Friends Favorites
+18
Bazinga
L!ND@
Caroow
Arwyn
Lenthe
Bubbelicious
Niekske
aardbeitje
Marin
Caro
Lejow
Koffieleut
Zora
_Lacey_
Lady4
Toet
Snoes
Paper Crown
22 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Friends Favorites
Haha! Ik vind die scene ook hilarisch! Gaat ie nog ff strechen haha I am not wearing underwear!
Ik vind die ene met Joey en date leuk als hij dr toetje eet en zegt: 'I am not even sorry' en die ene dat ze op 't dak vastzitten en ross en joey via noodtrap oplaag moeten! Haha dat is zo grappig.
Ik vind die ene met Joey en date leuk als hij dr toetje eet en zegt: 'I am not even sorry' en die ene dat ze op 't dak vastzitten en ross en joey via noodtrap oplaag moeten! Haha dat is zo grappig.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Haha! Ik vind die scene ook hilarisch! Gaat ie nog ff strechen haha I am not wearing underwear!
Gast- Gast
Oh, die is zeker geweldig!
Ik vind de scene geweldig waarbij Ross die gebaren maakt i.p.v. zijn middelvinger op te steken. Weet je welke ik bedoel? Hij slaat eerst met zijn vuisten tegen elkaar en vervolgens, om het nog 'erger' te maken, gaat hij met zijn handen in zijn nek zijn ellebogen tegen elkaar 'wapperen'. Ik lig elke keer dubbel als ik dat zie, het was ergens in seizoen 4 weet ik.
Ik vind de scene geweldig waarbij Ross die gebaren maakt i.p.v. zijn middelvinger op te steken. Weet je welke ik bedoel? Hij slaat eerst met zijn vuisten tegen elkaar en vervolgens, om het nog 'erger' te maken, gaat hij met zijn handen in zijn nek zijn ellebogen tegen elkaar 'wapperen'. Ik lig elke keer dubbel als ik dat zie, het was ergens in seizoen 4 weet ik.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Oh, die is zeker geweldig!
Vanaf 0.46
Gast- Gast
Moehahah dit wordt mijn lievelingstopic! Die van die middelvingergebaren is inderdaad hilarisch. En die dat ze op het dak zitten
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Zo'n heeeeerlijke serie!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Dit is nu al een van mijn favoriete topics!
Heb onlangs alle seizoenen weer gekeken. Heb nu geen tijd, maar zal er vanmiddag een paar van mijn favoriete scènes plaatsen.
Heb onlangs alle seizoenen weer gekeken. Heb nu geen tijd, maar zal er vanmiddag een paar van mijn favoriete scènes plaatsen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Oh ik ken denk ik inmiddels echt alle seizoenen uit mijn hoofd. Ik gebruik in het dagelijkse leven ook per ongeluk zoveel uitdrukkingen uit Friends
Poteeeto, potaaato!
Poteeeto, potaaato!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Herkenbaar Zora
Ik heb deze een keer zelf gehad en Ross was de eerste waar ik aan moest denken
Ik heb deze een keer zelf gehad en Ross was de eerste waar ik aan moest denken
Gast- Gast
Wat een leuk topic!!!
Mijn favoriet is de aflevering waarin Chandler stiekem rookt. Hij zit dan op kantoor te roken, de sigaret ligt in de ene la, de rookt blaast hij uit in de andere en daarna sprayt hij luchtverfrisser in de lucht en mondspray in zijn mond. Dit gaat natuurlijk op een gegeven moment verkeerd om.
Mijn favoriet is de aflevering waarin Chandler stiekem rookt. Hij zit dan op kantoor te roken, de sigaret ligt in de ene la, de rookt blaast hij uit in de andere en daarna sprayt hij luchtverfrisser in de lucht en mondspray in zijn mond. Dit gaat natuurlijk op een gegeven moment verkeerd om.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Deze bedoel ik!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
UNAAAGIII!!!
De nieuwe bank van Ross
Joey die Frans leert
De nieuwe bank van Ross
Joey die Frans leert
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind het ook hilarisch als Rachel zwanger is en samen met Joey in Central Perk zit. Ross komt binnen en dan zeggen ze dat de baby aan het schoppen was, Ross denkt dat dat op dat moment zo is en dan gaat hij zo wapperen om zijn handschoenen uit te doen. Hilarisch!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:Ik vind het ook hilarisch als Rachel zwanger is en samen met Joey in Central Perk zit. Ross komt binnen en dan zeggen ze dat de baby aan het schoppen was, Ross denkt dat dat op dat moment zo is en dan gaat hij zo wapperen om zijn handschoenen uit te doen. Hilarisch!
Ja die is ook leuk hahaha
Er zijn echt zzoooooveel geweldige scenes.
Lejow- Lady Post-a-lot
En deze:
Lejow- Lady Post-a-lot
Whaha ik kan echt wel door blijven gaan
Lejow- Lady Post-a-lot
Oooh ik zie dit topic nu pas! Geweldig! Mijn favoriete aflevering is the one where Ross is fine, stond al een stukje hier in dit topic..Als Rachel en Joey samen zijn en hij komt er achter.
En deze vind ik ook geweldig:
En deze vind ik ook geweldig:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
AHAHAHAHA! Ik herinner me nu opeens die met Thanksgiving. Dat ze allemaal hun kop door de deur van Monica & Chandler steken en dan zit Joeys kop vast! HAHAHAHAH. En dan dat vet van de kalkoen op zijn kopgieten. En ondertussen stoppen Phoebe en Rachel Spruitjes in de broek van Joey hahahaha
De aflevering dat Joey en Chandler de quiz winnen van Monica en Rachel. En dat ze van appartement gaan wisselen. Die blijf ik leuk vinden.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
aardbeitje schreef:De aflevering dat Joey en Chandler de quiz winnen van Monica en Rachel. En dat ze van appartement gaan wisselen. Die blijf ik leuk vinden.
LOL JA! Als ze binnenrijden met dat witte gedrocht van een paard/hond.. met een sandwich
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Favorites
» That's what friends are for!
» Thomas & Friends
» Plaatje met 'what my family/friends/I think I do'
» Is 60 euro duur voor de gehele friends collectie?
» That's what friends are for!
» Thomas & Friends
» Plaatje met 'what my family/friends/I think I do'
» Is 60 euro duur voor de gehele friends collectie?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: