DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Van die eierstokken?Stofzuiger schreef:Foto's Erin?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje schreef:Stofzuiger schreef:Wat doen de rest van de klanten dan? Blind grabbelen?Smikkell schreef:: "je weet wel wat je uitzoekt"
Bedoelde ze het niet gewoon als compliment?
Zo lees ik het ook eigenlijk ja. Dat ze bewondering uitspreekt over alle mooie dingen die jij daar weet te vinden. Maar goed ik was er niet bij natuurlijk.
Goedenavond trouwens!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, dat haalde ik er niet uitZusje schreef:Stofzuiger schreef:Wat doen de rest van de klanten dan? Blind grabbelen?Smikkell schreef:: "je weet wel wat je uitzoekt"
Bedoelde ze het niet gewoon als compliment?
Heb al meerdere keren een compliment gehad voor de dingen die ik bij elkaar had gezocht. Van de mensen die er werken en van andere klanten. Een vrouw had de dingen die ik had gekocht ook gezien, maar zag niet wat ze ermee kon. Toen ze het zo bij elkaar zag vond ze het zo mooi. Leuk om te horen vind ik dat.
Gast- Gast
M'n mams komt morgenochtend op de koffie, ga haar overhalen met me naar de kringloop te gaan En even naar Intratuin
Echt leuk dat je moeder daar ook van houdt. Kunnen jullie fijn samen gaan. Ben je alweer wat mobiel?VeryCherry schreef:M'n mams komt morgenochtend op de koffie, ga haar overhalen met me naar de kringloop te gaan En even naar Intratuin
Gast- Gast
Nou, m'n poot doet nog steeds waanzinnig veel pijn. Ga morgenochtend de huisarts bellen. Loop nu noodgedwongen met 1 kruk, omdat ik anders helemaal niks kan. Maar werkelijk álles doet pijn nu. Heb vanmiddag serieus een uur over de boodschappen gedaan en ik dacht dat ik flauw zou vallen. De supermarkt zit in een normaal tempo op 6 minuten lopen En toen moest ik nog koken
Wat naar dat je nog zoveel pijn hebt, VC Ik hoop echt dat het snel beter gaat.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dankje
De buren willen ook heel veel voor me doen, maar ik zou niet weten wát ze kunnen doen. Al gooien ze wel de vuilniszak weg als ik hem bij de deur zet. Wil degene die dat doet graag bedanken, maar ik weet dus niet wie het is.
De buren willen ook heel veel voor me doen, maar ik zou niet weten wát ze kunnen doen. Al gooien ze wel de vuilniszak weg als ik hem bij de deur zet. Wil degene die dat doet graag bedanken, maar ik weet dus niet wie het is.
Dat is wel heel lief, VC. Fijn, zulke buren!
Alex- Ratel
Om eerlijk te zijn weet ik niet wat me overkomt joh. Woon hier al ruim 3 jaar en ik had geen flauw idee wie hier allemaal wonen en ineens houdt iedereen de deur voor me open en vragen ze of ze wat voor me kunnen doen.
En kunnen jullie je die buurvrouw nog herinneren die altijd haar emmers sop zo naar beneden gooit? Zij is echt als een blad aan een boom gedraaid en N noemt ze constant lieverd en ik ben een moppie en elke ochtend als ik naar school ben gelopen hangt ze uit het raam en vraagt ze hoe het gaat.
En kunnen jullie je die buurvrouw nog herinneren die altijd haar emmers sop zo naar beneden gooit? Zij is echt als een blad aan een boom gedraaid en N noemt ze constant lieverd en ik ben een moppie en elke ochtend als ik naar school ben gelopen hangt ze uit het raam en vraagt ze hoe het gaat.
Ja, die emmers sop heb ik gezienVeryCherry schreef:Om eerlijk te zijn weet ik niet wat me overkomt joh. Woon hier al ruim 3 jaar en ik had geen flauw idee wie hier allemaal wonen en ineens houdt iedereen de deur voor me open en vragen ze of ze wat voor me kunnen doen.
Fijn dat ze ook een andere kant blijkt te hebben en deze nu laat zien.
Laatst aangepast door Smikkell op di 20 maa 2012 - 8:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahaha, apart he? Is het toch nog ergens goed voor
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Hoi VC en PP..
Edit: Oeps, PP mocht niet meer.
Ik dacht al...zit ie nu alweer mee te lezen...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja, ik vind het echt heel vreemd, maar ze blijkt dus toch wel aardig te zijn. En haar man ook. Zijn voet zit in het gips en hij loopt ook op krukken, dus we hebben een gemene deler
pfff, ik zit te bedenken wat ik morgen kan gaan doen...ik moet echt niet nog veel meer thuis zitten (overdag), word er helemaal akelig van! Zoooo boring, ik heb die muren nu wel gezien.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Als je iets hebt zie je mensen van een heel andere kant, dat heb ik aan den lijven ondervonden!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik heb het idee dat die vrouw eerder een beetje bang van me was of zo en dat ze nu ziet dat ik eigenlijk ook heel normaal ben
Ik wilde vandaag met N ergens een ijsje halen, maar ik was zo kapot dat het gewoon niet lukte. Ben blij dat ik hem niks gezegd heb omdat het een verrassing moest zijn, maar ik voel me wel een beetje schuldig.
Ik wilde vandaag met N ergens een ijsje halen, maar ik was zo kapot dat het gewoon niet lukte. Ben blij dat ik hem niks gezegd heb omdat het een verrassing moest zijn, maar ik voel me wel een beetje schuldig.
Ah joh, dat haal je wel weer in! Maar balen dat het nog zo veel pijn doet, dat is toch niet helemaal goed he!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Nope, daarom bel ik morgen maar. En ik wil van die klotekrukken af, ik heb het geld nodig. En ik wéét dat gezondheid voor gaat, maar toch...
Je mag nog steeds die van mij lenen hoor!
Edit: ik hoef geen borg ;-)
Edit: ik hoef geen borg ;-)
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: