Dagcafé 2011
+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Maar het gaat toch om de inhoud? Ik zie jou hier nu alleen uiterlijke kenmerken schijven. Misschien was de inhoud van de anderen beter?Brennuss schreef:Ik voel me poep! Ben deze hele week, elke avond bezig geweest met de presentatie van een subcultuur. Krijg ik als beoordeling "bijna goed". Ik heb zoveel tijd en energie in deze presentatie gestoken (filmpjes in monteren, plaatjes plakken, mooie kadertjes, lettertypes die overeen komen) terwijl in die andere gegeven presentaties van klasgenoten, gewoon spelfouten stonden! Ik kreeg als commentaar dat ik me te vaak om draaide (om dingen aan te wijzen, maar goed). Ik baal, echt heel hard.
Gast- Gast
om 00.00 uur feestje in het nachtcafe dus..Inge schreef:Isabella wat gemeen van je werk zeg, ze geven je niet eens de kans.
Smikkell verhaal niet gelezen, maar eerder wel het 1 en ander gelezen
Ik ben aan het werk... moet nog tot 20uur, is saai zijn weinig jongeren. rest komt allemaal vanavond pas weer op de groep.
Ben morgen jarig en voel mij helemaal nog niet bijna jarig... wil dat spannings gevoel van vroeger terug :p
Gast- Gast
haha ja klopt :pSmikkell schreef:om 00.00 uur feestje in het nachtcafe dus..Inge schreef:Isabella wat gemeen van je werk zeg, ze geven je niet eens de kans.
Smikkell verhaal niet gelezen, maar eerder wel het 1 en ander gelezen
Ik ben aan het werk... moet nog tot 20uur, is saai zijn weinig jongeren. rest komt allemaal vanavond pas weer op de groep.
Ben morgen jarig en voel mij helemaal nog niet bijna jarig... wil dat spannings gevoel van vroeger terug :p
afgelopen dagen kon ik niet nachtcafe'en, maar vanavond vast wel ff
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Nadat ik je bericht had gelezen heb ik gelijk gepost. Heb je er nare gevolgen door het niet slapen? Buiten wat ik even in je post las.Smikkell schreef:Heb je het verhaal net gelezen? Het slapen in niet zo zeer het probleem, meer het gevolg.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
@ Smikkell Ik heb je een PM gestuurd...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Goed zo.
Ik ben weg, tot het nachtcafe!
Ik ben weg, tot het nachtcafe!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Tullow schreef:_Donnaa schreef:Okay, praktisch vraagje.. Waar kan ik leuke, sexy boxers/hipsters/slipjes bestellen? Ik heb totaal geen zin om naar de winkel te gaan, maar ik ben mijn Pieces boxers met ultrahippe print echt helemaal zat.. Daarbij gaan de naadjes die de voorkant verbindt met het lapje stof bij het kruis steeds los en zit ik met gaten in m`n boxer
H&M kun je ook wel leuke, sexy ondergoed bestellen. Alleen dan heb je het nadeel dat je verder gaat kijken en ook allerlei dingen besteld die je niet nodig hebt. Althans, dat heb ik altijd
Ohjaaa natuurlijk.. Op het moment hebben ze voor mij geen leuke dingen, dat komt wel goed uit haha..
Gast- Gast
Zooo spannend...
Ik wil iets leuks doen voor m'n zusjes verjaardag en waarschijnlijk gaan we een weekendje naar Parijs! Ik zag namelijk een aanbieding van 35 euro (enkeltje, pp) van de Thalys. Echt gaaf. Ik ben momenteel met m'n zusje aan het smsen over of ze dat weekend vrij kan krijgen van haar werk. Ze denkt van wel, mits ze het weekend van de wintersport (begin maart) pas op zondag weg gaat, want dan kan ze in dat weekend juist wel werken. Dus dat is even afwachten, of m'n vader haar smst dat ze op zondag weg gaan of al op zaterdag. Dus dat is nog even spannend.
En vooralsnog denkt ze nu dat we 'iets' in Den Haag gaan doen die vrijdagavond. Ik denk dat ik dat dan zo hou tot we de trein in stappen. Hoop zooooo dat het lukt!
(en anders ga ik wel in m'n eentje)
Ik wil iets leuks doen voor m'n zusjes verjaardag en waarschijnlijk gaan we een weekendje naar Parijs! Ik zag namelijk een aanbieding van 35 euro (enkeltje, pp) van de Thalys. Echt gaaf. Ik ben momenteel met m'n zusje aan het smsen over of ze dat weekend vrij kan krijgen van haar werk. Ze denkt van wel, mits ze het weekend van de wintersport (begin maart) pas op zondag weg gaat, want dan kan ze in dat weekend juist wel werken. Dus dat is even afwachten, of m'n vader haar smst dat ze op zondag weg gaan of al op zaterdag. Dus dat is nog even spannend.
En vooralsnog denkt ze nu dat we 'iets' in Den Haag gaan doen die vrijdagavond. Ik denk dat ik dat dan zo hou tot we de trein in stappen. Hoop zooooo dat het lukt!
(en anders ga ik wel in m'n eentje)
Gast- Gast
Dat begrijp ik. Dit soort dingen zijn altijd zó spannend om te regelen (en het leuskte als de ander echt niets weet). je kan inderdaad nog altijd alleen gaan.. zeker voor die prijs. Maar dat is minder leuk!
Gast- Gast
Wat leuk Marin!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Wat leuk Marin,
Zucht, ik moet tot 20.00, heb nou niets meer te doen opkantoor (al mijn werkzaamheiden gedaan en er is ook niemand meer en verveel me voor het eerst echt is) En ben boos op mijn vriend.
Zucht, ik moet tot 20.00, heb nou niets meer te doen opkantoor (al mijn werkzaamheiden gedaan en er is ook niemand meer en verveel me voor het eerst echt is) En ben boos op mijn vriend.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Wat leuk Marin,
Waarom ben je boos?
Gast- Gast
Ik was er vanmiddag ineens vandoor want ik ging onverwacht met zusje en nichtje even winkelen. Altijd leuk! Nu ben ik ook weer weg, paps en zn vriendin komen er zo aan en we gaan straks naar de schouwburg. Misschien kom ik vanavond nog wel even hier gluren kan ik toch niet laten...
Fijne avond allemaal!
Fijne avond allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Oh, leuk Marin!!!
Ik geef zaterdag een verassings devorce-party voor mijn vriendje. Hij is ein-de-lijk gescheiden!
Hij weet van niks en begint allemaal plannen te maken voor zaterdagavond dus ik heb het er steeds maar over dat ik lekker thuis wil blijven en een filmpje ofzo wil kijken. Maar hij wilt steeds maar weg, lekker lastig dus hahaha
Toevallig gaan we van zonag op maandag ook een nachtje weg met de Fletcher-Kruidvat actie dus het is een echt feest weekend zo!!
Ik geef zaterdag een verassings devorce-party voor mijn vriendje. Hij is ein-de-lijk gescheiden!
Hij weet van niks en begint allemaal plannen te maken voor zaterdagavond dus ik heb het er steeds maar over dat ik lekker thuis wil blijven en een filmpje ofzo wil kijken. Maar hij wilt steeds maar weg, lekker lastig dus hahaha
Toevallig gaan we van zonag op maandag ook een nachtje weg met de Fletcher-Kruidvat actie dus het is een echt feest weekend zo!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Sjaantje, veel plezier!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Anousch schreef:Jordana schreef:Wat leuk Marin,
Waarom ben je boos?
ik had op mijn laptop oude foto's staan van vroeger, Maar ik was altijd bang dat mijn laptop crachten en ik die foto's kwijt zou raken dus ik had een externe hardeschijf gekregen voor mijn verjaardag. Dus ik die foto's en belangrijke bestanden op die schijf gezet.Met het idee daar staan ze veilig
Belt vanmiddag mijn vriend. "die bestanden zijn die heel belangrijk' Ja zei ik. Ooow zei hij ik heb hem gebruikt maar nou kan je hardeschijf die bestanden niet meer lezen/ openen
Want meneer was aan het klooien met de laptop van zijn broertje en had mijn hardeschijf daar op aangesloten voor zo te gaan proberen die laptop optestarten maar nou heeft dus die laptop mijn bestanden verneukt dat er dus een grote kans is dat ik mijn foto's en bestanden gewoon kwijt ben!!! En ze stonden net zo veilig voor mij gevoel aaaaaaaaaah
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: