Dagcafé 2011
+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Uhu, ik ben er zooo blij mee! Oorpijn is de enige pijn waar ik niet tegen kan, want die valt niet te negeren. Zo maar even naar de apotheek en dan kan ik beginnen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Sweety schreef:Oe, spannend hoor! Wat doe je voor opleiding?Serena schreef:
ja ik ook, maar ik ben ook een beetje verkouden (aan het worden?) dus ben ook een beetje gaar...
Nja vanmiddag heb ik nog een voortganggesprek op mn stage. hopelijk gaat dat wel goed, al heb ik er wel vertrouwen in
Industrieel Product ontwerp naja het is gewoon wat ik tot nu toe heb gedaan voor mn afstudeerproject.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
CherrieLola schreef:Uhu, ik ben er zooo blij mee! Oorpijn is de enige pijn waar ik niet tegen kan, want die valt niet te negeren. Zo maar even naar de apotheek en dan kan ik beginnen
Oordruppels zijn super slecht.
Dus zou daar maar mee stoppen als je antibiotica hebt!
Heb je ook neusspray?
Veel beterschap, oorpijn is echt k*t!
Gast- Gast
Ohhhh, zie dat verklaart al een hele hoop!Sjaantje schreef:Serena schreef:ja goed plan!
(alleen wordt niet heel vaak het nachtcafe ingekort? dan kan je het alsnog niet teruglezen..)
Jawel, je kunt het terugvinden! Zodra het topic bij 75 pagina's komt, blijven de laatste 8 pagina's in het nieuwe topic en de overige *eeh.. even rekenen* 67 pagina's gaan in een 'oud' topic met dezelfde naam waar dan een slotje op komt. Hoewel de modjes dat slotje er dan weer vanaf halen geloof ik, zodat posts nog ge-edit kunnen worden. Maar via de zoekfunctie kun je alle oude topic nog terughalen want de naam verandert niet.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja bij 75 pagina`s.. Ik weet niet waar het dan heen gaat? Admin, anyone?
Het topic is er gewoon nog, zij het afgesloten. Bij 75 pagina's splitst hij zichzelf. De laatste 8 neemt hij dan mee naar een nieuw topic. Ik probeer er nog steeds achter te komen hoe ik dit zelf kan instellen. Ik denk namelijk dat het overzichtelijker is als forummers zelf gewoon een nieuw topic openen. Maar helaas heb ik het antwoord daarop nog niet gevonden.
We halen trouwens niet standaard het slotje eraf. Mochten jullie dat willen, graag even aangeven. Ook niet handig want dan kan er wederom in gepost worden. Maar dan alleen maar voor 8 pagina's. Zo ontstaan er een hoop topics door elkaar .
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Ik heb destijds oordruppels gekregen met een nihil beetje antibiotica erin, maar dat helpt echt voor geen meter. Neusspray gebruik ik ook, maar het gaat gewoon niet over. Ik ben nu ook niet verkouden. Maar ik leef zo'n beetje de hele dag op ibuprofen en naproxennatrium. Lijkt me niet echt goed, maar ik moet toch wat.
ik meld me ook maar even op deze druilerige dag als vandaag
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Inderdaad, lijkt mij ook niet handig. Bedankt voor de toelichting!Admin schreef:_Donnaa schreef:Ja bij 75 pagina`s.. Ik weet niet waar het dan heen gaat? Admin, anyone?
Het topic is er gewoon nog, zij het afgesloten. Bij 75 pagina's splitst hij zichzelf. De laatste 8 neemt hij dan mee naar een nieuw topic. Ik probeer er nog steeds achter te komen hoe ik dit zelf kan instellen. Ik denk namelijk dat het overzichtelijker is als forummers zelf gewoon een nieuw topic openen. Maar helaas heb ik het antwoord daarop nog niet gevonden.
We halen trouwens niet standaard het slotje eraf. Mochten jullie dat willen, graag even aangeven. Ook niet handig want dan kan er wederom in gepost worden. Maar dan alleen maar voor 8 pagina's. Zo ontstaan er een hoop topics door elkaar .
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Ik heb destijds oordruppels gekregen met een nihil beetje antibiotica erin, maar dat helpt echt voor geen meter. Neusspray gebruik ik ook, maar het gaat gewoon niet over. Ik ben nu ook niet verkouden. Maar ik leef zo'n beetje de hele dag op ibuprofen en naproxennatrium. Lijkt me niet echt goed, maar ik moet toch wat.
Neusspray werkt op den duur idd niet meer, helaas.
Als ik maar een beetje last heb van mn oor, ga ik gelijk sprayen. Dan wil t nog wel helpen.
Nu ben je er waarschijnlijk wel met een dag of 2 vanaf, gelukkig!!
Gast- Gast
Ik moet zo de regen in om even broodjes te halen voor mijn lunch... Maar het regent zo hard
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Zo ik ben ook eindelijk klaar met werken. Moest tot 10u werken en met een client naar de tandarts. Mijn eigen tandarts zit in het zelfde gebouw dus dacht maak zelf ook even vlug een afspraak. Kon ik meteen al terecht! Client naar zijn werk gebracht en toen zelf dus terug naar de tandarts. Was ook wel nodig moest eigenlijk al een half jaar terug. Oeps
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
CherrieLola, wel fijn dat het zo snel kon!
Kabouter, naar dat het gemis nu meer naar boven komt, maar dat is begrijpelijk. Gelukkig heb je vriendinnen die er voor je zijn.
Kabouter, naar dat het gemis nu meer naar boven komt, maar dat is begrijpelijk. Gelukkig heb je vriendinnen die er voor je zijn.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik hoop het, maar ik heb nog wel een vraagje. De pil is toch minder betrouwbaar als je antibiotica gebruikt?
Lotus_ schreef:Zo ik ben ook eindelijk klaar met werken. Moest tot 10u werken en met een client naar de tandarts. Mijn eigen tandarts zit in het zelfde gebouw dus dacht maak zelf ook even vlug een afspraak. Kon ik meteen al terecht! Client naar zijn werk gebracht en toen zelf dus terug naar de tandarts. Was ook wel nodig moest eigenlijk al een half jaar terug. Oeps
Je hoeft je niet te schamen hoor, ik was al 4,5 jaar niet geweest. Nu ben ik pas na al die tijd weer geweest. Gelukkig had ik weer niks. Volgende keer ga ik gewoon braaf weer!
Jup.. Staat precies in de bijsluiter van je pil en anders kan je die bijsluiter wel even googlenCherrieLola schreef:Ik hoop het, maar ik heb nog wel een vraagje. De pil is toch minder betrouwbaar als je antibiotica gebruikt?
Gast- Gast
CherrieLola, dat verschilt vaak per kuur, maar meestal is de pil wel minder betrouwbaar. Gewoon even de bijsluiter van de kuur die je krijgt lezen. Want bij elke kuur kan de pil langer onbetrouwbaar zijn dan bij de andere kuur.
Jeanette schreef:Lotus_ schreef:Zo ik ben ook eindelijk klaar met werken. Moest tot 10u werken en met een client naar de tandarts. Mijn eigen tandarts zit in het zelfde gebouw dus dacht maak zelf ook even vlug een afspraak. Kon ik meteen al terecht! Client naar zijn werk gebracht en toen zelf dus terug naar de tandarts. Was ook wel nodig moest eigenlijk al een half jaar terug. Oeps
Je hoeft je niet te schamen hoor, ik was al 4,5 jaar niet geweest. Nu ben ik pas na al die tijd weer geweest. Gelukkig had ik weer niks. Volgende keer ga ik gewoon braaf weer!
Ja normaal werd ik daar altijd aan herinnerd door mijn moeder, maar sinds ik op mezelf woon moet ik er zelf aan denken. Ik heb het laatste half jaar vaak gedacht: Volgende week maak ik een afspraak. Niet dus. Ik heb echt een hekel aan de tandarts.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Cherrie: Wat slecht zeg van je huisarts, dat hij je zo lang met een oorontsteking rond laat lopen! Dat moet mijn huisarts me toch echt niet flikken.. Vind dat zo vervelend, een oorontsteking! Heb 'm een keer zo erg gehad dat ik wel kon huilen van pijn, vreselijk wat dat.
Lotus: Haha, dat komt me bekend voor. Ik kreeg op een gegeven moment zelfs een brief dat ik echt binnen een maand oid een afspraak moest maken, omdat ik anders uit het bestand werd gegooid en dus een andere tandarts had moeten zoeken.. Sindsdien ga ik weer braaf twee keer per jaar, maar als ik er onderuit zou kunnen...
Lotus: Haha, dat komt me bekend voor. Ik kreeg op een gegeven moment zelfs een brief dat ik echt binnen een maand oid een afspraak moest maken, omdat ik anders uit het bestand werd gegooid en dus een andere tandarts had moeten zoeken.. Sindsdien ga ik weer braaf twee keer per jaar, maar als ik er onderuit zou kunnen...
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Je hoeft maar 1x per jaar voor je verzekering he.. Dus een tip misschienArwyn schreef:
Gast- Gast
Dankje Donnaa, maar het ligt er dus ook nog aan welk soort antibioticum je gebruikt.
Serieus Arwyn?! Dat is ook een vage actie..
Ik heb eigenlijk geen hekel aan de tandarts, maar was gewoon te lui om een afspraak te maken. Telkens dacht ik van dat ik volgende week wel een keer een afspraak zou maken. En toen waren we zo 4,5 jaar verder.
Ik heb eigenlijk geen hekel aan de tandarts, maar was gewoon te lui om een afspraak te maken. Telkens dacht ik van dat ik volgende week wel een keer een afspraak zou maken. En toen waren we zo 4,5 jaar verder.
Tsja, de assistente kent me inmiddels langer dan vandaag, dus als ik weg ga moet ik van haar gelijk een afspraak maken voor over een half jaar. Volgens mij doen ze dat niet gelijk voor over een jaar en dit is wel de manier waardoor ik ga. Als ik zelf een afspraak zou moeten maken, zou ik zo weer 1,5/2 jaar niet gaan!_Donnaa schreef:Je hoeft maar 1x per jaar voor je verzekering he.. Dus een tip misschienArwyn schreef:
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Admin, je hebt helemaal gelijk! Gevalletje 'sjaan heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt'
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
CherrieLola schreef:Dankje Donnaa, maar het ligt er dus ook nog aan welk soort antibioticum je gebruikt.
Ja, dat verschilt echt per welk antibiotica je gebruikt. Gewoon even de bijsluiter van je kuur lezen.
Ja, ik zou de gok niet nemen en condooms inslaan voor 14 dagen sowieso, ofzo..CherrieLola schreef:Dankje Donnaa, maar het ligt er dus ook nog aan welk soort antibioticum je gebruikt.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: