DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Onze tafel staat overigens op dit moment helemaal vol met al het servies uit de kast in de woonkamer, dus daar valt nu niet aan te eten
Gast- Gast
Zo ver ik weet wel. Misschien dagje vrij? Thuis komt ze nooit op het forum toch??Ibbeltje schreef:Rush schreef:Komt Lily hier niet meer?
Jawel toch???
Of had ze vandaag 20 weken echo?
Gast- Gast
Beschamend.Bruce schreef:Onze tafel staat overigens op dit moment helemaal vol met al het servies uit de kast in de woonkamer, dus daar valt nu niet aan te eten
Gast- Gast
Wat balen! Nemen ze ook niet op?Erin schreef:Nee gebeld en gemaild, maar nog steeds niks...
Gast- Gast
Ik verschoon er mijn kinderen en doe ze erop in de tummytub. Eten doen we op de bankBruce schreef:Onze tafel staat overigens op dit moment helemaal vol met al het servies uit de kast in de woonkamer, dus daar valt nu niet aan te eten
Gast- Gast
Oh geen idee, maar omdat er een beetje 'gedoe' was vorige week, denk ik misschien had ze er genoeg van.Stofzuiger schreef:Zo ver ik weet wel. Misschien dagje vrij? Thuis komt ze nooit op het forum toch??Ibbeltje schreef:Rush schreef:Komt Lily hier niet meer?
Jawel toch???
Of had ze vandaag 20 weken echo?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Smikkell schreef:Wat balen! Nemen ze ook niet op?Erin schreef:Nee gebeld en gemaild, maar nog steeds niks...
Nee maar maakt niet uit, staat hier toch te vol zoals je weet. Maar ik heb nog maar een keer gemaild. Bel na 7 uur ofzo nog een keer!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik ben cadeautjes voor m`n vriend aan het bedenken. Moeilijk!!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja daarna aan die tafel eten zou ik dan ook niet meer doenStofzuiger schreef:Ik verschoon er mijn kinderen en doe ze erop in de tummytub. Eten doen we op de bankBruce schreef:Onze tafel staat overigens op dit moment helemaal vol met al het servies uit de kast in de woonkamer, dus daar valt nu niet aan te eten
Gast- Gast
Whaha ik wilde net zeggen, eten doen we op de bankStofzuiger schreef:Ik verschoon er mijn kinderen en doe ze erop in de tummytub. Eten doen we op de bankBruce schreef:Onze tafel staat overigens op dit moment helemaal vol met al het servies uit de kast in de woonkamer, dus daar valt nu niet aan te eten
Gast- Gast
Wij eten ook vaak op de bank
OH het blauwe van mijn pink trekt ook door naar mijn andere vinger. Gelukkig doet het geen zeer meer.
OH het blauwe van mijn pink trekt ook door naar mijn andere vinger. Gelukkig doet het geen zeer meer.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wacht maar tot je zelf kinderen hebt, dan vind je hun babypoep echt niet vies. Pas wel vliegtuigje gespeeld met mijn zoon na het eten, spuugde hij een flinke straal melk in mijn haar. Toen ben ik wel even gaan douchen hahaBruce schreef:Ja daarna aan die tafel eten zou ik dan ook niet meer doenStofzuiger schreef:Ik verschoon er mijn kinderen en doe ze erop in de tummytub. Eten doen we op de bankBruce schreef:Onze tafel staat overigens op dit moment helemaal vol met al het servies uit de kast in de woonkamer, dus daar valt nu niet aan te eten
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Wacht maar tot je zelf kinderen hebt, dan vind je hun babypoep echt niet vies. Pas wel vliegtuigje gespeeld met mijn zoon na het eten, spuugde hij een flinke straal melk in mijn haar. Toen ben ik wel even gaan douchen hahaBruce schreef:Ja daarna aan die tafel eten zou ik dan ook niet meer doenStofzuiger schreef:Ik verschoon er mijn kinderen en doe ze erop in de tummytub. Eten doen we op de bankBruce schreef:Onze tafel staat overigens op dit moment helemaal vol met al het servies uit de kast in de woonkamer, dus daar valt nu niet aan te eten
Heerlijk!
Maar damn zijn ze al weer 8 maanden! Tijd gaat sneeeeeel!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin schreef:Stofzuiger schreef:Wacht maar tot je zelf kinderen hebt, dan vind je hun babypoep echt niet vies. Pas wel vliegtuigje gespeeld met mijn zoon na het eten, spuugde hij een flinke straal melk in mijn haar. Toen ben ik wel even gaan douchen hahaBruce schreef:Ja daarna aan die tafel eten zou ik dan ook niet meer doenStofzuiger schreef:Ik verschoon er mijn kinderen en doe ze erop in de tummytub. Eten doen we op de bankBruce schreef:Onze tafel staat overigens op dit moment helemaal vol met al het servies uit de kast in de woonkamer, dus daar valt nu niet aan te eten
Heerlijk!
Voor je het weet nemen ze een lekkere chick mee naar huis
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
J heeft al een vriendinnetje op het KDV haha. En hij heeft smaak, ze is mooi!ExpressoB schreef:Erin schreef:Stofzuiger schreef:Wacht maar tot je zelf kinderen hebt, dan vind je hun babypoep echt niet vies. Pas wel vliegtuigje gespeeld met mijn zoon na het eten, spuugde hij een flinke straal melk in mijn haar. Toen ben ik wel even gaan douchen hahaBruce schreef:Ja daarna aan die tafel eten zou ik dan ook niet meer doenStofzuiger schreef:Ik verschoon er mijn kinderen en doe ze erop in de tummytub. Eten doen we op de bankBruce schreef:Onze tafel staat overigens op dit moment helemaal vol met al het servies uit de kast in de woonkamer, dus daar valt nu niet aan te eten
Heerlijk!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:J heeft al een vriendinnetje op het KDV haha. En hij heeft smaak, ze is mooi!ExpressoB schreef:Erin schreef:Stofzuiger schreef:Wacht maar tot je zelf kinderen hebt, dan vind je hun babypoep echt niet vies. Pas wel vliegtuigje gespeeld met mijn zoon na het eten, spuugde hij een flinke straal melk in mijn haar. Toen ben ik wel even gaan douchen hahaBruce schreef:Ja daarna aan die tafel eten zou ik dan ook niet meer doenStofzuiger schreef:Ik verschoon er mijn kinderen en doe ze erop in de tummytub. Eten doen we op de bankBruce schreef:Onze tafel staat overigens op dit moment helemaal vol met al het servies uit de kast in de woonkamer, dus daar valt nu niet aan te eten
Heerlijk!
misschien wil die haar wel delen met zijn broertje;)
Reva schreef:Op de bank eten is ongezond
Als je dat al ongezond vind... amai...
ExpressoB schreef:Reva schreef:Op de bank eten is ongezond
Bizar ongezond zelfs.
Gast- Gast
Dat klinkt ook niet echt gezond. Laat mij dan maar gewoon een Mars naar binnen proppen op de bank.Reva schreef:Ik lig met mn hoofd steunend op mn voeten te forummen op de grond
Gast- Gast
Erin schreef:Jordana schreef:Ik mag volgende week weer naar de kapper..
Bleghhh is het lekker weer, lig ik binnen
Wat heb je dan?
Afgelopen donderdag zijn mijn keelamandelen eruit gegaan. En ik kreeg in het ziekenhuis te horen dat ik de komende dagen niet in de zon mocht. Had iets met de narcose te maken?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:ExpressoB schreef:Reva schreef:Op de bank eten is ongezond
Bizar ongezond zelfs.
Gast- Gast
FOTO!Reva schreef:Ik lig met mn hoofd steunend op mn voeten te forummen op de grond
Gast- Gast
Bruce schreef:Reva schreef:ExpressoB schreef:Reva schreef:Op de bank eten is ongezond
Bizar ongezond zelfs.
Eigenlijk zouden die mensen zelfs meer ziektenkostenpremie moeten betalen.
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: