Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:12

Hebben jullie wel eens een TV besteld op internet zonder eerst te kijken in de winkel?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jordana do 13 jan 2011 - 0:14

Leuk Marin, Je voelt je wel iets beter?

Hier gaat wel, Ben wel misselijk nou maja. Mijn bestanden ben ik nog steeds kwijt, vriend is er wel alles voor aan het doen om toch terug te kunnen halen maja.
Hij had drie weken vakantie en ben stiekem wel blij dat hij volgende week aan het werk gaat. Dat thuis zitten vind hij maar niets.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sweety do 13 jan 2011 - 0:15

Theedoosje schreef:Bij mijn ex was het gevoel er ook niet meer. En wij wilden het ook nog aankijken, maar nog geen week later maakt hij het toch uiit.
Ik denk dat al het gevoel weg is, het moeilijk weer terug komt. Dus ik vraag mij af of het zin heeft.
Hier ben ik het wel mee eens... Als het gevoel al weg is bij hem en hij wil niet/minder intiem zijn met je dan blijft het ook weg. Naar mijn mening. Je zou juist meer intiemer met elkaar willen zijn om het gevoel terug te krijgen ipv afstand nemen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sweety do 13 jan 2011 - 0:16

_Donnaa schreef:Hebben jullie wel eens een TV besteld op internet zonder eerst te kijken in de winkel?
Nope.. Maar een vriendin van me wel en die tv is goed bevallen. Anders reviews ervan lezen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  VeryCherry do 13 jan 2011 - 0:16

Ik ben er weer dames! Mijn paps kwam me net ophalen om koffie te gaan drinken bij La Place, en dat was echt fijne afleiding, ik zie het nu niet meer zo somber in ^^ Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:17

@CL> wat fijn zeg! En erg lief van je pa Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:18

Sweety schreef:
_Donnaa schreef:Hebben jullie wel eens een TV besteld op internet zonder eerst te kijken in de winkel?
Nope.. Maar een vriendin van me wel en die tv is goed bevallen. Anders reviews ervan lezen?
Ja, de TV is gewoon wel goed, dat is het probleem niet. Maar mijn collega zegt dus dat je beter naar de winkel kunt gaan om ernaar te kijken en dat je dan voor jezelf kan bepalen of je de TV fijn vindt. Ik heb meer zoiets van; iedere TV moet wennen :P

Gast
Gast

Bericht  Jordana do 13 jan 2011 - 0:18

wat fijn CL. Doe mij ook maar zo een papa Wink
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  VeryCherry do 13 jan 2011 - 0:19

Uhu, echt wel ^^ En van die koffiebroodjes en saucijzenbroodjes erbij, echt heerlijk ^^ En de koelkast is ook weer gevuld Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Serena do 13 jan 2011 - 0:21

wat fijn CL!

Ik heb net ff een model in elkaar gekunseld :P en nu ff eten :P
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  VeryCherry do 13 jan 2011 - 0:22

Model? Heb ik iets gemist?!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 do 13 jan 2011 - 0:23

Zulke aankopen doe ik eigenlijk niet via internet Donna. Puur om het feit dat je bij problemen makkelijker naar de winkel terug kunt gaan. Afgelopen september een laptop gekocht bij Expert. Kom ik thuis, doet ie helemaal niks! Gelijk teruggegaan naar de winkel en een nieuwe meegekregen. Had ik hem via internet besteld, had ik hem terug moeten sturen etc.

Heb je inmiddels al een huisje??
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Tullow do 13 jan 2011 - 0:23

_Donnaa schreef:
Sweety schreef:
Ja, de TV is gewoon wel goed, dat is het probleem niet. Maar mijn collega zegt dus dat je beter naar de winkel kunt gaan om ernaar te kijken en dat je dan voor jezelf kan bepalen of je de TV fijn vindt. Ik heb meer zoiets van; iedere TV moet wennen :P

Ik weet niet waar je de tv wilt bestellen, maar vaak heb je ook nog wel bedenk tijd toch?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:24

verveling

Gast
Gast

Bericht  Serena do 13 jan 2011 - 0:26

CherrieLola schreef:Model? Heb ik iets gemist?!

haha nee hoor voor mn stage moest ik ff iets maken :P
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  VeryCherry do 13 jan 2011 - 0:27

Ah ok smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:27

Eens met Lady4, Donna.

Wel heb ik alle reviews gelezen van verschillende televisies, prijzen vergeleken via kieskeurig.nl en vervolgens ben ik gisteren naar de Harense Smid gegaan om een televisie aan te schaffen. En toen kwam ik er weer achter hoe belangrijk service is.

Zo heb ik een 37' inch beeldscherm gekozen, maar twijfelde ik. Hun service? Is de televisie echt te groot voor jouw woonkamer, dan heb je twee weken de tijd om terug te komen voor het kleinere model. En dat is nog maar een klein deel van de service. smile

Gast
Gast

Bericht  Laquisia do 13 jan 2011 - 0:28

Wat lief van je vader Cherrielola! smile

Ik had vanochtend wederom een lief vriendinnetje op visite, wat ben ik toch blij met die schatten.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Sweety do 13 jan 2011 - 0:29

_Donnaa schreef:
Daar heeft je collega wel een punt in. En wat Lady zegt is ook fijn. Weet niet of ik het zelf zou doen via internet een tv kopen. Ligt er ook wel aan bij welke site denk ik.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:30

Lady4 schreef:Zulke aankopen doe ik eigenlijk niet via internet Donna. Puur om het feit dat je bij problemen makkelijker naar de winkel terug kunt gaan. Afgelopen september een laptop gekocht bij Expert. Kom ik thuis, doet ie helemaal niks! Gelijk teruggegaan naar de winkel en een nieuwe meegekregen. Had ik hem via internet besteld, had ik hem terug moeten sturen etc.

Heb je inmiddels al een huisje??
Ja, maar ik bespaar liever €100 of zelfs meer.. Ik bestel laptops, computers en printers ook altijd gewoon online, maar daar hoef je geen TV op te kijken, dat is toch anders..

@Isa.. Dat zou ik dan juist andersom doen.. Me laten adviseren in de winkel en dan op internet bestellen.. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:32

Sweety schreef:
_Donnaa schreef:
Daar heeft je collega wel een punt in. En wat Lady zegt is ook fijn. Weet niet of ik het zelf zou doen via internet een tv kopen. Ligt er ook wel aan bij welke site denk ik.
De website is gewoon goed en betrouwbaar..

@Lady4 - Nee nog geen huisje, helaas..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:33

Isa schreef:

Zo heb ik een 37' inch beeldscherm gekozen, maar twijfelde ik. Hun service? Is de televisie echt te groot voor jouw woonkamer, dan heb je twee weken de tijd om terug te komen voor het kleinere model. En dat is nog maar een klein deel van de service. smile
Ik ga sowieso voor 32 inch, dat heb ik allemaal allang besloten :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:35

_Donnaa schreef:
@Isa.. Dat zou ik dan juist andersom doen.. Me laten adviseren in de winkel en dan op internet bestellen.. Wink[/i]

Haha, ja dat kan ook. Wink De reden dat ik juist niet bestel op het internet is omdat ik nooit thuis ben als zij willen bezorgen. Ik dacht in de winkel dat het anders kon, maar ook zij konden enkel bezorgen wanneer ik niet thuis was. En ik had hem al betaald, dus dan ga ik geen twee/drie weken wachten tot ik hem in huis heb. Dus ze hebben hem voor mij in mijn KA geladen, de vriend van mijn moeder heeft hem naar boven gedragen en ik heb hem zelf in elkaar gezet en geinstalleerd. Voordeel; Ik weet nu weer dat ik best handig ben.... Ondanks dat ik vijf schroefjes overhield.... Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:36

Jaaa, inderdaad.. Mijn vader is altijd thuis, dus ik zit niet met dat probleem.. Als ik een woning heb laat ik zulke relatief 'kleine' dingen gewoon bij m`n ouders bezorgen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:39

_Donnaa schreef:Jaaa, inderdaad.. Mijn vader is altijd thuis, dus ik zit niet met dat probleem.. Als ik een woning heb laat ik zulke relatief 'kleine' dingen gewoon bij m`n ouders bezorgen Very Happy

Dat zegt mijn moeder altijd; Waarom laat je het niet hier bezorgen? En dan komen we samen tot de conclusie dat ze ook nooit thuis is. :P

De vriend van mijn moeder zei gisteren:"Isa, mag ik jouw autosleutel? Dan halen we de televisie er even uit. Die moet HIER naar boven toch?" :P En vervolgens heeft hij twee uur bij mij in huis gezeten en maar staren naar de televisie en de handleiding uitpluizen, om vervolgens te horen "Wat een wereldding".

Dus ik denk dat er binnenkort nog iemand afreist om een televisie te halen. Very Happy (zij hebben net als ik had nog een koelkasttelevisie en wilden net als ik geen nieuwe tv als de oude het nog niet had begeven... Maar ik denk dat we allemaal aan de LED gaan.... Wink)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: