Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 7:53

Oh ja dat is best wel veel, vooral omdat je er nog zo kort werkt. Ik zou gewoon gaan en kijken hoe t gaat, dan kan je altijd nog naar huis gaan.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 7:54

Ja en ik heb net in de kerst kunnen uitrusten dus daarom wil ik nu nog niet ziekmelden eigenlijk, pas liever tegen het einde van de periode over een paar weken, als ik er (naar waarschijnlijkheid) weer doorheen zit. Nou ja goed, ik merk het morgen snel genoeg en desnoods drogeer ik mezelf voor de eerste paar uurtjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 7:54

Jordana, lief dat je naar mijn knie vraagt! Gaat ruk, MRI gaf geen afwijkingen dus de orthopeed weet niet wat het probleem is. Aangezien ik niet nog een operatie wil(de) heeft hij voorgesteld dat ik 10 dagen met een anti-zenuwpijn-middel ga starten, lyrica. Daar wilde ik eigenlijk vandaag mee starten, maar ik vraag me af of dat wel zo zinvol is met die buikgriep die ik nu heb Sad

Marin, oei dat zijn al wel een heleboel ziektedagen! Balen joh! Maar ja, ga het gewoon proberen! Lukt het niet, dan lukt het niet!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 7:59

Marin meld je je dan ziek omdat je moe bent of ben je dan ook echt ziek? (omdat je zegt aan het einde van de periode)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:06

Omdat ik toen al tegen overspannen aan liep, dus moest ik heel nodig hard uitrusten en daar weer fysiek ziek van werd. Dus combi van griep, migraine en oververmoeidheid. Ik hoop natuurlijk dat het komende tijd beter gaat, maar ik wil m'n ziektedagen dus zo veel mogelijk opsparen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:18

Ik voel me ook naar en ben zoo vreselijk moe. Na het eten zit ik meestal te knikkebollen in de bank. Voel me dan net een oud wijf. Morgen stage, maar ik twijfel ook of ik thuis ga blijven of moet gaan. Ik heb de hele dag al koppijn en zit met gloeiwangetjes voor de pc. Bluh.

Ik kan me voorstellen dat je het nu moeilijk vind om je ziek te melden na die opmerking van je baas. Ik voel me ook altijd snel schuldig als ik thuis blijf maar niet 'dood'ziek op de bank ligt te ijlen.. Als je koorts hebt lijkt me in ieder geval niet verstandig als je gaat.

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite wo 12 jan 2011 - 8:37

Marin schreef:Ik heb gauw nog even naar de klantenservice gebeld en de vrouw daar zei dat die code pas veel later komt. En ze heeft me nog een extra code gegeven voor de zekerheid. Dus 't komt sowieso goed.

Ok dan volgend dilemma: Ik voel me echt heel beroerd en koortsachtig. Maar ik heb min of meer beloofd aan de directeur dat ik morgen kom werken, want hij zei: 'Ziek zijn overkomt je, maar afzeggen is een keuze'. En nu durf ik me niet ziek te melden!
Dat zou mijn baas kunnen zijn. Die zegt dat dus ook en als ik mij ziek voel, durf ik ook niet te bellen!
Echt zo'n dikke onzin, ziek is ziek.

Zo had ik een aantal maanden geleden een hersenschudding, iedereen verklaarde mij voor gek dat ik ging werken. Maar mijn baas vond het heel normaal dat ik er stond. Achteraf is dit echt dom geweest, want hierdoor duurde het genezen veel langer. Iets dat ik nooit meer doe, mezelf voorbij rennen ten koste van mijn eigen gezondheid!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:45

Ik heb gewoon zo'n zwaar financieel probleem en ik weet echt niet meer hoe ik het moet redden.
En dat allemaal dankzij een fout van mn school!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:47

Anousch schreef:Ik heb gewoon zo'n zwaar financieel probleem en ik weet echt niet meer hoe ik het moet redden.
En dat allemaal dankzij een fout van mn school!
Was jij ook niet de gene die te laat was met stopzetten van stufie en inleveren van OV-kaart?
Wat heeft school voor fout gemaakt?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 8:50

Ja dat ben ik.
Daardoor heb ik dus die rot schuld.

Nou, ik heb VANDAAG mijn uitschrijvings bewijs gehad.. dus ik vroeg aan een ander klasgenootje wanneer je die officieel hoor te krijgen.
Zij kreeg het een week na haar eindgesprek (dan moet je even weten dat ik al 2 maanden geleden mijn eindgesprek gehad heb)
er staat, DUO krijgt het WITTE papier, en de cursist ontvangt de GELE.

en welke heb ik gekregen? de witte.. en die staat dus echt op datum 17 november.
Ja gek he dat het allemaal zo gek gaat sjongejongejonge echt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 9:00

Maar wanneer was je laatste schooldag dan?

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook wo 12 jan 2011 - 9:02

prrft ik heb zo'n rotdag gehad silent
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lynn_ wo 12 jan 2011 - 9:03

Marin schreef:Ja ik heb me gewoon al heel veel ziekgemeld in het afgelopen half jaar (twee keer een week plus paar losse dagen) want toen was ik echt uitgeput. Nu voel ik me mentaal eindelijk beter, krijg ik de fysieke klap.. maar goed ik denk dat ik maar probeer te gaan en dan na het toetsje weer naar huis als 't niet gaat ofzo. En zometeen naar bed.
Ik geloof dat mijn directeur ook zo'n opmerking zou maken als ik me al zo vaak ziekgemeld had door vermoeidheid. Is het wel verstandig om zo door te gaan? Het lijkt me niet gezond en ook alles behalve fijn voor de school als een leerkracht om de paar weken thuis moet blijven door vermoeidheid.

Overigens niet verkeerd bedoeld hoor maar ik denk dat je hier echt iets mee moet.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Toet wo 12 jan 2011 - 9:03

Ik volg het ook niet helemaal Anoush, maar komt het er op neer dat jou stufi per 17 november stop zou moeten zijn, maar je nu november & december onterecht hebt gekregen?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 9:04

toetje_ schreef:Ik volg het ook niet helemaal Anoush, maar komt het er op neer dat jou stufi per 17 november stop zou moeten zijn, maar je nu november & december onterecht hebt gekregen?
dat lijkt me niet want dat heb je wel door.

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 12 jan 2011 - 9:05

Smikkell schreef:
toetje_ schreef:Ik volg het ook niet helemaal Anoush, maar komt het er op neer dat jou stufi per 17 november stop zou moeten zijn, maar je nu november & december onterecht hebt gekregen?
dat lijkt me niet want dat heb je wel door.

Ja inderdaad, daarom vraag ik ook om duidelijkheid. smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lynn_ wo 12 jan 2011 - 9:06

Anousch schreef:Ja dat ben ik.
Daardoor heb ik dus die rot schuld.

Nou, ik heb VANDAAG mijn uitschrijvings bewijs gehad.. dus ik vroeg aan een ander klasgenootje wanneer je die officieel hoor te krijgen.
Zij kreeg het een week na haar eindgesprek (dan moet je even weten dat ik al 2 maanden geleden mijn eindgesprek gehad heb)
er staat, DUO krijgt het WITTE papier, en de cursist ontvangt de GELE.

en welke heb ik gekregen? de witte.. en die staat dus echt op datum 17 november.
Ja gek he dat het allemaal zo gek gaat sjongejongejonge echt.

Maar wat is de fout dan precies waardoor jij nu financieel moeilijk zit?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 9:08

Mijn laatste lesdag was 16 november. Nou ja toen had ik dus mijn eindgesprek.

Maar daarvoor, was ik op school en kregen we geen les (je moest zelf werken)

Nou school heeft mij dus volgens ddat bewijs 17 november uitgeschreven bij DUO, dus die van november mocht ik nog wel krijgen maar die van december idd niet..

Oh jongens sorry maar ik weet gewoon niet hoe ik het uit moet leggen.

School heeft mij voordat ik mijn eindgesprek kreeg, verteld dat je uitschrijfdatum is als je je diplomauitreiking had. (dit was dus 22 december) maar dit bleek dus niet te zijn.
Daardoor heb ik dus mijn studiefinanciering + OV 7 december stop gezet. maar nu volgens dit bewijs, heeft school dit ALLANG aan DUO doorgegeven dus die moeten dit dan toch ook al weten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 9:09

Het komt er in ieder geval op neer, dat ik verkeerde papieren krijg van school, terwijl dit NIET hoort.
School neemt contact op met DUO om je uit te schrijven, is dus blijkbaar ook niet goed gegaan?

En doordat school gezegd heeft dat het je diploma uitreiking datum is heb ik het te laat op gezegd.
Waardoor ik 480 euro moet betalen, waar vandaan zonder werk?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 9:11

En ik snap het als niemand het begrijpt want ik begrijp t zelf niet eens.
Het enige wat ik weet is dat ik contact op ga nemen met DUO en met mn school om duidelijkheid te vragen.

Gast
Gast

Bericht  Caroow wo 12 jan 2011 - 9:11

Anousch schreef:Het komt er in ieder geval op neer, dat ik verkeerde papieren krijg van school, terwijl dit NIET hoort.
School neemt contact op met DUO om je uit te schrijven, is dus blijkbaar ook niet goed gegaan?

En doordat school gezegd heeft dat het je diploma uitreiking datum is heb ik het te laat op gezegd.

Je moet het terugbetalen, dus je hebt die 480 euro gekregen, als je dat had bewaard had je het nu terug kunnen betalen. Het lijkt mij iig niet slim om geld uit te geven waarvan je niet 100% zeker bent dat je het mag houden.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Toet wo 12 jan 2011 - 9:12

Dat eerste deel snap ik, school heeft je te laat uitgeschreven en dat is fout.
Maar waarom moet je dan 480 euro terugbetalen? Omdat je onterecht stufi hebt gekregen?

En dan nog iets, ik snap dat het heel vervelend is, maar je maakt je nu heel erg druk terwijl je met DUO volgens mij prima betalingsregelingen kunt trefffen. Maar dat lijkt me niet van toepassing aangezien het een fout van school is.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet wo 12 jan 2011 - 9:13

Caroow schreef:
Anousch schreef:Het komt er in ieder geval op neer, dat ik verkeerde papieren krijg van school, terwijl dit NIET hoort.

Je moet het terugbetalen, dus je hebt die 480 euro gekregen, als je dat had bewaard had je het nu terug kunnen betalen. Het lijkt mij iig niet slim om geld uit te geven waarvan je niet 100% zeker bent dat je het mag houden.

Juist ja, dat dacht ik dus ook, je ziet toch dat je het onterecht hebt gekregen? Dan moet je dat bedrag dus aan de kant zetten. Alleen komt er bij de schuld wel €90-, per maand van OV bij, want dan misschien wel weer heel onterecht is, dit had je niet aan de kant kunnen zetten.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jordana wo 12 jan 2011 - 9:15

Ik mag dus de elende van mijn vriend gaan oplossen. Aaah er zit niets anders op dan die schijf te formateren dus dan ben ik gewoon alles kwijt. Sad Echt fijn en ook nog ruzie over geld Sad
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 9:15

Nee nee.

Ik krijg 349 aanvullende beurs, en ik wist dat dus daar heb ik niet aangezeten, ja alleen mn zorgverzekering maar dat geld heb ik inmiddels terug. (door mn schoolboeken te verkopen)

Maar er kwam dus ook 68 euro per halve kalendermaand voor mn OV bij. dus dat is ook nog eens 136 euro. En dat heb ik dus niet.
Die 349 kan ik ze prima terug betalen.
Maar ik vind het gewoon oneerlijk dat het door school zo is gekomen.

En ik hoef geen betalingsregeling want ik heb voorlopig geen werk dus dan kan ik ook niks per maand terug betalen.

Laatst aangepast door Anousch op wo 12 jan 2011 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: