Dagcafé 2011
+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dat is geen geheim hoor, zolang het hier maar niet letterlijk komt te staan.. Maarre, het is niet bol.com, zoals sommige hier altijd gedacht hebben, whaha!toetje_ schreef:_Donnaa schreef:
Mosterd na de maaltijd, maar je moet altijd je foto`s op meerdere plaatsen opslaan.. Op m`n werk maak ik het ook de hele dag mee dat mensen foto`s uploaden en vervolgens gewoon van de computer afhalen
Ik ben altijd zo nieuwschierig waar jij werkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat is geen geheim hoor, zolang het hier maar niet letterlijk komt te staan.. Maarre, het is niet bol.com, zoals sommige hier altijd gedacht hebben, whaha!toetje_ schreef:_Donnaa schreef:
Mosterd na de maaltijd, maar je moet altijd je foto`s op meerdere plaatsen opslaan.. Op m`n werk maak ik het ook de hele dag mee dat mensen foto`s uploaden en vervolgens gewoon van de computer afhalen
Nee, bol.com dacht ik ook niet.
Ik lig er wel eens 's nachts wakker van weetje, dan denk ik wáár zou ze toch werken. Jij maakt het altijd wel heel spannend in ieder geval.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
grrrr ik heb zo'n honger maar ik ben op dieet!!
Toet- Lady Post-a-lot
Goeeeeeeedenavond! (even Garston nadoen van de Postcode Loterij)
Ben aan het werk en heb net alle clienten op bed gedropt. Alles goed hierzo?
Ben aan het werk en heb net alle clienten op bed gedropt. Alles goed hierzo?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
toetje_ schreef:grrrr ik heb zo'n honger maar ik ben op dieet!!
Honger is echt niet goed als je op dieet bent. Heb je nog fruit in huis? Schaaltje yoghurt? Als je wilt afvallen moet je zorgen dat je nooit honger hebt, dat is niet goed voor je lichaam.
Gast- Gast
Blablatoetje_ schreef:_Donnaa schreef:Dat is geen geheim hoor, zolang het hier maar niet letterlijk komt te staan.. Maarre, het is niet bol.com, zoals sommige hier altijd gedacht hebben, whaha!toetje_ schreef:_Donnaa schreef:
Nee, bol.com dacht ik ook niet.
Ik lig er wel eens 's nachts wakker van weetje, dan denk ik wáár zou ze toch werken. Jij maakt het altijd wel heel spannend in ieder geval.
niet quoten aub
Laatst aangepast door _Donnaa op wo 12 jan 2011 - 11:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Brennuss schreef:toetje_ schreef:grrrr ik heb zo'n honger maar ik ben op dieet!!
Honger is echt niet goed als je op dieet bent. Heb je nog fruit in huis? Schaaltje yoghurt? Als je wilt afvallen moet je zorgen dat je nooit honger hebt, dat is niet goed voor je lichaam.
Het ging een hele week goed en ik dacht zelfs dat ik het al afgeleerd had 's avonds te eten.
Maar maandag heb ik me de hele dag volgepropt met allerlei lekkere dingen(ik was op de horecava) en nu moet ik er weer even inkomen.
Ik zit nu aan een overheerlijk stuk komkommer
Toet- Lady Post-a-lot
@ Donnaa, Ahaaa! interessant.
Toet- Lady Post-a-lot
Jaahaaaa.. Ik weet dus alles over die website en de drie websites die erbij horen
Gast- Gast
Echt, álles hahahah!_Donnaa schreef:Jaahaaaa.. Ik weet dus alles over die website en de drie websites die erbij horen
Gast- Gast
Brennuss schreef:Echt, álles hahahah!_Donnaa schreef:Jaahaaaa.. Ik weet dus alles over die website en de drie websites die erbij horen
Waauww, wat cool!!!
Toet- Lady Post-a-lot
Ik zal wel moeten haha, anders kan ik gebruikers niet helpenBrennuss schreef:Echt, álles hahahah!_Donnaa schreef:Jaahaaaa.. Ik weet dus alles over die website en de drie websites die erbij horen
Gast- Gast
Sjaan is weer thuis en meldt zich
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Het dagcafé gaat sluiten tot morgenochtend. Wij genieten nu van een drankje in het nachtcafé.. see yah there!
Gast- Gast
Goeiemorgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Goeiemorgen!
Wat is het rustig op het forum! Saai. Hoe is het met jou Donnaa (Edit: en CherrieLola )? Nog plannen voor vandaag?
Wat is het rustig op het forum! Saai. Hoe is het met jou Donnaa (Edit: en CherrieLola )? Nog plannen voor vandaag?
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal, ik kom vandaag wel een paar keer een drankje doen in het dagcafé
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen!
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Hoog tijd om er verandering in te brengen dusDarcy schreef:
Hier gaat alles z`n gangetje.. Ben op m`n werk.. Zal zo even wat facturen maken en daarna m`n bureau opruimen en nieuwe mappen maken voor de administratie.. Heb wel weer wat te doen dus, maar blijf hier ook gezellig posten..
Hoe is het met jou (jullie, CL )
Gast- Gast
Ja wel goed hoor!! Ik verveel me alleen zo. Weer een dag alleen thuis, bah. Maar goed Eigenlijk moet ik sporten, maar daar heb ik oooook geen zin in Nu lig ik dus nog lekker in bed.
Gast- Gast
't Kan veel beter, voel me eigenlijk best klote...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik verveel me ook zooo thuis! Heb je nog veel gesolliciteerd Darcy? Ik moet eigenlijk als een gek mijn gesprekken voorbereiden alleen maak ik mezelf helemaal gek met de druk die ik voel: 'ik moet en zal die baan krijgen'.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: