Dagcafé 2011
+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Yes Ik zal even aan mijn nichtjes vragen of hun het leuk vinden en anders kom ik alleen. Dus je ontvangt sowieso een mailtje van me.Anousch schreef:Oh wat leuk Sweety!
Heb je mn PM trouwens nog gezien ?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ja ik hoezo?_Donnaa schreef:Woont hier ook iemand in Enschede? :p
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ohhhh.. Ze zijn daar een Mc Donalds aan het (ver)bouwen en daar is m`n vriend mee bezig, haha
Gast- Gast
Hahha dat klopt inderdaad, net maandag zijn ze daar mee begonnen. Gelukkig zijn er hier 2_Donnaa schreef:Ohhhh.. Ze zijn daar een Mc Donalds aan het (ver)bouwen en daar is m`n vriend mee bezig, haha
May- Ratel
Jaa, dat hoorde ik al inderdaad, haha.. Wel grappig dat ze dat door een bedrijf laten doen wat helemaal hier zit..May schreef:Hahha dat klopt inderdaad, net maandag zijn ze daar mee begonnen. Gelukkig zijn er hier 2_Donnaa schreef:Ohhhh.. Ze zijn daar een Mc Donalds aan het (ver)bouwen en daar is m`n vriend mee bezig, haha
Gast- Gast
Weer bijna lunchtijd! Ga weer even broodjes halen... Denk nu eentje met ham en kaas en een andere met.... weer ei-bieslook?
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Weer bijna lunchtijd! Ga weer even broodjes halen... Denk nu eentje met ham en kaas en een andere met.... weer ei-bieslook?
Lekkerrr! Eetsmakelijk!
Gast- Gast
Ja die was dan blijkbaar goedkoper of beter dan de bedrijven die hier zitten_Donnaa schreef:Jaa, dat hoorde ik al inderdaad, haha.. Wel grappig dat ze dat door een bedrijf laten doen wat helemaal hier zit..May schreef:Hahha dat klopt inderdaad, net maandag zijn ze daar mee begonnen. Gelukkig zijn er hier 2_Donnaa schreef:Ohhhh.. Ze zijn daar een Mc Donalds aan het (ver)bouwen en daar is m`n vriend mee bezig, haha
May- Ratel
Jaaaa, beter natuurlijkMay schreef:Ja die was dan blijkbaar goedkoper of beter dan de bedrijven die hier zitten_Donnaa schreef:Jaa, dat hoorde ik al inderdaad, haha.. Wel grappig dat ze dat door een bedrijf laten doen wat helemaal hier zit..May schreef:Hahha dat klopt inderdaad, net maandag zijn ze daar mee begonnen. Gelukkig zijn er hier 2_Donnaa schreef:Ohhhh.. Ze zijn daar een Mc Donalds aan het (ver)bouwen en daar is m`n vriend mee bezig, haha
Gast- Gast
Ik zal in februari is eens kijken of ze goed werk hebben afgeleverd_Donnaa schreef:Jaaaa, beter natuurlijkMay schreef:Ja die was dan blijkbaar goedkoper of beter dan de bedrijven die hier zitten_Donnaa schreef:Jaa, dat hoorde ik al inderdaad, haha.. Wel grappig dat ze dat door een bedrijf laten doen wat helemaal hier zit..May schreef:Hahha dat klopt inderdaad, net maandag zijn ze daar mee begonnen. Gelukkig zijn er hier 2_Donnaa schreef:Ohhhh.. Ze zijn daar een Mc Donalds aan het (ver)bouwen en daar is m`n vriend mee bezig, haha
May- Ratel
Ik ga mijn 2 broodjes met Toscaanse kaas maar eens opeten...
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Nu krijg ik zin in een big mac
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook een ontzettende zin in de mac! Heb met mn vriend afgesproken dat we een jaar niets van de mac zouden eten.. dat was in september. Hij heeft ondertussen al weer 10 big macs gehad. Ik nog maar 1 keer in Londen in december, maar dat weet mijn vriend lekker niet
Vind dat ik het nog best lang heb volgehouden!
Vind dat ik het nog best lang heb volgehouden!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Hee meisjes, ik heb vraagje he!
Dit gaat NIET over mezelf...
Maar wat zouden jullie doen als een jongen zegt dat het gevoel weg is in een relatie? zouden jullie bij hem blijven?
In de hoop dat het 'terugkomt' ?
Dit gaat NIET over mezelf...
Maar wat zouden jullie doen als een jongen zegt dat het gevoel weg is in een relatie? zouden jullie bij hem blijven?
In de hoop dat het 'terugkomt' ?
Gast- Gast
Nou bij hem blijven, als hij niet meer wil is wel raar. Want ik denk dat dat de jongen niet meer samen wil blijven?
Gast- Gast
Zo en weer klaar met eten..
Sweety- Ratel
Dit is dr verhaal ;
er is een beetje iets vervelends. het loopt namelijk niet zo lekker tussen mij en mn vriend. weer een gevoelskwestie, as usual. mn vriend heeft het gevoel niet meer. ik weet het sinds vannacht.
we stonden op het punt om uit elkaar te gaan. want hij stelde voor om nog niet uit elkaar te gaan, gewoon te blijven afspreken maar even wat meer afstand te nemen (als in, minder intiem enz) om te kijken of zn gevoel nog veranderd. toen zei ik ja ik weet niet of ik dat trek. maar we hebben er uiteindelijk toch voor gekozen het wel zo te doen.
er is een beetje iets vervelends. het loopt namelijk niet zo lekker tussen mij en mn vriend. weer een gevoelskwestie, as usual. mn vriend heeft het gevoel niet meer. ik weet het sinds vannacht.
we stonden op het punt om uit elkaar te gaan. want hij stelde voor om nog niet uit elkaar te gaan, gewoon te blijven afspreken maar even wat meer afstand te nemen (als in, minder intiem enz) om te kijken of zn gevoel nog veranderd. toen zei ik ja ik weet niet of ik dat trek. maar we hebben er uiteindelijk toch voor gekozen het wel zo te doen.
Gast- Gast
Bij mijn ex was het gevoel er ook niet meer. En wij wilden het ook nog aankijken, maar nog geen week later maakt hij het toch uiit.
Ik denk dat al het gevoel weg is, het moeilijk weer terug komt. Dus ik vraag mij af of het zin heeft.
Ik denk dat al het gevoel weg is, het moeilijk weer terug komt. Dus ik vraag mij af of het zin heeft.
Gast- Gast
Ik begin ook trek te krijgen, nog even wachten tot half 1, dan heb ik pauze
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga, geïnspireerd door Goochempie, naar de vakantiebeurs na m'n werk. Lekker fout maar leuk
Gast- Gast
Hahaha, is goed!May schreef:Ik zal in februari is eens kijken of ze goed werk hebben afgeleverd_Donnaa schreef:Jaaaa, beter natuurlijkMay schreef:Ja die was dan blijkbaar goedkoper of beter dan de bedrijven die hier zitten_Donnaa schreef:Jaa, dat hoorde ik al inderdaad, haha.. Wel grappig dat ze dat door een bedrijf laten doen wat helemaal hier zit..May schreef:Hahha dat klopt inderdaad, net maandag zijn ze daar mee begonnen. Gelukkig zijn er hier 2_Donnaa schreef:Ohhhh.. Ze zijn daar een Mc Donalds aan het (ver)bouwen en daar is m`n vriend mee bezig, haha
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: