Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:41

Hahaha geweldig.. Ik moet ook nog een wasmachine enzo.. Heb zo`n hekel aan elektro winkels :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:43

_Donnaa schreef:Hahaha geweldig.. Ik moet ook nog een wasmachine enzo.. Heb zo`n hekel aan elektro winkels :P

En dat is nu juist het makkelijkste, vind ik dan. Doe maar wit, aaa-label, half-uur-was inbegrepen. Aftikken, inladen, afleveren Very Happy

Zo heb ik ooit een droger gekocht samen met mijn toenmalige vriend. Op het werk zat ik te bedenken dat was ophangen in de winter kaloten is en dus belde ik vanaf het werk dat mijn toenmalige vriend klaar moest staan en dat we naar de buren gingen. (buren, witgoedwinkel). Wit, droogt, mooie prijs, op steekkar en over straat in woning laden! HEERLIJK was dat toen! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:48

Isa schreef:
_Donnaa schreef:Hahaha geweldig.. Ik moet ook nog een wasmachine enzo.. Heb zo`n hekel aan elektro winkels :P

En dat is nu juist het makkelijkste, vind ik dan. Doe maar wit, aaa-label, half-uur-was inbegrepen. Aftikken, inladen, afleveren Very Happy
Hahaha.. Ik vind een TV dus veel makkelijker.. Daar heb ik verstand van, van wasmachines totaal niet..

Koelkast en vriezer heb ik al, maar daar kan ook niet zoveel aan mis gaan..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:49

_Donnaa schreef:
Isa schreef:

Hahaha.. Ik vind een TV dus veel makkelijker.. Daar heb ik verstand van, van wasmachines totaal niet..

Volgens mij aan een wasmachine ook niet. Zolang je maar niet voor zeer goedkoop gaat, want dat is voor de energie meestal duurkoop. AAA-label is meestal de juiste. Wasfuncties bekijken. En echt mooi hoeft ie niet te zijn, haha. Dat vind ik dan weer een groot voordeel.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje do 13 jan 2011 - 0:51

Zo... Goeiemiddag! Sjaan is ook weer boven water. Wat heb ik een beroerde nacht gehad zeg Sad Halve nacht boven de wc gehangen en na een paar uurtjes slaap ging het feest vanmorgen gewoon weer verder. Bah. Werk afgezegd, fysio afgezegd en lekker in bed blijven liggen. Vanavond koorrepetitie en daar wil ik wel heel graag (even) heen maar ik kijk wel even hoe het verder gaat vandaag.

Mijn dag ziet er dus rustig uit vandaag en stiekem vind ik dat helemaal niet zo erg. Moet zo nog wat telefoontjes plegen (heb daar altijd zo'n hekel aan) en verder niets, he-le-maal niets.

Fijne dag iedereen!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:51

Wat zal ik blij zijn als ik werk heb zeg jemig.
Dit is pas de 4e dag dat ik echt thuis zit en verveel me ontzettend :S

Het is dat ik wacht op mn nieuwe achtergrondpapier en mn camera aan het opladen is anders ging ik wel foto's maken van knuffels ofzo (zijn ook geen modellen beschikbaar aangezien iedereen werkt of naar school is:P)

Gast
Gast

Bericht  Flinder do 13 jan 2011 - 0:51

Wat lief van je vader CL Very Happy

Hoe gaat ie Leah?

Ik moet zo naar de kapper maar heb geen zin! Ik vind het vreselijk als iemand anders aan mijn haar plukt en het duurt me ook altijd veels te lang. Vreemd eigenlijk dat ik me daar nooit kan ontspannen want voor heel veel mensen werkt dat juist heel ontspannend volgens mij.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:53

Isa schreef:
_Donnaa schreef:
Isa schreef:

Volgens mij aan een wasmachine ook niet. Zolang je maar niet voor zeer goedkoop gaat, want dat is voor de energie meestal duurkoop. AAA-label is meestal de juiste. Wasfuncties bekijken. En echt mooi hoeft ie niet te zijn, haha. Dat vind ik dan weer een groot voordeel.
Wasfuncties, juist ja.. Mijn ex deed altijd de was Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:55

_Donnaa schreef:
Isa schreef:
_Donnaa schreef:
Isa schreef:

Wasfuncties, juist ja.. Mijn ex deed altijd de was Embarassed

Haha!

Mijn wasmachine doet anderhalf uur over 30 graden was. Waar je voor moet zorgen is dat een 30 graden was maar 30 minuten duurt. Dan zit je goed. En ehmz... Succes alvast... Wel kleuren sorteren he :P

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 13 jan 2011 - 0:57

Ga je schamen Donnaa Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:57

Haha, okay, bedankt!

Kleuren sorteren dat komt wel goed.. Ik heb mijn moeder al enkele instructies gevraagd..
:shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:58

CherrieLola schreef:Ga je schamen Donnaa Wink

Hahahahah.. Ik weet waar het 'stop centrifugeren' knopje zit op onze wasmachine en dan houdt het ook op..

Ik kan ook niet koken trouwens..
Embarassed

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 13 jan 2011 - 0:59

Whahahaha bij ons is het andersom, mijn vriend heeft geen flauw idee hoe dat ding werkt. Hoe hij voorheen zijn was deed is me dan ook een compleet raadsel Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Laquisia do 13 jan 2011 - 1:02

flinder85 schreef:

Hoe gaat ie Leah?

Ik moet zo naar de kapper maar heb geen zin! Ik vind het vreselijk als iemand anders aan mijn haar plukt en het duurt me ook altijd veels te lang. Vreemd eigenlijk dat ik me daar nooit kan ontspannen want voor heel veel mensen werkt dat juist heel ontspannend volgens mij.

Lief dat je er naar vraagt. Het gaat nu eventjes niet. Voel me heel erg leeg. Ben blij dat ik zo naar school moet, heb ik even afleiding.

Ik vindt het altijd leuk om naar de kapper te gaan. Ik vindt het inderdaad ontspannend en lekker als iemand aan mijn haren plukt.
Voor jou succes bij de kapper zo meteen. smile
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 1:11

Ik heb ook geen verstand van wasmachines, maar koken kan ik dan wel weer Very Happy Ik kan je wel eens wat makkelijke recepten mailen Donna, misschien heb je er wat aan smile

Laatst aangepast door Brennuss op do 13 jan 2011 - 1:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 1:11

_Donnaa schreef:

Hahahahah.. Ik weet waar het 'stop centrifugeren' knopje zit op onze wasmachine en dan houdt het ook op..

Embarassed
Wat een eerlijkheid!

Geeft niet Very Happy Leer je vast nog wel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Tullow do 13 jan 2011 - 1:42

Ik kan ook niet koken en ik wil het ook niet kunnen. Ik heb echt een enorme hekel aan koken! Gelukkig vindt mijn vriend koken wel leuk.
En gelukkig voor hem dat ik weet hoe de wasmachine werkt, want daar heeft hij dan weer geen verstand van! :P
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Toet do 13 jan 2011 - 1:44

Ik heb ook weinig verstand van de wasmachine, ik doe altijd maar wat en het is eigenlijk nog nooit fout gegaan.
Koken kan ik wel en vind ik ook erg leuk om te doen!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 1:47

Ik verveel me de rambam!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 13 jan 2011 - 1:49

Wow, ik heb radio 538 aanstaan. IK!! Whahahaha, volgens mijn zusje moest ik er naar luisteren zodat ik weet welke nummers ik voor haar moet downloaden Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flinder do 13 jan 2011 - 1:49

_Leah_ schreef:Lief dat je er naar vraagt. Het gaat nu eventjes niet. Voel me heel erg leeg. Ben blij dat ik zo naar school moet, heb ik even afleiding.

hug voor jou meid! Weet je al of je wilt dat hij nog langskomt om te praten? Ik hoop dat school inderdaad even een fijne afleiding is!

Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 1:51

Brennuss schreef:Ik heb ook geen verstand van wasmachines, maar koken kan ik dan wel weer Very Happy Ik kan je wel eens wat makkelijke recepten mailen Donna, misschien heb je er wat aan smile
Jaaa inderdaad.. En ik hou van Pasta, daar kan weinig aan mis gaan..

Mijn vriend kan helemaal niet koken, die haalt een week shoarma als z`n ouders op vakantie zijn, maar gelukkig gaan we niet samenwonen, whaha..

Gast
Gast

Bericht  Tullow do 13 jan 2011 - 1:52

_Donnaa schreef:
Brennuss schreef:Ik heb ook geen verstand van wasmachines, maar koken kan ik dan wel weer Very Happy Ik kan je wel eens wat makkelijke recepten mailen Donna, misschien heb je er wat aan smile

Mijn vriend kan helemaal niet koken, die haalt een week shoarma als z`n ouders op vakantie zijn, maar gelukkig gaan we niet samenwonen, whaha..

Haha, ach eet je de ene dag pasta en de andere shoarma. Niks mis mee tcoh? Laughing
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 1:52

Gekje schreef:
_Donnaa schreef:

Embarassed
Wat een eerlijkheid!

Geeft niet Very Happy Leer je vast nog wel Very Happy
Zo heb ik wel meer dingen hoor.. Ik heb thuis nooit wat hoeven doen.. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 1:53

Tullow schreef:
_Donnaa schreef:

Haha, ach eet je de ene dag pasta en de andere shoarma. Niks mis mee tcoh? Laughing
Chinees, Pizza, Grieks, Mac Donalds.. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: