratel
Sweety schreef:@ Smikkell: Zie je er ook uit als je avatar? Ik stel me jou namelijk voor als een niet lang persoon ( ook niet klein ) met je haar in een pony en op je schouder vallend. En donker haar.
Ik stel me haar altijd voor als een lief, schattig meisje. Ik heb je foto helaas gemist in het andere topic, maar uit de reacties haal ik iig wel dat je een lieve uitstraling hebt.
Tullow- Kletskop
4,5,6 en 7 uur heb ik ook geen moeite mee hoorCherrieLola schreef:Wow joh, tot 3 uur op je bed liggen, dat kan ik ècht niet, whahaha.
Gast- Gast
Voor mij ook trouwens.. Kan zoveel met internet. Voor school dingen op zoeken zoals medicijnen. Anders moet ik naar de bieb en daar alles medicijn voor medicijn opbladeren Nu typ ik het in en is het klaar haha.
Gast- Gast
Maar die 'iedereen' zijn ook ooit zo begonnenTullow schreef:Ik vind het soms gewoon lastig om me 'in een gesprek te mengen'. Omdat ik op het oude forum vooral mee las en iedereen elkaar eigenlijk al 'kent'.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Check mijn onderschrift..Roze Roos schreef:Geniaal... Gisteren heb ik het spel "billen bloot spel" gekocht en het zijn allemaal vraagstukken, zal er hier eentje voorleggen! [i] Is het internet een verrijking voor je leven?
Serieus antwoord: Ik denk dat ik daar wel JA op kan antwoorden.
Leuk spel! Wat zijn het nog meer voor vraagstukken? Internet is wel een verrijking voor mijn leven. Zeker nu ik ben verhuisd en dus niet zo snel mensen irl kan zien is het een handige manier om contact te houden. Ook door het forum heb ik het idee dat als ik een hele dag geen mens zie ik toch sociaal bezig ben geweest
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind internet wel een verrijking idd.
Sweety- Ratel
Tullow schreef:Ik vind het soms gewoon lastig om me 'in een gesprek te mengen'. Omdat ik op het oude forum vooral mee las en iedereen elkaar eigenlijk al 'kent'.
Ik vind het soms ook lastig hoor. Ik vergeet altijd alles. Heel lastig als je niet kunt onthouden welk verhaal bij wie hoort. Maar voor ieder normaal mens zou het volgens mij makkelijker moeten worden naarmate ze hier meer komt.
Lotus- Ratel
En ik ken ook niet iedereen en ik denk ook niet dta iedereen mee kent. Als je mee wilt kletsen, moet je dat gewoon doen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Toen mijn vriend en ik gingen samen wonen, hadden we een hele tijd geen internet. En ik heb het helemaal niet gemist. Thuis niet iig.
Op het werk internet ik tussendoor wel heel veel. Thuis hang ik liever voor de tv
Op het werk internet ik tussendoor wel heel veel. Thuis hang ik liever voor de tv
Tullow- Kletskop
En een spel wat nog veel leuker is! Wilde het met mijn ouders spelen maar na het lezen van de vragen denk ik dat het maar met vriendinnen en een fles wijn gaat worden. "Life game, truth or dare voor gevoelsmensen."
Vraag uit de categorie sex: Heb je ooit sexuele omgang op je werk gehad?
Nee, dat ga ik dus niet spelen met mijn ouders, wellicht zonder de categorie sex...
Vraag uit de categorie sex: Heb je ooit sexuele omgang op je werk gehad?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: