Dagcafé 2011
+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Das wel een goed idee, gelukkig ben ik in tien minuten terug en dan ga ik even op de bank liggen, dan zet ik mijn zoontje wel voor de tv. Mijn vriend is gelukkig ook om half 5 al thuis.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Das wel een goed idee, gelukkig ben ik in tien minuten terug en dan ga ik even op de bank liggen, dan zet ik mijn zoontje wel voor de tv. Mijn vriend is gelukkig ook om half 5 al thuis.
Wil je een Baileys-Chocomel om je te ontspannen?
Gast- Gast
Ik vrees dat ik dan helemaal beroerd word en ik ben geen probleem-drinker
CherrieLola schreef:Ik vrees dat ik dan helemaal beroerd word en ik ben geen probleem-drinker
Mwahahahaha!
Toen ik het typte bedacht ik al dat ik in die situatie ook echt geen drankje zou willen.
Dit beter denk ik
Gast- Gast
Nou daar zeg ik ook geen nee tegen eigenlijk
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Oh een massage zou echt heerlijk zijn, dan val ik in 5 minuten in slaap, dus ik moet het nog even uitstellen... Maar dat wordt wel de taak van de dag voor mijn vriend
Isabella schreef:Nu ik toch geen werk meer heb, heb ik vandaag schandalig lang uitgeslapen en bij geslapen.
Ik was kapot van alles, dus ben een beetje bijgekomen weer, gelukkig! Zometeen uitgebreid douchen; lekker maskertje enz... heerlijk.
Ik heb wat gemist geloof ik..
Ik ben ziek aan het worden..echt heel erg balen!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Kabouter schreef:Isabella schreef:Nu ik toch geen werk meer heb, heb ik vandaag schandalig lang uitgeslapen en bij geslapen.
Ik was kapot van alles, dus ben een beetje bijgekomen weer, gelukkig! Zometeen uitgebreid douchen; lekker maskertje enz... heerlijk.
Ik ook volgens mij! What happend?
Gast- Gast
Brennuss schreef:Kabouter schreef:Isabella schreef:Nu ik toch geen werk meer heb, heb ik vandaag schandalig lang uitgeslapen en bij geslapen.
in het begin van dit topic staat het en in haar topic over onzeker/werk...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Brennuss schreef:Kabouter schreef:Isabella schreef:Nu ik toch geen werk meer heb, heb ik vandaag schandalig lang uitgeslapen en bij geslapen.
Hmm, ik ben gisteren ontslagen. Dinsdag gesprek gehad, waar ik zelf om had gevraagd, waarin we punten besproken hebben waar ik aan zou gaan werken en waar ze mee mee zouden helpen (ik ben 3 januari pas begonnen daar.. halve dagen). En gisteren werd ik bij de rayon-manager geroepen en die vertelde me dat ze me niet (genoeg) in het team vonden passen en dat ik per maandag niet meer hoefde te komen. Uiteindelijk gisteren gelijk naar huis gegaan en ga nu helemaal niet meer, maar krijg wel gewoon betaald deze en volgende week.
Het slaat nergens op, want het ging heel goed, alleen ik keek gewoon nog even de kat uit de boom na 1.5 week, en dan ben ik geen drukke prater, maar gewoon met het werk bezig. En blijkbaar wilde ze een druk en pratend iemand, zoals de andere ook zijn. Want het werk deed ik goed, dat weet ik zeker, en daar zeiden ze ook niet echt wat over.
Gast- Gast
Serena schreef:
in het begin van dit topic staat het en in haar topic over onzeker/werk...
Laatste heb ik laten verwijderen; hier staat het wel inderdaad.
Gast- Gast
Beterschap voor alle zieken of bijna zieken!
Nu wil ik ook een massage!! Ga mijn vriend eens lief aankijken vanavond
Gast- Gast
Darcy schreef:Beterschap voor alle zieken of bijna zieken!
+ heel veel.... ik ook
Gast- Gast
Pff ik vind het zo erg voor vriendinnetje van me.
Ze is getrouwd met een man uit tunesie, en die situatie is daar nou niet al te best.
Hij zit in het leger dus moet het daar rustig proberen te krijgen, maar ze heeft al een week niks van hem gehoord dus ze is heel bang dat er ook iets met hem gebeurd is.. (Aangezien er al ontzettend veel mensen overleden zijn)
Ze is getrouwd met een man uit tunesie, en die situatie is daar nou niet al te best.
Hij zit in het leger dus moet het daar rustig proberen te krijgen, maar ze heeft al een week niks van hem gehoord dus ze is heel bang dat er ook iets met hem gebeurd is.. (Aangezien er al ontzettend veel mensen overleden zijn)
Gast- Gast
Ahww.. sterke Isabella...
Ik praat even niet mee nu, want ik ga zo naar mijn paard (zal kijken of ie nog niet weg is geregend...) en dan heb ik les van een superleuke en goede instructrice Ik heb nog nooit zo'n goeie gehad!!
Vanavond The Green Mile terugkijken met m'n vriend. Even nog een avondje samen, want morgen, zaterdag en zondag is hij weg met zijn voetbalclub. Ik mocht wel mee, maar ik kan 's middags niet vrij krijgen (en heb er stiekem ook geen zin in...) Helaas missen we nu wel ons 5-jarig jubileum samen, maar dat is dan niet anders
Ik praat even niet mee nu, want ik ga zo naar mijn paard (zal kijken of ie nog niet weg is geregend...) en dan heb ik les van een superleuke en goede instructrice Ik heb nog nooit zo'n goeie gehad!!
Vanavond The Green Mile terugkijken met m'n vriend. Even nog een avondje samen, want morgen, zaterdag en zondag is hij weg met zijn voetbalclub. Ik mocht wel mee, maar ik kan 's middags niet vrij krijgen (en heb er stiekem ook geen zin in...) Helaas missen we nu wel ons 5-jarig jubileum samen, maar dat is dan niet anders
Gast- Gast
Wat apart Isabella. Ik wist inderdaad dat je er nog helemaal niet zo lang werkte. Wel knap dat ze dat nu al hebben opgemerkt. Jammer! Ik hoop voor je dat je snel een andere baan vindt!
Gast- Gast
Nou, lekker dan Isabella..dat is dus ook iets waar je gewoon niks aan kunt doen en al zou dat kunnen, geven ze je de kans niet eens. Echt over je functioneren hebben jullie het dus niet gehad als ik het goed begrijp? Hopelijk ga je snel weer wat anders vinden.
Ik wil ook een massage..al mijn spieren zitten vast doordat ik me niet lekker voel.
Ik wil ook een massage..al mijn spieren zitten vast doordat ik me niet lekker voel.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Nou ik ga, pff ben zo bang dat ik weer een afwijzing te horen krijg (is voor oppassen op een lichamelijk gehandicapt kindje)
Gast- Gast
Succes, Anousch!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Succes Anouch!
ik ga nu ook! beterschap voor alle zieken!
ow en vanavond lekker naar de bios daar heb ik dan wel weer zin in
ik ga nu ook! beterschap voor alle zieken!
ow en vanavond lekker naar de bios daar heb ik dan wel weer zin in
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Naar welke film ga je, Serena?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Wat rot voor je Isabella!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wat vervelend voor je Isabella. Rare gang van zaken daar!
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Weet iemand hier het verschil tussen de Hogere Juridische Opleiding (HJO) en HBO rechten? En wat zou jullie voorkeur geven en waarom?
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: