DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Heb alleen een kopje thee! Ik heb spontaan de drang om van alles erbij te pakken als ik het lijstje van Reva zo lees!
Hey Maris! Hoe gaat het ??
Hey Maris! Hoe gaat het ??
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Met mij gaat alles goed! Zit op de bank beetje te internetten, terwijl ik eigenlijk kasten moet uitmesten. Met jou ook alles goed?
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Erin, ik ben verder verwijderd van mijn bol.com bestelling
:affraid: Nee toch!!! Meer water drinken, al krijg jij zo te lezen meer dan vocht genoeg binnen!
Ik zot trouwens te rellen met Bol whhahahaha!
Erin- Ratel
Maris84 schreef:Met mij gaat alles goed! Zit op de bank beetje te internetten, terwijl ik eigenlijk kasten moet uitmesten. Met jou ook alles goed?
Het is zondag rustdag hé, denk erom!
Met mij gaat het weer lekker. Ging met een migraine aanval slapen en sta op alsof er niks gebeurd is, heerlijk! Genieten van mijn kopje thee nu, zo maar een filmpje opzetten ofzo. Lekker luie zondag!
Erin- Ratel
Erin schreef:Maris84 schreef:Met mij gaat alles goed! Zit op de bank beetje te internetten, terwijl ik eigenlijk kasten moet uitmesten. Met jou ook alles goed?
Het is zondag rustdag hé, denk erom!
Met mij gaat het weer lekker. Ging met een migraine aanval slapen en sta op alsof er niks gebeurd is, heerlijk! Genieten van mijn kopje thee nu, zo maar een filmpje opzetten ofzo. Lekker luie zondag!
Wat lekker dat de hoofdpijn weg is! Zoiets kan je hele dag verpesten! Ik heb ondertussen ook thee gepakt en een fruitsalade gemaakt. Denk niet dat ik voorlopig van de bank af kom.
Japie- Kletskop
Heej meiden. Zit nu met een (ik denk gekneusde) pijnlijke pink na het stoeien met vriend. Fijne zondag zo. En ik was weer aan het haken geslagen maar dat werkt nu niet
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Heej meiden. Zit nu met een (ik denk gekneusde) pijnlijke pink na het stoeien met vriend. Fijne zondag zo. En ik was weer aan het haken geslagen maar dat werkt nu niet
Auw dat doet zeer! Kun je hem nog wel bewegen?
Japie- Kletskop
Ja dat lukt nog wel maar kan hem niet helemaal meer buigen. Kon ik net na het 'ongeval ' wel maar nu na koelen niet meer. Piijn is wel al iets gezakt.
Kneuzen doet altijd flink zeer! Even in de gaten houden en anders morgen langs de dokter gaan als het niet over gaat.
Japie- Kletskop
Je moet ook lief zijn voor elkaar en knuffelen, niet stoeien! Om de twee uur ijs erop als het pijn blijft doen!
Erin- Ratel
Tnx voor de tips meiden. Koelen doe ik idd om de zoveel tijd.
edit: hij wordt nu wel blauwer...
edit: hij wordt nu wel blauwer...
Ik stond om 12.30 uur op en een uur later was ik alweer zo moe dat ik uiteindelijk maar weer ben geslapen
Ik moet zo de deur uit, dus nu moet ik echt uit bed. Misschien dat ik na een douche wat meer energie heb. Ik blijf liever op de bank met een lijst zoals die van Reva. Ach, dat kan daar eigenlijk ook wel
Ik moet zo de deur uit, dus nu moet ik echt uit bed. Misschien dat ik na een douche wat meer energie heb. Ik blijf liever op de bank met een lijst zoals die van Reva. Ach, dat kan daar eigenlijk ook wel
Gast- Gast
haha Smikk succes
Hoe is het afgelopen met het cadeau voor je broer en wat vond hij ervan?Ibbeltje schreef:haha Smikk succes
Gast- Gast
Mwa, het is maar wat je nutteloos vindt. Dit is blijkbaar waar je behoefte aan had.Zusje schreef:Zo hee, wat een nutteloze dag heb ik er van gemaakt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoe is het afgelopen met het cadeau voor je broer en wat vond hij ervan?Ibbeltje schreef:haha Smikk succes
Nou ik heb er niks in gedaan maar een leuk badeendje bijgekocht en hij vond het leuk.
Reva schreef:Een badeend?
Ja voor de kleine straks
Smikkell schreef:Mwa, het is maar wat je nutteloos vindt. Dit is blijkbaar waar je behoefte aan had.Zusje schreef:Zo hee, wat een nutteloze dag heb ik er van gemaakt
Neuh, ik heb hele andere behoeftes.
Gast- Gast
Zusje schreef:Zo hee, wat een nutteloze dag heb ik er van gemaakt
Ik ook, heb gewoon nog helemaal niks anders gedaan dan een film kijken en internetten. Heerlijk!
Japie- Kletskop
Ja, jij misschien. maar je lichaam en geest blijkbaar nietZusje schreef:Smikkell schreef:Mwa, het is maar wat je nutteloos vindt. Dit is blijkbaar waar je behoefte aan had.Zusje schreef:Zo hee, wat een nutteloze dag heb ik er van gemaakt
Neuh, ik heb hele andere behoeftes.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: