DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Hij is echt too cute!!! Doet ie t goed bij jullie thuis?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Maris84 schreef:ExpressoB schreef:Maris84 schreef:Wanneer hebben jullie hem gekregen?
Vorige week zaterdag
Dan ben je er nog erg druk mee idd. Gaan jullie ook naar puppy curcus?
Heeeeeel druk. Ja 1 x al geweest, is op maandag avond, aantal keer en opgegeven voor zwemles.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Maris84 schreef:ExpressoB schreef:Maris84 schreef:Wanneer hebben jullie hem gekregen?
Vorige week zaterdag
Heeeeeel druk. Ja 1 x al geweest, is op maandag avond, aantal keer en opgegeven voor zwemles.
Zwemles? Wat leuk! Dat ken ik helemaal niet voor honden.:-)
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Sjaantje schreef:Hij is echt too cute!!! Doet ie t goed bij jullie thuis?
Uhm... ja en nee... hij moet een hele hoop afleren! dat is echt een ramp, weet wel dat het veel tijd kost maar het is echt een handenbindertje, alle methodes al geprobeerd.
Gebeuren bijna geen ongelukjes meer in huis, enkele keer. Aan het riempje lopen gaat ook steeds beter en zitten, poot geven en naar zijn naam luisteren.
Maris84 schreef:ExpressoB schreef:Maris84 schreef:ExpressoB schreef:Maris84 schreef:Wanneer hebben jullie hem gekregen?
Vorige week zaterdag
Hahha ja, wist ik ook niet. Ik wist ook niet dat mijn vriend zich op had gegeven, wel goed, want ze kunnen van nature niet zwemmen... hij zal maar in een sloot vallen.
Volhouden! Dat loont vast wel een keertjeExpressoB schreef:Sjaantje schreef:Hij is echt too cute!!! Doet ie t goed bij jullie thuis?
Uhm... ja en nee... hij moet een hele hoop afleren! dat is echt een ramp, weet wel dat het veel tijd kost maar het is echt een handenbindertje, alle methodes al geprobeerd.
Gebeuren bijna geen ongelukjes meer in huis, enkele keer. Aan het riempje lopen gaat ook steeds beter en zitten, poot geven en naar zijn naam luisteren.
Hoe heet hij?
ExpressoB schreef:Maris84 schreef:ExpressoB schreef:Maris84 schreef:ExpressoB schreef:Maris84 schreef:Wanneer hebben jullie hem gekregen?
Vorige week zaterdag
Hahha ja, wist ik ook niet. Ik wist ook niet dat mijn vriend zich op had gegeven, wel goed, want ze kunnen van nature niet zwemmen... hij zal maar in een sloot vallen.
Nou inderdaad, het zal je gebeuren! Goed dat zulke curcussen bestaan.
Japie- Kletskop
Sjaantje schreef:Volhouden! Dat loont vast wel een keertjeExpressoB schreef:Sjaantje schreef:Hij is echt too cute!!! Doet ie t goed bij jullie thuis?
Hoe heet hij?
Blan.co
Haha wat een coole naam!!
Sjaantje schreef:Haha wat een coole naam!!
bedankt heel lang zitten denken en van alles bedacht en kwamen er maar niet uit.. toen kwam ik er opeens op en vond hij een leuke en goede naam...
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Sjaantje schreef:Haha wat een coole naam!!
bedankt heel lang zitten denken en van alles bedacht en kwamen er maar niet uit.. toen kwam ik er opeens op en vond hij een leuke en goede naam...
Ik vind het ook een erg leuke naam!
Japie- Kletskop
Ik dacht aan schuren, maar dat geef veel troep. Mijn huis heeft meer behoefte aan opruimen geloof ik. Al is de badkamerdeur verven ook wel een optie.Reva schreef:Ga euhm sptingtouwen? Verven?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik dacht aan schuren, maar dat geef veel troep. Mijn huis heeft meer behoefte aan opruimen geloof ik. Al is de badkamerdeur verven ook wel een optie.Reva schreef:Ga euhm sptingtouwen? Verven?
Je moet er maar nu zin in hebben
Waar is iedereen joh...
Reva, kut dat je blijkbaar toch niet zo bent opgeknapt als je dacht. Je had ook nog steeds koorts las ik.
Gast- Gast
Het was of iets leuks of een date, toch? Dus dat het ook leuk wordt is gelukkig geen garantie die ik hoef te geven.Reva schreef:
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: