Dagcafé 2011
+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Brennuss schreef:Bij welke instellingen wordt het gegeven Jade?
Het saxion in Enschede. Althans ik probeer uit te vinden of HBO Rechten ook in Enschede wordt gegeven.
Er staat wel 'iets' op de website maar ik vind het moeilijk om daar wat in te vinden.
Ik heb al wel een afspraak gemaakt met het Saxion, misschien kunnen ze me daar verder helpen.
Gast- Gast
Thanks meiden, het is ook rot, maar heb me er bij neergelegd. Ik ben wie ik ben als persoon & als een bedrijf zo kortzichtig is om daarop te beoordelen, zou het nooit een fijne werkplek hebben kunnen worden.
btw. Heeft er hier iemand verstand van Detacheringsovereenkomsten?
btw. Heeft er hier iemand verstand van Detacheringsovereenkomsten?
Gast- Gast
Ik ben bijna vrij, dus ik ga het dagcafé zo verlaten. Ga lekker even schaatsen en vanavond De Mol kijken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb vandaag een lekker fanatiek dagje gehad, (zie to do topic), in ieder geval in verhouding met de laatste tijd . Nu wacht ik tot mijn vriend thuis komt en dan gaan we de plannen voor vanavond eens bepreken. Een ding is zeker, we zijn lekker samen vanavond!
Ondertussen begin ik ook wel honger te krijgen maar ik heb geen zin om naar buiten te gaan. Goed, dat was wel weer genoeg nutteloze informatie voor vandaag. Iemand nog iets interessanters te vertellen?
Ondertussen begin ik ook wel honger te krijgen maar ik heb geen zin om naar buiten te gaan. Goed, dat was wel weer genoeg nutteloze informatie voor vandaag. Iemand nog iets interessanters te vertellen?
Laatst aangepast door Merai op do 13 jan 2011 - 5:04; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Krijg je in beide gevallen studiefinanciering?Jade schreef:Brennuss schreef:Bij welke instellingen wordt het gegeven Jade?
Het saxion in Enschede. Althans ik probeer uit te vinden of HBO Rechten ook in Enschede wordt gegeven.
Er staat wel 'iets' op de website maar ik vind het moeilijk om daar wat in te vinden.
Ik heb al wel een afspraak gemaakt met het Saxion, misschien kunnen ze me daar verder helpen.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Krijg je in beide gevallen studiefinanciering?Jade schreef:Brennuss schreef:Bij welke instellingen wordt het gegeven Jade?
Ja studiefinanciering krijg ik gewoon.
Gast- Gast
En ze duren beide even lang? Dan zou ik denk ik even informeren bij beide instelling wat nu precies het verschil is.. Ik kan je daar verder mee helpen.
Gast- Gast
Purple schreef:Iemand die toevallig weet hoe ik 2 puntjes bovenop een E kan typen?
Men neme de shift toets, men drukt deze in en drukt tegelijk de " toets in. Hierna verschijnt nog niets in beeld. Wanneer men dan nogmaals de shift toets indrukt en een E tikt komen de puntjes er automatisch boven te staan. Bewijs: Ë
En ik ben geen nerd
Merai- Ratel
Darcy schreef:Shift, " en dan de e
Dit dus maar dan in de nerdversie.
Merai- Ratel
Ben ik weer!
Waren leuke mensen!
En ze gaan er nog even over nadenken en dan hoor ik het van het weekend of ze mij als oppas willen
Waren leuke mensen!
En ze gaan er nog even over nadenken en dan hoor ik het van het weekend of ze mij als oppas willen
Gast- Gast
Brennuss schreef:En ze duren beide even lang? Dan zou ik denk ik even informeren bij beide instelling wat nu precies het verschil is.. Ik kan je daar verder mee helpen.
Ja, ze duren ook even lang. Het enige dat ik kan vinden over de verschillen is:
Wat is het verschil met de opleiding HBO Recht?
Antwoord: met de Hogere Juridische Opleiding (HJO) kom je in juridische beroepen terecht: in elke branche, in elke organisatie, in elke functie waar recht een rol speelt. Niet alleen in de rechtspraak en advocatuur.
De Hogere Juridische Opleiding onderscheidt zich van HBO-Recht door zich te richten op internationalisering. HJO ziet de belangen van het internationaal recht in, immers: Nederland is maar een klein landje op de wereldbol. Door juridisch Duits en juridisch Engels aan te bieden, probeert HJO studenten breder op te leiden.
De Hogere Juridische Opleiding van Saxion kent vier uitstroomprofielen:
Algemeen juridisch
Bestuursjuridisch
Bedrijfsjuridisch
Sociaaljuridisch.
Gast- Gast
Klinkt goed Isabella! Doe mij ook maar wat.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Isabella (je naam afkosten naar Isa gaat dus niet), ik wil ook wel een kopje! Lekker!
Gast- Gast
Huh? Ik krijg die puntjes gewoon niet bovenop die E... Ik hou de shift in, doe dan de E en dan de puntjes en dan heb ik dit: E"
Edit: oh, ik was vergeten te zeggen dat ik een MacBook heb!
Edit: oh, ik was vergeten te zeggen dat ik een MacBook heb!
Gast- Gast
Anousch schreef: een soep meeting hahah
Lijkt me gezellig... Kan ik gelijk mijn huisje aan iedereen showen
Gast- Gast
Jaaa, goed idee..Isabella schreef:Anousch schreef: een soep meeting hahah
Lijkt me gezellig... Kan ik gelijk mijn huisje aan iedereen showen
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: