Dagcafé 2011
+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Lotus schreef:Ik wil ook wel even met iemand knuffelen, maar die mogelijkheid heb ik vandaag niet.
Kom maar hoor hahaha
Ik heb ook behoefte aan een knuffel, morgen pas weer
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik wil ook wel even met iemand knuffelen, maar die mogelijkheid heb ik vandaag niet.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ojee, even iets posten, want anders is mijn puntenaantal zo duivels.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
@ Purple: al gelukt? misschien werkt appeltje + " + e?
@ Isabella: dat klinkt heerlijk! Helaas woon je iets te ver weg om een kommetje te komen halen
Ik heb best wel trek nu, gelukkig is mijn vriend patat aan het bakken Lekker ongezond nadat we eerst heel gezond een uur fanatiek hebben geschaatst
@ Isabella: dat klinkt heerlijk! Helaas woon je iets te ver weg om een kommetje te komen halen
Ik heb best wel trek nu, gelukkig is mijn vriend patat aan het bakken Lekker ongezond nadat we eerst heel gezond een uur fanatiek hebben geschaatst
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hmmm... Als mijn zwager nu even op schiet!! Ik heb zo'n hekel aan wachten
Zouden om een kadootje uit voor (schoon)ouders, die zijn zondag 30 jaar getrouwd.
Zouden om een kadootje uit voor (schoon)ouders, die zijn zondag 30 jaar getrouwd.
Gast- Gast
Nou ik ben kei kapot Ben vandaag weer gaan werken na ziek geweest te zijn, maar ben nog niet helemaal fit voel ik. De kids zopen energie bij me weg, hihi! Vanavond Wie is de Mol kijken en daarna te bed Nu nog even forummen!
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Isabella schreef:Thanks meiden, het is ook rot, maar heb me er bij neergelegd. Ik ben wie ik ben als persoon & als een bedrijf zo kortzichtig is om daarop te beoordelen, zou het nooit een fijne werkplek hebben kunnen worden.
btw. Heeft er hier iemand verstand van Detacheringsovereenkomsten?
Hoi Isabella,
Ik heb niet veel verstand van een Detacheringsovereenkomt, maar weet er wel iets vanaf. Ik weet niet wat je precies erover wilt weten? Heb er zelf een aantal jaar geleden 1 gehad. Mocht je wat willen weten, dan hoor ik het wel van je.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Ik kijk even naar Two Weeks Notice.. Misschien moet ik mijn naam hier maar veranderen
Gast- Gast
Want?June schreef:Ik kijk even naar Two Weeks Notice.. Misschien moet ik mijn naam hier maar veranderen
Cherique- Fluisteraar
Cherique schreef:Want?June schreef:Ik kijk even naar Two Weeks Notice.. Misschien moet ik mijn naam hier maar veranderen
De June in Two Weeks Notice is echt een enorm takkewijf . Dat wist ik al wel, maar ik was het vergeten/had het verdrongen.
Gast- Gast
June schreef:Cherique schreef:Want?June schreef:Ik kijk even naar Two Weeks Notice.. Misschien moet ik mijn naam hier maar veranderen
De June in Two Weeks Notice is echt een enorm takkewijf . Dat wist ik al wel, maar ik was het vergeten/had het verdrongen.
Hahah vandaar Daar wil je niet graag mee vergeleken worden. Volgens mij ben je ook geen takkewijf
Cherique- Fluisteraar
Pinkel schreef:Isabella schreef:Thanks meiden, het is ook rot, maar heb me er bij neergelegd. Ik ben wie ik ben als persoon & als een bedrijf zo kortzichtig is om daarop te beoordelen, zou het nooit een fijne werkplek hebben kunnen worden.
btw. Heeft er hier iemand verstand van Detacheringsovereenkomsten?
Hoi Isabella,
Ik heb niet veel verstand van een Detacheringsovereenkomt, maar weet er wel iets vanaf. Ik weet niet wat je precies erover wilt weten? Heb er zelf een aantal jaar geleden 1 gehad. Mocht je wat willen weten, dan hoor ik het wel van je.
Nou ik heb in principe een overeenkomst met een bepaalde duur, t/m 3 april. In hoeverre kunnen ze daar zomaar onderuit, als ik dat heb getekend met een bepaalde periode.
Gast- Gast
Bij deze sluit ik het dagcafé voor vandaag..
Natuurlijk mag Isabella nog geholpen worden met haar vraagstuk
Natuurlijk mag Isabella nog geholpen worden met haar vraagstuk
Gast- Gast
Aangezien het nog geen nacht is wil ik nog even éen ding kwijt. Smikkel is van het nachtcafe en is nachtburgemeester. Donnaa is van het dagcafe, dus moet Donnaa de dagburgemeester worden.
Dat wilde ik even zeggen.
Gast- Gast
Mag het dagcafé weer geopend worden voor vandaag?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Woohoo
Auxo schreef:Aangezien het nog geen nacht is wil ik nog even éen ding kwijt. Smikkel is van het nachtcafe en is nachtburgemeester. Donnaa is van het dagcafe, dus moet Donnaa de dagburgemeester worden.
Gast- Gast
Maar er zijn toch al een heleboel (dag) burgemeesters? Ik heb het nachtcafe ook niet bedacht trouwens. Dat was June..
Maar wel fijn dat er een vaste plek ik om random te kletsen. Dit topic zou veel sneller moeten lopen, omdat er overdag meer mensen zijn die meekletsen.. leuk experiment!
Nachtcafe zit nu op 266 pagina's..
Nog leuke verhalen hier?
CL, fijn dat de koorts wat is gezakt. Hoop dat het ook weg blijft vandaag..
Maar wel fijn dat er een vaste plek ik om random te kletsen. Dit topic zou veel sneller moeten lopen, omdat er overdag meer mensen zijn die meekletsen.. leuk experiment!
Nachtcafe zit nu op 266 pagina's..
Nog leuke verhalen hier?
CL, fijn dat de koorts wat is gezakt. Hoop dat het ook weg blijft vandaag..
Gast- Gast
Bah, ik ben gewoon te schijterig om te kijken of mijn geld nu wel op mijn rekening staat. Af en toe ben ik echt een muts...
Hallo allemaal. Daar ben ik weer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40