DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Lily schreef:m`n man belde net hij is bij de tandarts geweest *trots* maar hetgeen wat `m nog te wachten staat + rekening ben ik op z`n zachts gezet niet blij mee.
Niet goed voor verzekerd? Ook al is bijna niet meer te doen tegenwoordig...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
jawel hij heeft een goede tandartsverzekering erbij maar hij is bang voor de tandarts en al 6 jaar niet geweest. En nu was er een kies afgebroken waardoor ie `s nachts wakker van de pijn lag dus nu moestie wel en had ie de knoop doorgehakt om dan zijn hele gebit op te knappen.
Gast- Gast
Maar de afgelopen zes jaar hebben jullie dus geen kosten gehad. Dat is het risico wat hij heeft genomen.
Gast- Gast
voor hem niet nee, en ja ik wilde wel dat ie naar de tandarts ging maar als hij daar zo bang voor is ga ik `m niet dwingen. Vind het wel jammer want er is nu al een kies getrokken, 1 kies is er niet te redden en 1 kies zou een wortelkanaalbehandeling worden maar de tandarts adviseerde om hem te laten trekken omdat dat voor J prettiger is. En voor de rest een hoop gaatjes, waarvoor hij nu nog 4u terugmoet.
Gast- Gast
Je kan hem niet dwingen (grappig dat je gister bij de vriend van Ibbel een heel andere mening had), maar je kan wel zeggen dat de eventuele rekening van zijn eigen geld wordt betaald en niet van jullie gezamenlijke rekening.Lily schreef:voor hem niet nee, en ja ik wilde wel dat ie naar de tandarts ging maar als hij daar zo bang voor is ga ik `m niet dwingen. Vind het wel jammer want er is nu al een kies getrokken, 1 kies is er niet te redden en 1 kies zou een wortelkanaalbehandeling worden maar de tandarts adviseerde om hem te laten trekken omdat dat voor J prettiger is. En voor de rest een hoop gaatjes, waarvoor hij nu nog 4u terugmoet.
Gast- Gast
As we speak staat m'n vaatwasser te draaien
Er moet alleen nog een verhoging onder, want hij sluit nu niet aan op het aanrecht
Er moet alleen nog een verhoging onder, want hij sluit nu niet aan op het aanrecht
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:As we speak staat m'n vaatwasser te draaien
Gast- Gast
Oh, en hij maakt bijna geen geluid Ik ben echt zooo waanzinnig blij nu ^^
Nu alleen alles weer inruimen en een nieuwe indeling van de kastjes maken. En m'n paps was zo lief om een heleboel zooi voor me weg te gooien. Gewoon de dingen die ik nu niet kan.
Nu alleen alles weer inruimen en een nieuwe indeling van de kastjes maken. En m'n paps was zo lief om een heleboel zooi voor me weg te gooien. Gewoon de dingen die ik nu niet kan.
jeej en ik heb geloof ik nergens gezegd dat ibbel `m moet dwingen om z`n ritme om te gooien of iets te doen in huis.
Gast- Gast
Wat fijn, VC. Het was het wachten dus wel waard.VeryCherry schreef:Oh, en hij maakt bijna geen geluid Ik ben echt zooo waanzinnig blij nu ^^
Gast- Gast
Ik heb gister een leuk tafeltje gezien (ik had je die foto gestuurd, toch?) en nu moet ik daar heel de dag aan denken. Ik mag hem alleen niet halen, want heb hem niet nodig en ik heb er geen plek voor.
Ik heb wel zin om een stuk te fietsen, maar dat mag geen excuus zijn.
Ik heb wel zin om een stuk te fietsen, maar dat mag geen excuus zijn.
Gast- Gast
Yup, écht!!
Nu even moed verzamelen om naar de supermarkt te gaan en te verzinnen wat we gaan eten
Nu even moed verzamelen om naar de supermarkt te gaan en te verzinnen wat we gaan eten
Kan je hem echt nergens kwijt?
Nou, je hebt mijn huis gezien! Denk daar die extra grote stoel bij en dan die tafelVeryCherry schreef:Kan je hem echt nergens kwijt?
Gast- Gast
Oeh, lastig elke dag weer he! Ik weet het ook nog niet.VeryCherry schreef:Yup, écht!!
Ik stap op die fiets en zie wel waar ik uitkom. Die kringloop is vandaag tot 21.00 uur open
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, je hebt mijn huis gezien! Denk daar die extra grote stoel bij en dan die tafelVeryCherry schreef:Kan je hem echt nergens kwijt?
Oh ja, das waar. Echt zonde dat je geen berging hebt
Smikkell schreef:Oeh, lastig elke dag weer he! Ik weet het ook nog niet.VeryCherry schreef:Yup, écht!!
Ik stap op die fiets en zie wel waar ik uitkom. Die kringloop is vandaag tot 21.00 uur open
Nja, het moet iets makkelijks zijn waarbij ik niet zo lang hoef te staan
Eigenlijk heb ik ontiegelijk veel zin in een broodje kroket, maar das eigenlijk niet goed, whahaha.
ach als je daar zo`n zin in hebt m`n man wou soep eten ivm de verdoving maar daar heb ik nu echt geen zin in dus ga denk ik macaroni met kaassaus maken (lust hij niet)
En kan je ook niet iets wegdoen en dan dat tafeltje halen? Iets eruit-iets erin?
En kan je ook niet iets wegdoen en dan dat tafeltje halen? Iets eruit-iets erin?
Gast- Gast
Ja, das waar. Gister idioot veel groentes en zo gegeten bij mijn ouders Maar ik moet sowieso naar de supermarkt hoor, ik moet brood hebben en melk
Jezus Smikk, je hebt bijna 25000 posts :affraid:
Ik wil naar de kringloop! Weet je wat, ik ga gewoon!
Erin- Ratel
Reva schreef:Ik adviseer binnen blijven.. Mannelijk Nederland is massaal geslachtsrijp
Oh gosh is het zo erg???? Kom ik aan met mijn rokje. Dat wordt omkleden.
Erin- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: