DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Waarom stuurt het UWV altijd van die ingewikkelde verhalen? 3x lezen en dan kan je er nog alle kanten mee op. Zucht.
Gast- Gast
Over twee weken kan ik hem halen.Zusje schreef:Smikkell schreef:Home!
Gelukt?
Had die vrouw bijna over de balie getrokken. Wat een ramp. Ze had er duidelijk allemaal geen zin in. Mijn ID kaart was verlopen (vanaf 2007 ) dus die moest ik meteen inleveren. Of ik een nieuwe wilde maken. Nou, liever even niet nu meteen.Paspoort ingenomen, want ook verlopen. Hoe ik dacht me te identificeren bij het ophalen van mijn nieuwe paspoort. Sja... jij neemt alles in.
"Rijbewijs heb je ook niet zie ik. Lekker handig". Nou, bepaal zelf wel wat ik handig vind en niet. Zucht.
Sowieso dat je een afspraak moet maken. Ik netjes op tijd ben en je dan nog in die zelfde wachtzaal zit met je nummertje. Nummertjes lopen ook nog eens niet op volgorde. Als ik A328 heb en A324 staat op het bord, dan verwacht je dat er vier wachtende voor je zijn. Dan is 'opeens' A330 aan de beurt en zou je denken dat je je nummer hebt gemist Tussendoor komen dan nog de nummers H en J en weet ik het.
Gast- Gast
Stof, je bent toch wel slimmer dan datStofzuiger schreef:Waarom stuurt het UWV altijd van die ingewikkelde verhalen? 3x lezen en dan kan je er nog alle kanten mee op. Zucht.
Gast- Gast
Helaas, ik ben niet zo slim als jij denkt. Kom ik slim over dat je dat denk? BwhahahahaSmikkell schreef:Stof, je bent toch wel slimmer dan datStofzuiger schreef:Waarom stuurt het UWV altijd van die ingewikkelde verhalen? 3x lezen en dan kan je er nog alle kanten mee op. Zucht.
Gast- Gast
Jezus wat achterlijk zeg, moet je een afspraak maken zit je nog te wachten idd... Gezellig mens ook . En hoezo identificatie? Daar kom je toch juist voor? Ik had daar geen probleem mee. Mijn oude werd een gat in gemaakt en de nieuwe werd aangevraagd. Die van mij was tenslotte ook verlopen. Ik hoefde me ook niet te identificeren bij het afhalen, zij hebben daar toch mijn identificatie?
Maar je hebt het gedaan! En trouwens, 2 weken? Ook lang, hier was het een week... Ach nou ja... Je hebt het in ieder geval gedaan . Ben trots op je .
Maar je hebt het gedaan! En trouwens, 2 weken? Ook lang, hier was het een week... Ach nou ja... Je hebt het in ieder geval gedaan . Ben trots op je .
Gast- Gast
Hier lever je de oude in als je de nieuwe komt halen. Hoe moet je je anders identificeren in tussentijd? Zonder ID of rijbewijs ben je strafbaar en met een beetje pech kunnen ze je dan een paar uur opsluiten.
Hier is de wachttijd ook 5 werkdagen.
Hier is de wachttijd ook 5 werkdagen.
Gast- Gast
Blijkbaar is het de bedoeling dat je hem komt verlengen voor de ander verloopt. Alleen had ze ook anders kunnen zeggen. Ik heb nu geen identificatie en daar doelt ze op. Jij, Zusje, had nog je rijbewijs.
Maar hij is gemaakt en daar ging het om. En ik leef nog.. mooie bijkomstigheid.
Maar hij is gemaakt en daar ging het om. En ik leef nog.. mooie bijkomstigheid.
Gast- Gast
Ja maar je hebt het over identificeren bij afhalen. Dat heb ik helemaal niet hoeven doen. Ik vroeg om mijn paspoort, liet de bon zien en kreeg hem mee (ze keek wel even of de foto klopte met mijn hoofd).
En strafbaar is het pas als je iets uithaalt, je aangehouden wordt en je je dan moet identificeren. Volgens mij... Ja, je bent verplicht een identificatie te hebben maar goed, die dingen verlopen ook weleens. Lijkt me toch wat als je je paspoort komt ophalen en je vervolgens een paar uur in de cel moet gaan zitten omdat de oude verlopen was .
En strafbaar is het pas als je iets uithaalt, je aangehouden wordt en je je dan moet identificeren. Volgens mij... Ja, je bent verplicht een identificatie te hebben maar goed, die dingen verlopen ook weleens. Lijkt me toch wat als je je paspoort komt ophalen en je vervolgens een paar uur in de cel moet gaan zitten omdat de oude verlopen was .
Gast- Gast
Ik had een uur tot mijn afspraak. Ik moest dus wel even naar die grote kringloop aan die kant van de stad. &^&%@ staat die grote kast er nog steeds die ik paar weken terug zo mooi vond
Nu kan ik alleen maar aan die kast denken..
Ik vond wel nog een mooi Delfts Blauw bord. Kom ik bij de kasse zegt die vrouw: "je weet wel wat je uitzoekt". Sinds wanneer gaan ze zich daarmee bemoeien. Ik bepaal zelf wat ik uitzoek en of ik het de moeite vindt om het er voor uit te geven.
Nu kan ik alleen maar aan die kast denken..
Ik vond wel nog een mooi Delfts Blauw bord. Kom ik bij de kasse zegt die vrouw: "je weet wel wat je uitzoekt". Sinds wanneer gaan ze zich daarmee bemoeien. Ik bepaal zelf wat ik uitzoek en of ik het de moeite vindt om het er voor uit te geven.
Gast- Gast
Wat doen de rest van de klanten dan? Blind grabbelen?Smikkell schreef:: "je weet wel wat je uitzoekt"
Gast- Gast
Ja, ik denk het. Ik kon de opmerking en toon echt even niet plaatsen. Ik gaf verder geen commentaar over de prijs of iets. Ik gaf het bord en het geld.Stofzuiger schreef:Wat doen de rest van de klanten dan? Blind grabbelen?Smikkell schreef:: "je weet wel wat je uitzoekt"
Gast- Gast
Ik had vanmiddag iemand die met me de discussie aanging wie er groter was, S of J. En of ze wel echt 1 eiig waren? Wist ik dat zeker?Smikkell schreef:Ja, ik denk het. Ik kon de opmerking en toon echt even niet plaatsen. Ik gaf verder geen commentaar over de prijs of iets. Ik gaf het bord en het geld.Stofzuiger schreef:Wat doen de rest van de klanten dan? Blind grabbelen?Smikkell schreef:: "je weet wel wat je uitzoekt"
Euh... Ja, het zijn mijn kinderen, al 8 maanden, ik weet echt wel wie er groter is etc.
Gast- Gast
Dat mensen er een mening over hebben... okee! Maar dat ze je ook nog gaan tegenspreken en/of jouw woord in twijfel trekken..Stofzuiger schreef:Ik had vanmiddag iemand die met me de discussie aanging wie er groter was, S of J. En of ze wel echt 1 eiig waren? Wist ik dat zeker?Smikkell schreef:Ja, ik denk het. Ik kon de opmerking en toon echt even niet plaatsen. Ik gaf verder geen commentaar over de prijs of iets. Ik gaf het bord en het geld.Stofzuiger schreef:Wat doen de rest van de klanten dan? Blind grabbelen?Smikkell schreef:: "je weet wel wat je uitzoekt"
Euh... Ja, het zijn mijn kinderen, al 8 maanden, ik weet echt wel wie er groter is etc.
Gast- Gast
Misschien dacht ze dat ik de oppas was hahahaha...Smikkell schreef:Dat mensen er een mening over hebben... okee! Maar dat ze je ook nog gaan tegenspreken en/of jouw woord in twijfel trekken..Stofzuiger schreef:Ik had vanmiddag iemand die met me de discussie aanging wie er groter was, S of J. En of ze wel echt 1 eiig waren? Wist ik dat zeker?Smikkell schreef:Ja, ik denk het. Ik kon de opmerking en toon echt even niet plaatsen. Ik gaf verder geen commentaar over de prijs of iets. Ik gaf het bord en het geld.Stofzuiger schreef:Wat doen de rest van de klanten dan? Blind grabbelen?Smikkell schreef:: "je weet wel wat je uitzoekt"
Gast- Gast
Ben ik weer! En ik ben gewoon in een keer geslaagd in de stad!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Vertel..Erin schreef:Ben ik weer! En ik ben gewoon in een keer geslaagd in de stad!!
Gast- Gast
De beste oppas die de dikwangen zich kunnen wensen.Stofzuiger schreef:Misschien dacht ze dat ik de oppas was hahahaha...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vertel..Erin schreef:Ben ik weer! En ik ben gewoon in een keer geslaagd in de stad!!
Ik heb schoentjes gekocht voor mijn schoonzusje. Ze zegt echt al 2 jaar dat ze schoenen wilt net als mij en nu heb ik echt mooie gevonden
(niet quoten)
Erin- Ratel
Stofzuiger schreef:Foto's Erin?
WA , de rest is al ingepakt trouwens!
Erin- Ratel
Stofzuiger schreef:Wat doen de rest van de klanten dan? Blind grabbelen?Smikkell schreef:: "je weet wel wat je uitzoekt"
Bedoelde ze het niet gewoon als compliment?
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: