Dagcafé 2011
+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Oeh, lekker, ik lust ook wel een kopje. Ben je pas verhuisd?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Shift inhouden, puntjes en dan de E.. Je doet het verkeerd omPurple schreef:Huh? Ik krijg die puntjes gewoon niet bovenop die E... Ik hou de shift in, doe dan de E en dan de puntjes en dan heb ik dit: E"Edit: oh, ik was vergeten te zeggen dat ik een MacBook heb!
ë Ë
Tadaa..
Laatst aangepast door _Donnaa op do 13 jan 2011 - 6:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Qiara schreef:Oeh, lekker, ik lust ook wel een kopje. Ben je pas verhuisd?
Ik ben einde van de zomer verhuisd!
Gast- Gast
Dat kan je alleen krijgen als je een spatie gebruik na shift en de puntjesSmikkell schreef:Dan krijg ik dit "e.
Gast- Gast
Inmiddels is het vast wel helemaal je plekje?! Woon je er samen met je vriend?
Qiara- Ratel
Nope_Donnaa schreef:Dat kan je alleen krijgen als je een spatie gebruik na shift en de puntjesSmikkell schreef:Dan krijg ik dit "e.
Gast- Gast
Op de laptop van mijn broertje kun je ook geen ë schrijven op die manier. Geen idee waar het door komt.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik merk dat er meer functies niet werken zoals ze moeten werken. Misschien omdat het toetsenbord verkeerd staat ingesteld?_Donnaa schreef:Best dan niet
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nope_Donnaa schreef:Dat kan je alleen krijgen als je een spatie gebruik na shift en de puntjesSmikkell schreef:Dan krijg ik dit "e.
Ik heb geen verstand van mac's dus geen idee, even googelen?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet niet in welke talen deze 'code' werkt.. Ik dacht eigenlijk dat het zowel in NL als USA (meest gangbare toetsenbord instelling) hetzelfde is. Dus dan zou er wel iets vreemd ingesteld staan..Smikkell schreef:Ik merk dat er meer functies niet werken zoals ze moeten werken. Misschien omdat het toetsenbord verkeerd staat ingesteld?_Donnaa schreef:Best dan niet
Ik weet zo ook even niet waar je dat kan vinden, hoe het ingesteld staat..
Gast- Gast
Qiara schreef:Inmiddels is het vast wel helemaal je plekje?! Woon je er samen met je vriend?
Ja, we blijven dingen kopen en veranderen, waardoor het steeds fijner wordt ook Het is het huis van mijn vriend, hij woont hier al 2.5 jaar, en ik ben bij hem ingetrokken.
Gast- Gast
Dat was dan wel even wennen denk ik? Een vriendin van mij is ook bij haar vriend ingetrokken en moest echt wennen en ze is nu steeds meer bezig het ook haar plekje te maken, maar inmiddels is ze wel bijna helemaal gewend. Zij is ook eind van de zomer bij haar vriend ingetrokken. Maar wel leuk om steeds weer wat te veranderen en spulletjes bij te kopen :-) .
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Dat was dan wel even wennen denk ik? Een vriendin van mij is ook bij haar vriend ingetrokken en moest echt wennen en ze is nu steeds meer bezig het ook haar plekje te maken, maar inmiddels is ze wel bijna helemaal gewend. Zij is ook eind van de zomer bij haar vriend ingetrokken. Maar wel leuk om steeds weer wat te veranderen en spulletjes bij te kopen :-) .
We hebben samen alles, op de banken en de tv na, nieuw gekocht, dus het werd wel gelijk een plek van ons samen, dat scheelt wel!
Gast- Gast
Oh, dat is wel heel fijn ! Zij kwam echt in een ingericht huis terecht, dus dan is het wel even schuiven en ze heeft ook het een en ander bij haar ouders opgeslagen...
Qiara- Ratel
Anousch schreef:Wat gaan jullie vanavond nog doen?
Ik ga zo heerlijk op de bank kruipen met mijn vriend. Soep + stokbrood eten, GTST kijken en daarna een film kijken in zijn armen denk ik. Ik heb knuffelbehoefte hahahaha, en zin om te relaxen. Jij dan?
Gast- Gast
Ik ga een beetje tv kijken en vroeg naar bed.
Lotus- Ratel
Aaaah
Ook een knuffel van mij hihi
Ik ga zo mn bed opmaken, dan GTST kijken en dan? ehh geen idee haha
Ook een knuffel van mij hihi
Ik ga zo mn bed opmaken, dan GTST kijken en dan? ehh geen idee haha
Gast- Gast
Ik ga een beetje tv kijken, forummen en misschien nog even aan mijn scriptie werken...
Qiara- Ratel
Aaahhh, ik wil ook zo'n vent, waar ik lekker bij in zijn armen kan kruipen...
Qiara- Ratel
Ik ga zo douchen, op de bank zitten en tv kijken met laptop in het bereik. Heer-lijk! Morgen weeeeeeeeeekend .
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik wil ook wel even met iemand knuffelen, maar die mogelijkheid heb ik vandaag niet.
Lotus- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: