Dagcafé 2011
+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Trisha schreef:Ik verveel me de rambam!
Ik ook. En dat kan helemaal niet, want ik moet van alles doen. Maar mijn motivatie is vandaag (deze week) even ver te zoeken.
Gast- Gast
Okee, even een openbaring.. Ik krijg heus wel iets op tafel hoor, daar niet van.. Maar ik weet dus echt bijv. niet hoe ik aardappels moet koken.. En dat komt wel goed uit, want die dingen eet ik toen niet
Gast- Gast
Darcy schreef:Trisha schreef:Ik verveel me de rambam!
Ik ook. En dat kan helemaal niet, want ik moet van alles doen. Maar mijn motivatie is vandaag (deze week) even ver te zoeken.
Same here.... Moet allerlei dingen in huis doen en roep al tijdje dat ik een andere baan wil maar daadwerkelijk iets dóén...? Neuhhh...
Hoewel ik net wel m'n beddegoed in de was heb gegooid, maar da's meer omdat ik de wasverzachter niet meer zo goed rook en ik ben gek op de nieuwe wasverzachter.... Oh en ik móet zometeen boodschappen gaan doen. Want ik wil vanavond Mexicaanse wraps eten... Die zijn zooo lekkerrrr alleen had ik ze vorige keer vernaggeld door er geitenkaas over heen te gooien :/ En.. Da's niet lekker!
Gast- Gast
Bleegh, heb echt een hekel aan aardappelen. Maar sids ik met mijn vriend samenwoon, moet ik ze wel eten, want hij is gek op aardappelen!
Je moet ze uiteraard eerst ontdoen van hun schil. Vervolgens snij je ze in even grote stukken. Je spoelt ze af. Je zet een laag water in de pan, zodat de aardappelen helemaal ondergedompeld zijn. Je laat ze 20 minuten koken en klaar is kees!
Zo, nu kun je aardappelen koken!
Je moet ze uiteraard eerst ontdoen van hun schil. Vervolgens snij je ze in even grote stukken. Je spoelt ze af. Je zet een laag water in de pan, zodat de aardappelen helemaal ondergedompeld zijn. Je laat ze 20 minuten koken en klaar is kees!
Zo, nu kun je aardappelen koken!
Laatst aangepast door Tullow op do 13 jan 2011 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
_Donnaa schreef:Okee, even een openbaring.. Ik krijg heus wel iets op tafel hoor, daar niet van.. Maar ik weet dus echt bijv. niet hoe ik aardappels moet koken.. En dat komt wel goed uit, want die dingen eet ik toen niet
Toen ik op mezelf ging, kon ik niet koken, niet wassen, niet strijken, niet schoonmaken. De laatste drie dingen doe ik inmiddels prima, en het koken heb ik een vriend voor.
Je leert het vanzelf als je het eenmaal moet.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Strijken en schoonmaken kan ik wel.. Maar dat eerste ga ik toch niet doen haha..
Bed verschonen enzo kan ik ook wel en omdat ik zo klein ben heb ik daar ook trucjes voor, haha..
En idd, als je moet dan leer je het vanzelf.. Toen mijn broer ging samenwonen belde hij ook regelmatig om iets te vragen..
Bed verschonen enzo kan ik ook wel en omdat ik zo klein ben heb ik daar ook trucjes voor, haha..
En idd, als je moet dan leer je het vanzelf.. Toen mijn broer ging samenwonen belde hij ook regelmatig om iets te vragen..
Gast- Gast
Kruip je dan in de hoes ofzo Donnaa?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Kruip je dan in de hoes ofzo Donnaa?
Hahaha, nee.. Ik ga op het bed staan, dan ben ik in 1x een heel stuk groter.. Als ik anders de hoes om het dekbed moet krijgen en ik sta op de grond, dan sleept het hele dekbed over de grond..
Dus ik hou 'm in de lucht en dan een beetje shaken en dan zaktie wel
Gast- Gast
Haha, zo doe ik het ook_Donnaa schreef:CherrieLola schreef:Kruip je dan in de hoes ofzo Donnaa?
Hahaha, nee.. Ik ga op het bed staan, dan ben ik in 1x een heel stuk groter.. Als ik anders de hoes om het dekbed moet krijgen en ik sta op de grond, dan sleept het hele dekbed over de grond..
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
_Donnaa schreef:CherrieLola schreef:Kruip je dan in de hoes ofzo Donnaa?
Whahaahaha ik zag al beelden voor me van een in een dekbedhoes verstrikte Donnaa
Wie is de bardame?
Wil die even voor mij een Tequila Sunrise inschenken?
Edit: Ik geef een rondje aan de hele zaak Dus zeg t maar, ladies!
Laatst aangepast door PrinsesBo op do 13 jan 2011 - 2:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, met je handen en tenen het dekbed vastpakken en dan zo de hoes induikenCherrieLola schreef:_Donnaa schreef:CherrieLola schreef:Kruip je dan in de hoes ofzo Donnaa?
Whahaahaha ik zag al beelden voor me van een in een dekbedhoes verstrikte Donnaa
Gast- Gast
Ik heb wel zin in een Baileys Maar dat mag eigenlijk niet tijdens het werk, he?
Suus- Lady Post-a-lot
Trisha schreef:Darcy schreef:Trisha schreef:Ik verveel me de rambam!
Same here.... Moet allerlei dingen in huis doen en roep al tijdje dat ik een andere baan wil maar daadwerkelijk iets dóén...? Neuhhh...
Hoewel ik net wel m'n beddegoed in de was heb gegooid, maar da's meer omdat ik de wasverzachter niet meer zo goed rook en ik ben gek op de nieuwe wasverzachter.... Oh en ik móet zometeen boodschappen gaan doen. Want ik wil vanavond Mexicaanse wraps eten... Die zijn zooo lekkerrrr alleen had ik ze vorige keer vernaggeld door er geitenkaas over heen te gooien :/ En.. Da's niet lekker!
He we gaan wel gelijk op Ik heb ook net een was in de machine gedaan met beddengoed en ik moet zo ook boodschappen doen
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Wie is de bardame?
Astu.. Waarom een ?
Gast- Gast
@Donnaa; zoiets ja
Oeh Baileys gaat er bij mij ook wel in, ik heb nog een klein beetje in de fles, maar ik drink het alleen 's avonds anders voel ik me een echte Gooische Vrouw, ik mag dan wel in 't Gooi wonen, zo wil ik mezelf toch niet zien
Oeh Baileys gaat er bij mij ook wel in, ik heb nog een klein beetje in de fles, maar ik drink het alleen 's avonds anders voel ik me een echte Gooische Vrouw, ik mag dan wel in 't Gooi wonen, zo wil ik mezelf toch niet zien
_Donnaa schreef:PrinsesBo schreef:Wie is de bardame?
Astu.. Waarom een ?
Het is nog vroeg Vandaar die
Maar bedankt!!!
Gast- Gast
Suus schreef:Ik heb wel zin in een Baileys Maar dat mag eigenlijk niet tijdens het werk, he?
Gewoon vlug opdrinken, ziet niemand.
Of gewoon zeggen dat t chocomel is...
Gast- Gast
Even snel een vraagje; kan het dat je ineens mega koorts krijgt van antibiotica?
PrinsesBo schreef:Suus schreef:Ik heb wel zin in een Baileys Maar dat mag eigenlijk niet tijdens het werk, he?
Baileys met chocomel is trouwens wel ontzettend lekker
haha, dat geloven ze vastPrinsesBo schreef:Suus schreef:Ik heb wel zin in een Baileys Maar dat mag eigenlijk niet tijdens het werk, he?
Suus- Lady Post-a-lot
CherrieLola schreef:Even snel een vraagje; kan het dat je ineens mega koorts krijgt van antibiotica?
Of je echt mega koorts kan krijgen weet ik niet, maar ik heb wel eens gehad dat ik er verhoging van kreeg. Staat er niet iets in de bijsluiter daarover??
waterkers- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 96
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: