DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
ik zat met een warm vest buiten, was goed te doen maar vond het niet echt warm genoeg;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Op de galerij is het windstil gelukkig en de ochtendzon schijnt er op
Zo, dan nu weer verder met de keuken. De stickerresten die er al 3 jaar!! op de muur zaten verwijderen. Omg, schaam me echt dood
Zo, dan nu weer verder met de keuken. De stickerresten die er al 3 jaar!! op de muur zaten verwijderen. Omg, schaam me echt dood
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
hahaha... nagellak remover
Nee, ik gebruik ether. Smerig rotspul, het hele huis ruikt er nu naar. Maar voordat ik een vaatwasser had kon de keuken wat mij betreft kapot vallen en nu wil ik alles perfect hebben
Alleen nu blijkt steeds meer dat het gewoon een verrotte keuken is met kapotte tegels en alles. Vrees alleen dat ik de woningbouw daar nu niet meer voor kan bellen.
Alleen nu blijkt steeds meer dat het gewoon een verrotte keuken is met kapotte tegels en alles. Vrees alleen dat ik de woningbouw daar nu niet meer voor kan bellen.
ramen open;) deur open.. is de lucht vast zo weg..
Nog een voordeel; kan nu goed luchten hier
Ooit wordt ik nog wel is het toonbeeld van een übernette huisvrouw
Ooit wordt ik nog wel is het toonbeeld van een übernette huisvrouw
Jaaa echt wel. En vorige week heeft hij heel veel weggegooid en opgeruimd wat me nu gewoon niet lukt.
Wat voor kopje heb je?
Wat voor kopje heb je?
Hello ladies!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
VeryCherry schreef:Jaaa echt wel. En vorige week heeft hij heel veel weggegooid en opgeruimd wat me nu gewoon niet lukt.
Wat voor kopje heb je?
Van de kringloop
Gast- Gast
Hier schijnt de zon ook lekker! Ben bijna klaar met het hele huis schoonmaken. Ik denk dat ik dan ook maar even een kopje koffie ga drinken in de zon!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Mijn week kan nu al niet meer stuk.
M`n vriend`s ex gaat samenwonen, ergens in een stad verderop. Ze woont nu vlakbij, dus dit is een hele verbetering.
M`n vriend`s ex gaat samenwonen, ergens in een stad verderop. Ze woont nu vlakbij, dus dit is een hele verbetering.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Mijn week kan nu al niet meer stuk.
Wat een rust!
Erin- Ratel
Goedemorgen!
Hier is het ook heerlijk weer! Ben nu mijn nagels aan het lakken en over een uurtje ga ik naar de kapper. Fijn om mezelf eens lekker te kunnen verwennen.
Hier is het ook heerlijk weer! Ben nu mijn nagels aan het lakken en over een uurtje ga ik naar de kapper. Fijn om mezelf eens lekker te kunnen verwennen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, ik ben er gewoon blij om. Vet lame eigenlijk, maar boeiend!Erin schreef:Rush schreef:Mijn week kan nu al niet meer stuk.
Wat een rust!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja, die is open op maandag! Heel fijnReva schreef:Kapper op maandag? Handig!
Tiana- Ratel
Waarom zou dat lame zijn? Ik snap je gevoel heel goed hoor! Andere kant van het land of de andere kant van de wereld, nog beter! Dat geldt trouwens ook voor mijn exxen!
Over kappers gesproken, ik moet ook echt dringend mijn haar gaan doen! Wat ga je laten doen SG?
Over kappers gesproken, ik moet ook echt dringend mijn haar gaan doen! Wat ga je laten doen SG?
Erin- Ratel
Nou, ik laat altijd laagjes knippen en een schuine lok. Het model is er nu helemaal uit, mijn haar krult minder en aan de onderkant valt het heel zwaar. Waarschijnlijk laat ik weer hetzelfde knippen, tenzij de kapper met een heel leuk idee komt.
En ik ga ook kleuradvies vragen, maar dan ga ik het van de week zelf verven. Vind dat veel te duur om te laten doen..
En ik ga ook kleuradvies vragen, maar dan ga ik het van de week zelf verven. Vind dat veel te duur om te laten doen..
Tiana- Ratel
Reva schreef:Waarom stond er 1 minuut een topic over Razz?
Omdat ik even een vergissing maakte Ze vierde het gisteren maar is pas morgen echt jarig
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Groot gelijk SG! Heb je zelf een kleur in gedachte.
Ik wil het een keer lichter doen maar durf het niet. Ik denk dat ik het maar weer gewoon donkerbruin kleur binnenkort.
Ik wil het een keer lichter doen maar durf het niet. Ik denk dat ik het maar weer gewoon donkerbruin kleur binnenkort.
Erin- Ratel
Blond staat wel mooi met je lichte huid met sproetjes en je groene ogen denk ikErin schreef:Groot gelijk SG! Heb je zelf een kleur in gedachte.
Gast- Gast
Ik heb dus heel donkerbruin haar van mezelf, maar er zitten nog plukjes highlights in van vorig jaar en ik heb het een tijdje terug chocoladebruin geverfd, wat nu echt mega aan het uitgroeien is! Ik twijfel of ik het weer donker wil of met een rode gloed. Ik ben half Hindoestaans dus heb ook een tintje, weet daarom niet of het mooi zal staan .
Tiana- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: