Dagcafé 2011
+43
Roze Roos
Pinkel
Ambivalence
Jelin
waterkers
Laquisia
Lady4
May
Mermaid
smooch
nina
Merai
Lynn_
RioolSpook
SnowWhite
Cow
Inge
Suus
Tullow
Phileine
Qiara
Sarah1985
Zwerver
Cherique
Zwoesj
Caroow
Flinder
Jordana
Poisongirl
Toet
Cheesegirl
Lotus
Arwyn
Lotus_
aniet
Admin
Kabouter
Sweety
VeryCherry
Serena
silly-one
Sjaantje
Jeanette
47 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik hoop het, want eigenlijk heb ik het per maandag nodig, maar dat zal never nooit gaan lukken. Ik was al zo blij dat dit het was geworden, gezien de functie, maar het was blijkbaar te 'mooi' (de functie, niet het bedrijf) om waar te zijn.
Gast- Gast
Poisongirl schreef:[img]http://images.funda.nl/valentinamedia/016/651/099_klein.jpg[img]
Het rechter huis van het eerste blok gaan we kopen
Ik zie dat het plaatje het niet doet hoe plaats ik plaatjes?
Dan maar de link: http://www.funda.nl/koop/egchel/huis-47807375-egchel-hook-6-halfvrijstaande-woningen/
Je eindigt met een verkeerde code. [img ] moet [/img ] zijn (zonder spaties erin dan).
Maar ziet er goed uit!
Gast- Gast
Wat een **** streek zeg Isabella. Zeker omdat je zelf in een mail hebt aangeven dat je graag wilt leren en open staat voor feedback. Dan kunnen ze het toch nog wel even aanzien om te zien wie jij als persoon bent? Ik ben ook een kat uit de boom kijker en wat is daar mis mee? Vaak zijn die mensen daarna heel gezellig .
Groot gelijk dat je daar de week niet eens meer afmaakt qua werk. Had ik ook niet gedaan.
Groot gelijk dat je daar de week niet eens meer afmaakt qua werk. Had ik ook niet gedaan.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
silly-one schreef:Wat een **** streek zeg Isabella. Zeker omdat je zelf in een mail hebt aangeven dat je graag wilt leren en open staat voor feedback. Dan kunnen ze het toch nog wel even aanzien om te zien wie jij als persoon bent? Ik ben ook een kat uit de boom kijker en wat is daar mis mee? Vaak zijn die mensen daarna heel gezellig .
Ik zou ook niet weten wat daar mis mee is. Maar ik was de laatste tijd al onzeker over mezelf, nu al helemaal, hoewel ik het me vast niet persoonlijk moet aantrekken, doe ik dat nauturlijk wel
Gast- Gast
Isabella schreef:Ik hoop het, want eigenlijk heb ik het per maandag nodig, maar dat zal never nooit gaan lukken. Ik was al zo blij dat dit het was geworden, gezien de functie, maar het was blijkbaar te 'mooi' (de functie, niet het bedrijf) om waar te zijn.
Wat rot zeg, dit had ik echt niet aan zien komen! Ik kan me voorstellen dat je er verdrietig over bent. Veel mensen zijn in hun eerste periode toch wat stiller? Dat lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk.
Gast- Gast
Isabella, in welke regio woon je en wat voor werk zoek je? misschien kunnen we een zoekactie starten, Help Isabella de winter door
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Isabella, in welke regio woon je en wat voor werk zoek je? misschien kunnen we een zoekactie starten, Help Isabella de winter door
Randstad/zuid holland. Werk voor max 25u, wat maakt niet eens heel veel uit, iets met mensen zoals receptionist.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Isabella schreef:Ik hoop het, want eigenlijk heb ik het per maandag nodig, maar dat zal never nooit gaan lukken. Ik was al zo blij dat dit het was geworden, gezien de functie, maar het was blijkbaar te 'mooi' (de functie, niet het bedrijf) om waar te zijn.
Wat rot zeg, dit had ik echt niet aan zien komen! Ik kan me voorstellen dat je er verdrietig over bent. Veel mensen zijn in hun eerste periode toch wat stiller? Dat lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk.
Ik, onbewust, al wel dat er iets was, anders had ik dat gesprek niet aangevraagd, maar dat het hiermee zou eindigen wist ik niet. En dat was ook wel het laatste wat ik verwachte in mijn tweede week.
En precies nu is mijn vriend aan de andere kant van Nederland bij een klant en kan ik hem niet eens spreken via de telefoon
Gast- Gast
Wat naar zeg, isabella. En wat gemeen ook dat je niet eens de kans hebt gehad!
Vind het goed van je dat je meteen je spullen hebt gepakt en weg bent gegaan.
Vind het goed van je dat je meteen je spullen hebt gepakt en weg bent gegaan.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wat een klotestreek Isabella, echt gemeen hoor. Wanneer kan je je vriend spreken?
Ik kom net bij de apotheek vandaan, en ik moet dus inderdaad aan de condooms
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Wat een klotestreek Isabella, echt gemeen hoor. Wanneer kan je je vriend spreken?
Hij belt met een half uurtje, als het goed is. Arme jij, maar het is voor een goed doel, want hopelijk word jij weer beter
Gast- Gast
Oh gelukkig maar, dan kan je je hart ook bij hem luchten!
Bah, zit er 3 weken aan vast. Arme arme ik
@ Isabella; echt een nare streek! Ik hoop voor je dat je snel iets anders vindt waar je je prettig voelt!
@ CherrieLola: heb je 3 weken antibiotica? Zo ja, dan is de pil (uit mijn hoofd) een week daarna nog steeds niet betrouwbaar.
@ CherrieLola: heb je 3 weken antibiotica? Zo ja, dan is de pil (uit mijn hoofd) een week daarna nog steeds niet betrouwbaar.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Whahahahaha, ik zie er wel als een berg tegenop... Bah!
Nee, het is een kuur van 6 dagen, maar daarna moet ik nog twee weken condooms gebruiken, zei die vrouw van de apotheek er expliciet bij
Nee, het is een kuur van 6 dagen, maar daarna moet ik nog twee weken condooms gebruiken, zei die vrouw van de apotheek er expliciet bij
Laatst aangepast door CherrieLola op wo 12 jan 2011 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
CherrieLola schreef:Oh gelukkig maar, dan kan je je hart ook bij hem luchten!
Arme CL! De andere optie is geen seks...lijkt me (in mijn geval) niet echt een optie... Dan maar 3 weken met condoom..
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Tja Cherrie, of misschien toch aan de kinderen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Tja Cherrie, of misschien toch aan de kinderen
Whahahaha ik heb er al eentje
CherrieLola schreef:Whahahahaha, ik zie er wel als een berg tegenop... Bah!
Ja inderdaad, dat bedoelde ik. Na de kuur is het vaak niet direct betrouwbaar!
Succes!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Hmmm, wordt echt afzien, ik zal wel flink chaggo worden En mijn vriend weet het nog niet, whahaha.
Isabella, wat een klotestreek zeg! Maar je moet nu maar denken dat het goed is dat je daar weg bent, want zo leuk zijn ze dan ook niet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Arme jongen,hihi.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Whahahaha eigenlijk wel, maar ik ben zieliger, want ik heb er ook nog oorontsteking bij
Jeanette schreef:Isabella, wat een klotestreek zeg! Maar je moet nu maar denken dat het goed is dat je daar weg bent, want zo leuk zijn ze dan ook niet.
Dat zei mijn vriend net ook aan de telefoon, dan verdienen ze jou ook helemaal niet, als ze zo met hun personeel omgaan.
Gast- Gast
Zo ik kom ook net uit mn winterslaap ben nog steeds neit helemaal fit merk ik, anders slaap ik niet zo lang.
Ik werd wakker gebeld door mijn man die vanmorgen een aanrijding heeft gehad Hij heeft niets denk ie, maar houdt het even in de gaten en de auto ook niet zo op het blote oog, maar de andere wagen had onze trekhaak in de voorkant hangen en mocht ook niet meer verder rijden van de politie. Mijn man is dus van achter aangereden en degene in de andere auto was niet aan het opletten.
De agenten hebben hem wel gewaarschuwd dat we de auto wel even na moeten laten kijken, want het was een behoorlijke klap en toch kan er wat onder de auto gescheurd zijn etc, dus die moet binnenkort dus ook even weg.
@Isabella: Wat een rotsituatie!! Dat ze je niet eens even je proeftijd af laten maken. Zolang duurt dat ook weer niet en zo kon je nog laten zien dat je wel goed bent! Wat jammer:( Kop op! Je komt wel weer aan ander werk!
@CL: Wel fijn dat je antibiotica hebt gekregen, maar het is dan wel jammer dat je pil niet voldoende bescherming geeft in die periode. Sterkte!
Ik werd wakker gebeld door mijn man die vanmorgen een aanrijding heeft gehad Hij heeft niets denk ie, maar houdt het even in de gaten en de auto ook niet zo op het blote oog, maar de andere wagen had onze trekhaak in de voorkant hangen en mocht ook niet meer verder rijden van de politie. Mijn man is dus van achter aangereden en degene in de andere auto was niet aan het opletten.
De agenten hebben hem wel gewaarschuwd dat we de auto wel even na moeten laten kijken, want het was een behoorlijke klap en toch kan er wat onder de auto gescheurd zijn etc, dus die moet binnenkort dus ook even weg.
@Isabella: Wat een rotsituatie!! Dat ze je niet eens even je proeftijd af laten maken. Zolang duurt dat ook weer niet en zo kon je nog laten zien dat je wel goed bent! Wat jammer:( Kop op! Je komt wel weer aan ander werk!
@CL: Wel fijn dat je antibiotica hebt gekregen, maar het is dan wel jammer dat je pil niet voldoende bescherming geeft in die periode. Sterkte!
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: