DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Jezelf ophangen vind ik wat drastisch.
Ik smste mijn moeder of het goed was dat ik er half 1 zou zijn voor de lunch. Krijg ik terug dat dat wel erg laat is voor de lunch ... Vandaar mijn vraag.
Ik moet trouwens ook nog even de huisarts bellen, anders heb ik geen medicijnen en sta ik donderdag of vrijdag op een brug.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:Huh, natuurlijk kan dat, Stof!
Erin, ik moet er ook zo aan geloven.. En er is nog een cadeautje bijgekomen voor iemands anders
Ja ik moet voor 3 mensen wat halen. Ik wil NIET! Wie is die tweede persoon, heb je al iets in gedachte?
Heb jij trouwens een waterbestendig telefoontje??
Lexxx, bellen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Whaha, doet me denken aan een bordje bij de sportschool:Reva schreef:Jezelf ophangen vind ik wat drastisch.
"Indien de deur dicht is, bellen en wachten tot wij u komen openen."
Gast- Gast
Whahaha, Bruce
Erin, er is iemand afgestudeerd moeilijk!
Ik krijg steeds hints van boven dat ik de was moet doen. Gisteravond ontzettend lang naar mijn tandenborstel gezocht, die lag in de wasmachine. Net onder het douchen gooi ik mijn bril achter de wasmachine. Na het douchen doe ik mijn lenzen in, valt er eentje, ik zoeken zoeken zoeken, hangt hij aan de wasmachine
Erin, er is iemand afgestudeerd moeilijk!
Ik krijg steeds hints van boven dat ik de was moet doen. Gisteravond ontzettend lang naar mijn tandenborstel gezocht, die lag in de wasmachine. Net onder het douchen gooi ik mijn bril achter de wasmachine. Na het douchen doe ik mijn lenzen in, valt er eentje, ik zoeken zoeken zoeken, hangt hij aan de wasmachine
Gast- Gast
Whahaha Reva Waarom ga je niet wassen dan?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hey serieus! Wanneer komt die reallife soap van jou?
Erin- Ratel
Vleesetende bacteriën, visioenen, mensen die zichzelf ophangen, mensen die zich van een brug gaan gooien en mensen die denken dat ze boodschappen van boven krijgen... Daarom hou ik zo van het dagcafe!
En natuurlijk mensen die een eigen soap waard zijn.
En natuurlijk mensen die een eigen soap waard zijn.
Gast- Gast
Klinkt als een samengeraapt zooitje zo
*Kijkt om zich heen* Daar houd ik ook van!!!VeryCherry schreef:Klinkt als een samengeraapt zooitje zo
Gast- Gast
Whahaha, ik ook
Alleen al omdat je geen visioenen hebt en jezelf wilt ophangen of van een brug gaat gooien hou ik van je! Fijn dat je nog even blijft en niet dood gaat. Ik heb nogal verlatingsangtStofzuiger schreef:Mmmmm... ik voldoe aan geen van de criteria, hou je dan nog wel van mij Smik?
Gast- Gast
Voor 1 persoon? Dat zou ik, zonder sigaretten, wel redden
Ik ook wel denk ik, maar wel met moeite. We doen nu voor twee personen voor ongeveer 50 euro per week aan boodschappen, maar daar zijn nog wel dingen bij waar op bespaard kan worden.VeryCherry schreef:Voor 1 persoon? Dat zou ik, zonder sigaretten, wel redden
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alleen al omdat je geen visioenen hebt en jezelf wilt ophangen of van een brug gaat gooien hou ik van je! Fijn dat je nog even blijft en niet dood gaat. Ik heb nogal verlatingsangtStofzuiger schreef:Mmmmm... ik voldoe aan geen van de criteria, hou je dan nog wel van mij Smik?
+1! Iedereen hier houdt toch van jou!
En wie dat niet doet verdient een slap in the face!
Enne Smikk! Voor 1 persoon kan dat wel, wel knap trouwens!
Nou ik ga mijn moed bij elkaar verzamelen douchen en de stad in!
Erin- Ratel
Het scheelt dat ik niks voor wasmiddel/douchegel/dagcrème en zo hoef te betalen
Stofzuiger schreef:Haal dan maar rustig adem, jullie zijn voorlopig nog niet van me af!
Gast- Gast
Wasmiddel e.d. koop ik zo weinig. Dat gaat het probleem niet worden. Als ik alleen Amber-maaltijden eet en daarnaast geen extra, onnodige of ongezonde dingen, dan moet ik het wel redden. Ik ga het eens een maand proberen. Gister voor 15 euro aan groente, fruit en noten gekocht voor heel de week, dus nog 15 euro over.
Gast- Gast
Ik was veel, heel veel
VeryCherry schreef:Ik was veel, heel veel
+1
Tot het belachelijke toe. Alles wat ik/ man/ kids zelfs maar een uurtje hebben gedragen gaat de was in.
Om er nog maar over te zwijgen dat ik 90% strijk... Het was 99%, dus daar zit verbetering in
Gast- Gast
Strijken doe ik niet, dat vind ik echt zonde van mijn tijd. En incidenteel moet ik wel is een overhemd strijken voor mijn vriend als er een begrafenis is, maar dan strijk ik het wel bij mijn mams
Als ik de middelen had om te strijken, dan zou ik ook heel veel strijken. Misschien daar eens voor kijken in de kringloop
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: